Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1990 Honda CRX 1.4 automaat 87000km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 1990 Honda CRX 1.4 automaat 87000km

    Ik ga de CRX van mijne maat z'n ouders ook es te koop zetten hier.
    In het bezit sinds 2009, gekocht van de eerste eigenaar (origineel aankoopfactuur en inschrijvingsbewijs van 1e eigenaar aanwezig), altijd in garage geslapen.
    Flanken en bodem hebben geen roest. Het open dakje wel, maar dat hebben ze echt allemaal. Een CRX mk2 met open dak zonder roest is een holy grail.
    1.4 dubbele carbu automaat met 90pk. Interieur in nieuwstaat.
    Wagen staat bij mij omdat ik net nieuwe remschijven, blokken en koelvloeistof heb geplaatst en ermee naar de keuring ben gegaan.

    Wagen is reeds gekeurd voor verkoop (dagelijks), oldtimerkeuring mogelijk.
    Spatbord linksvoor heeft lichte schade. Ruit heeft helemaal aan de linkerkant een barstje maar op de keuring niks van gezegd en als je in de auto zit is het niet eens te zien, het is helemaal op de rand.

    Velgen van op de foto zijn er niet bij, staat op z'n originele stalen velgjes.







    Prijs: 2000€

    Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

  • #2
    Blijft een supermooie verschijning. Pure nostalgie ook. Maar enkel de verkeerde motor . Liever de V-Tec. (Hoop ik nog eens op de kop te kunnen tikken)

    Thans is die vraagprijs wel dik in orde.

    Comment


    • #3
      Ziet er nog heel goed uit.
      den borre


      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


      Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

      Comment


      • #4
        Echte nostalgie voor mij... werd bijna mijn eerste nieuwe auto. Was zo knap in dienen tijd met die dubbele achterruit en zo.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
          Blijft een supermooie verschijning. Pure nostalgie ook. Maar enkel de verkeerde motor . Liever de V-Tec. (Hoop ik nog eens op de kop te kunnen tikken)

          Thans is die vraagprijs wel dik in orde.
          Dat is weinig voor een originele crx, ook al is het niet zo een populaire motor en versnellingsbak. Succes met de verkoop!
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

          Comment


          • #6
            Staat op facebook en 2de hands en op 1 dag tijd kon ik hem 10x verkopen aan die prijs.
            Maar degene die er het eerst bij was is zo lomp geweest om niet te komen opdagen. Heb inmiddels een bod van 2200 euro binnen uit Nederland en die zou willen voorschot storten en in de loop van de week de auto al ophalen. Lekker makkelijk zo
            Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

            Comment


            • #7
              Die verkochten in de jaren 90 voor kapot. En zelfs nu is er nog een zekere nostalgische markt voor. Maar de prijzen voor ne V-Tec liggen heel anders en denk dat die nog flink gaan stijgen ook. Probleem is wel vaak om nog ne hele goede te vinden.

              Comment


              • #8
                Doodskisten .

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Doodskisten .
                  Toch niet de 1.4 met automaat
                  Dat er een markt voor is, dat zal wel, maar dit is volgens mij geen CRX, sorry
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Haddock

                    Toch niet de 1.4 met automaat
                    Dat er een markt voor is, dat zal wel, maar dit is volgens mij geen CRX, sorry
                    Deel deze mening

                    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Wat is het dan wel? Een Golf 1.6 TDI blijft toch ook een Golf?

                      Dat het een 1.4 + automaat is zie je aan de prijs. Een VTEC in deze staat ga je 'iets' meer betalen (lees een veelvoud).
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                      Comment


                      • #12
                        Tjah, geen CRX...

                        Een "echte" crx heeft geen hoedeplank meer want die is weg of er zitten gaten in voor speakers. Een "echte" CRX is het dashboard van gescheurd (klassieke crx kwaal), een "echte" crx heeft rotte flanken en of bodem en is geplamuurd van kop tot teen.

                        Geef mij maar deze valse CRX dan.
                        Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

                        Comment


                        • #13
                          Je kunt ook een motor swap doen + ombouw naar manueel.

                          Comment


                          • #14
                            Nee, een zeldzamer wordende Honda moet je matching numbers houden. Manuele bak swap doen kan ik nog begrijpen, maar blok wisselen op deze echt niet.
                            Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

                            Comment


                            • #15
                              Gewoon origineel laten. De kleine foutjes eruit halen en af en toe eens cruisen :-)
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door Solleke Bekijk Berichten
                                Tjah, geen CRX...

                                Een "echte" crx heeft geen hoedeplank meer want die is weg of er zitten gaten in voor speakers. Een "echte" CRX is het dashboard van gescheurd (klassieke crx kwaal), een "echte" crx heeft rotte flanken en of bodem en is geplamuurd van kop tot teen.

                                Geef mij maar deze valse CRX dan.
                                Daar hebt ge een punt, en daarom dat ne echte CRX met de V-tec blok in zeer goede staat niet erg goedkoop is. Maar zelfs in de jaren 90 toen die zo populair was, werd er veel mee gesjoemeld omdat er een zeer grote markt in was.

                                Maar voor liefhebber van ne Mustang is ne V6 ook not-done. Voor die mannen telt pas een V8.

                                Die CRX gaat er wel uit geraken, zeker voor die prijs aan iemand die nog een beetje nostalgie naar het model wilt. Maar een echte CRX freak gaat deze aan zich voorbij laten gaan, tenzij dat hij hem nodig heeft voor alles behalve de motor.

                                Don't worrie, gaat rap weg zijn.

                                Comment


                                • #17
                                  'Geen echte CRX', het is wat ongelukkig geformuleerd, maar er zit wel ergens een waarheid in. Ik was een jonge gast in de hoogjaren van de CRX (tweede generatie), de 1.6 16 en de V-Tec waren toen voor ons dé CRX'en. Wat niet wegneemt dat dit een heel mooi exemplaar is hé.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Tja, de prijzen zeggen genoeg over hoe de markt erover denkt. 1.4 met carbu's en handmatige choke of 1.6i VTEC. Deze laatste is de echte, met of zonder gaten in die hoedenplank
                                    2.0 JTDm

                                    Comment


                                    • #19
                                      Verkocht voor 2200 euro inclusief nieuwe distributieriem geplaatst. (dan verdien ik er ook nog iets aan :') )
                                      Aankoop, verkoop van tweedehandswagens. Specialisatie Japanse wagens en voornamelijk Honda. Ook import, keuring en homologatie mogelijk op aanvraag van het buitenland, auto halen op bestelling. Ook verkoop van occasie onderdelen en nieuwe performance parts. Ook levering en of installatie van car audio. Voor meer info stuur maar een berichtje

                                      Comment

                                      Working...
                                      X