Wegens aankoop andere wagen verkoop ik mijn 3 serie touring
Bouwjaar 2007
318d 122 pk euro 4 met roetfilter
178.000 km gelopen en heeft 3000km geleden groot onderhoud gekregen!
De auto is verlaagd op een eibach pro kit met bilstein b16 dempers en bmw style 162 velgen in 18 duim met splinternieuwe banden ( factuur aanwezig )
Extra is er nog een set alu velgen met winterbanden bij de wagen
Werd reeds blanco gekeurd voor verkoop en is direct klaar om in te schrijven!
Opties : abs , esp , 4 elektrische ruiten , centrale vergrendeling , half leder interieur , zetelverwarming , licht & regensensor , mistlichten , multi functioneel M stuur , automatische klimaatregeling , airco , cruise control , radio cd aux , elektrische spiegels , verdonkerde ruiten achteraan , parkingensensors achteraan , trekhaak , alu velgen , ...
6999€
Sorry voor de link maar ik krijg mijn foto's niet geupload , steeds unvalid format
Bouwjaar 2007
318d 122 pk euro 4 met roetfilter
178.000 km gelopen en heeft 3000km geleden groot onderhoud gekregen!
De auto is verlaagd op een eibach pro kit met bilstein b16 dempers en bmw style 162 velgen in 18 duim met splinternieuwe banden ( factuur aanwezig )
Extra is er nog een set alu velgen met winterbanden bij de wagen
Werd reeds blanco gekeurd voor verkoop en is direct klaar om in te schrijven!
Opties : abs , esp , 4 elektrische ruiten , centrale vergrendeling , half leder interieur , zetelverwarming , licht & regensensor , mistlichten , multi functioneel M stuur , automatische klimaatregeling , airco , cruise control , radio cd aux , elektrische spiegels , verdonkerde ruiten achteraan , parkingensensors achteraan , trekhaak , alu velgen , ...
6999€
Sorry voor de link maar ik krijg mijn foto's niet geupload , steeds unvalid format
Comment