Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Mazda cx5 65000km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 Mazda cx5 65000km

Mazda CX 5 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Gaan die nog voor zoveel? Mijn ouders hebben vorig jaar een stockmodel (2.0 skyActiv 165) aangekocht voor 25,5k inclusief BTW.
    Is ook voorzien vd nodige opties.

Comment

Karren blijven idd wel hun waarde goed houden is me al opgevallen.

Comment

inclusief 5 extra banden op velg, 4 winterbanden en 1 groot uitgevallen thuiskomer

Comment

Amai ja erg waardevast blijkbaar. Ik zou wel even een mooi verkooptopic aanmaken op het forum in de plaats van rap rap een linkje plaken.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb een poging gedaan om een volledige uitleg en foto's te plaatsen maar blijkbaar moet je dit via een externe link doen. Extra info kan ik altijd geven indien nodig.

Comment

Schoonfamilie heeft dezelfde, maar hebben van in het begin geklaagd over het te hoge verbruik in vergelijking tot wat mazda in z'n folders beweerde

Comment

Beetje naïef dan? Bij Mazda valt het werkelijke verbruik nog best goed mee in verhouding tot andere merken? Werkelijk verbruik ligt toch altijd hoger.

Comment

Opgegeven verbruik van Mazda is gemiddeld 6l, op dit ogenblik is het gem. verbruik 5.9 l. op boordcomputer.
                  Zelf uitgerekend na tankbeurt kom ik op 5.97 l.
                  Veel gewone wegen, af en toe snelweg, en vlot met het verkeer mee.

Comment

5,9 met een benzine CX5? Dat is wel héél weinig.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                      Beetje naïef dan? Bij Mazda valt het werkelijke verbruik nog best goed mee in verhouding tot andere merken? Werkelijk verbruik ligt toch altijd hoger.

Naëf ?? Bij een verbruik van 8 tot 10 liter ???
                      Dat noem ik eerder misleiding van Mazda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

En voor ik het vergeet, Mazda noemt dit verbruik dan ook nog eens normaal. Ondanks wat ze in hun verkoopspraatjes aankondigen.

Comment

Denk toch ook dat 2/3 van de nieuwprijs na 5 jaar nogal 'optimistisch' is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

Opgegeven verbruik van 6.4-6.8 afhankelijk van het model. Werkelijk gemiddeld verbruik van zo'n 8 liter op spritmonitor. Dus ja, naïef als je dat niet inschat. Een verbruik van 10 liter ligt dan echt wel aan de rijstijl en zal bij elk merk enorm afwijken van het normverbruik. Als je dat onverwacht vindt dat als je niet op je verbruik let, je verbruik een stuk hoger zal liggen, dat vind ik naïef ja.

Als je gaat kijken bij diesels, bv. een volvo v60 of passat 2.0 tdi, opgegeven verbruik 3.8-4.2 liter, werkelijk, rond de 6. En zo zul je dit bij alle auto's terugvinden. Dat is een meerverbruik van 50% gemiddeld gezien. Van 6.5 naar 8 liter is een meerverbruik van zo'n 25%. Dus bij de Mazda valt het relatief gezien zelfs best mee.

Informeer jezelf voor een aankoop, wees niet naïef. Hoe moet ik het anders verwoorden dat er gewoon niet over nagedacht is? Bij bovenstaande diesels verwacht je toch niet effectief maar 4 liter te verbruiken? En als je weinig wilt verbruiken, rij zuiniger.
                            Last edited by Phate; 24/07/2017, 14:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                              Denk toch ook dat 2/3 van de nieuwprijs na 5 jaar nogal 'optimistisch' is...
                              met trekhaak, aangepast audio ( geluidsbescherming in deuren en andere boxen en tweeters vooraan) alsook extra set winterbanden in goede staat, een reservewiel , ath led dagrijlichten, rookvrij interieur in zeer goede staat,...

Comment

Wat een afschuwelijke advertentie Een beetje meer moeite kan geen kwaad, toch geen Autoforum waard mijns inziens Maar goed, alles is waard wat de gek ervoor geeft.

Comment

Working...
                                X