Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 BMW 320d Berline, Luxury, Navi Professional, Leder Dakota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 2012 BMW 320d Berline, Luxury, Navi Professional, Leder Dakota

    BMW 320d EfficientDynamics Edition Berline (163 pk, CO2 109g/km) van 06/2012 met 192.590 km in perfecte staat. Betreft bedrijfswagen. Altijd op onderhoud geweest bij officiële BMW dealer (Monserez Aalbeke + De Mey Maldegem). Catalogusprijs: 45085 €.

    Fotos:
    https://www.2dehands.be/autos/bmw/3-...363371052.html
    Op zoek naar een tweedehands BMW 320? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.


    Vraagprijs: € 13650.

    Kleur & Binnenbekleding
    A89 Imperialblau Brillianteffekt
    LCLZ Leder Dakota Schwarz Exklusivnaht

    Standaard uitrusting (niet exhaustief)
    249 Multifunctioneel stuur
    2AT Alu velgen styling 306 16"
    2PA Antidiefstalbouten
    423 Fluwelen tapijten
    441 Rokerspakket
    520 Mistlampen vooraan
    886 Handleiding Nederlands
    8SC Interne code Line Luxury
    255 Sportstuur
    4CE Edelhoutuitvoering Fineline Anthrazit
    4DM Sierlijst in Perlglanz Chrom

    Opties
    ZB4 Connectivity Pack
    609 Navigatiesysteem Professional
    6NH Handsfree systeem met USB-aansluiting
    302 Alarmsysteem
    320 Zonder monogram
    3DZ Zonder logo Lines
    420 Zonnewerend glas achteraan
    431 Automatisch dimmende binnenspiegel
    494 Verwarmde zetels vooraan
    497 Middenarmsteun achteraan
    4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
    502 Hogedrukreiniging koplampen
    507 Park Distance Control achteraan (PDC)
    521 Regen- en lichtsensor
    522 Xenonlichten
    534 Automatische airconditioning met 2 zones
    544 Cruise Control met remfunctie
    6AB BMW TeleServices
    6WA Instrumentencombi High
    775 Hemelbekleding Anthrazit
    868 Spraakversie Nederlands
    ZKS Veiligheidskit
    Last edited by GregV; 23/08/2017, 17:09.

  • #2
    Gemiddeld verbruik (zomer 18" / winter 16"): 4,7l / 100 km.

    Comment


    • #3
      Price drop: 14990 € (inclusief 2 velgensets)

      Comment


      • #4
        192d km goed gereden

        Comment


        • #5
          De tijd dat een BMW redelijk waardevast was ligt blijkbaar ook al een tijdje achter ons......

          Comment


          • #6
            Die 48k die geafficheerd is, zal dan ook wel niet de betaalde prijs geweest zijn, of ge moet op uw kop gevallen zijn om dat te betalen voor een 320d

            Comment


            • #7
              Probeer ook eens op autoscout, mooie configuratie.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                De tijd dat een BMW redelijk waardevast was ligt blijkbaar ook al een tijdje achter ons......
                Benieuwd wat uw Golfke nog gaat opbrengen met dezelfde kilometerstand.

                Comment


                • #9
                  Hoe zit het met slijtageonderdelen? Zijn er al dingen vervangen of enkel standaard beurtjes om de 30k? Remschijven? Nog eerste koppeling/vliegwiel?
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                    Die 48k die geafficheerd is, zal dan ook wel niet de betaalde prijs geweest zijn, of ge moet op uw kop gevallen zijn om dat te betalen voor een 320d
                    Nee, dat was exact mijn gedacht. Catalogusprijs is van weinig belang bij verkoop tweedehands.

                    Comment


                    • #11
                      Prijs zit goed, maar ze gaan hiervoor niet meteen staan te springen vrees ik ...

                      Comment


                      • #12
                        Niks mis met vermelden catalogusprijs. Is gewoon ter informatie zoals andere zaken die vermeld worden.
                        Het staat potentiële kopers vrij om daar naar te kijken of niet.

                        Comment


                        • #13
                          Omtrent slijtageonderdelen. Tot nog toe enkel wat filters en olie vervangen (normaal onderhoud). Geen problemen met koppeling of dergelijke. Remblokken voor het eerst vervangen aan 120k en 160k. Rij 95% autostrade en bijna constant op cruise control. Vandaar laag verbruik: 4,7l overall. Deurle (BE) - Zwolle (NL): 3,7l (wintermodus 16"). Kortrijk - Zuid-Frankrijk: 4,8l (zomermodus 18"). In de prijs zitten dus beide velgensets vervat (geen enkele borduurschade).

                          Comment


                          • #14
                            Dat is zo een km stand waar je toch best één en ander aanpakt als het alleen olie en filters is geweest tot nu toe . Te beginnen met alle rubbers van het onderstel te vervangen .

                            Comment


                            • #15
                              Rubbers vervang je enkel als ze te veel speling vertonen en da's enorm afhankelijk van de constructeur, de staat van de wegen en de manier hoe de chauffeur hierop inspeelt ... er zijn er die erin slagen om het onderstel te verneuken op minder dan 50.000 km en er zijn ook auto's waarbij zelfs na 300.000 km alles nog intact is.

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                Rubbers vervang je enkel als ze te veel speling vertonen en da's enorm afhankelijk van de constructeur, de staat van de wegen en de manier hoe de chauffeur hierop inspeelt ... er zijn er die erin slagen om het onderstel te verneuken op minder dan 50.000 km en er zijn ook auto's waarbij zelfs na 300.000 km alles nog intact is.
                                Bij een bmw 3 zijn alle rubbers op dat km stand gaar incl hardyschijf toestanden. Iemand die nooit niet met een nieuwe 3 heeft gereden kan die vergelijk ook moeilijk maken .

                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

                                  Bij een bmw 3 zijn alle rubbers op dat km stand gaar incl hardyschijf toestanden. Iemand die nooit niet met een nieuwe 3 heeft gereden kan die vergelijk ook moeilijk maken .
                                  De koper in dit segment zal daar dan ook geen last van hebben.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

                                    Bij een bmw 3 zijn alle rubbers op dat km stand gaar incl hardyschijf toestanden. Iemand die nooit niet met een nieuwe 3 heeft gereden kan die vergelijk ook moeilijk maken .
                                    mijn bmw break had 202.000km toen ze vertrok, was verlaagd en had zware lasten en ladingen achter de rug, geen 1 rubbertje van de ophanging was versleten op die 3.5 jaar, raakte zonder 1 opmerking door de keuring voor verkoop...

                                    er waren wel slijtageplekken van het zwaardere leven dan normaal gebruik maar voor de rest was die zeer goed
                                    kweenie hoe jij met een auto omgaat maar als je denkt dat op 200.000km alles versleten is, koop je dan een volvo 940 als je dat niet wil, die is dan pas ingereden(en er staat hier ergens eentje te koop
                                    mijn autootjes:

                                    Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

                                    Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                      Die 48k die geafficheerd is, zal dan ook wel niet de betaalde prijs geweest zijn, of ge moet op uw kop gevallen zijn om dat te betalen voor een 320d
                                      Vink maar eens flink wat opties aan bij een 320d, dan gaat de prijs al snel de hoogte in hoor, zelfs met korting.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Moose is zoals mezelf een tweedehands koper, en voor minder dan 30% korting op nieuw kopen we niets.

                                        Gelukkig voor ons zijn er wel bedrijven, mensen die dat soort geld willen spenderen.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X