Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] Mercedes-Benz E 220 W213 AMG Widescreen cockpit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Mercedes-Benz E 220 W213 AMG Widescreen cockpit

Unieke kans : prachtige E w213 220d ( 194pk sterkste uitvoering ),amg line te koop.
    Amper 8000 Km rechtstreeks van eerste eigenaar, geen enkele kras of bluts en ongevalvrij.
    metaalkleur selenietgrijs
    Interieur AMG Line
    Exterieur AMG Line
    AMG radiatorrooster
    Sportstuur in nappa leder
    Buisiness pack
    Technology pack
    Widescreen cockpit
    Head-up display
    Comand online
    interieur leder/alcantara zwart+verwarmde zetels
    Dashbord+bovenkant portieren met leder overtrokken
    Knieairbag
    Achteruitrijcamera
    Active parking assist
    Collision preventie assist, ongevalwaarschuwing
    Analoog uurwerk centraal op dashboard
    Anti-verblindingsspiegel
    Neerklapbare achterbank
    Presafe veiligheidssysteem
    9G-Tronic automatischr versnellingsbak
    Touch-pad
    Bandendruk-controlesysteem (RDK)
    Automatische Klimaatregeling
    Zij- en achterruiten verduisterd
    Sfeerverlichting interieur
    Binnenverlichtingspakket
    Metaalkleur
    Inklapbare buitenspiegels
    Lichtpakket
    Spiegelpakket
    Antidiefstal-pakket
    Zitcomfortpakket
    Opbergpakket
    Run-flat banden
    Lichtmetalen amg velgen 19".
    Voetmatten amg.
    Mag weg voor 49950 of overeen te komen. foto's zie link.
    Tweedehands auto te koop: Mercedes-Benz E 220 d Launch Edition AMG,
    Last edited by wrc99belgium; 11/10/2017, 17:44.

Is het de jouwe? En waarom hangt daar een AMG-logo opgekleefd?
    Ik vrees dat het topic gesloten zal worden. Jouw aantal posts voldoet ook niet om een verkoopstopic te openen denk ik.

Wel mooie wagen hoor anders, daar niet van. Karige autoscoutadvertentie op een forum, dat wel.

Comment

Knappe wagen, maar dat AMG-logo zou het eerste zijn wat ik eraf zou halen.

Comment

Schiet me gerust af he, maar dat heb ik nooit ofte nimmer gesnapt: ge koopt een kar van meer dan 2,5 miljoen oude BEF'kes, 6 maand later besef je plots dat je dat geld nodig hebt voor vastgoed.
        - je wist 6 maanden nog niet dat je een huis nodig had?
        - je hebt na je aankoop huis geen auto meer nodig of je gaat plots met een auto van 5000 euro rondrijden?

nu gooi je meer dan een half miljoen van die oude BEF'kes in de vuilbak.

Soit, het zal aan de autotistische planner aan mij liggen, maar dit zou ik toch nooit voorhebben...
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Het kan zijn dat hij geen openstaande lening mag hebben om het huis te kunnen kopen. Banken eisen tegenwoordig ook al een mooi voorschot. De reden aanschaf vastgoed kan verschillende privé redenen hebben natuurlijk.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Logo is fabrieksaf.

Kan toch zijn dat je plots op je droomhuis stoot?

Fijne auto. Succes met de verkoop.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Denk niet dat dat AMG logo op een 220D er fabrieksaf opgezet wordt. Heeft ook AMG rooster voor laten steken en uitlaat aangepast. Smaken etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
                Jouw aantal posts voldoet ook niet om een verkoopstopic te openen denk ik.
                Klopt, zie : http://www.autoforum.be/forum/aankoo...-reglement-v-a

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
                Ik vrees dat het topic gesloten zal worden.
                Klopt, maar naar alle waarschijnlijkheid zal het topic toch gewoon online blijven ... who cares ?

Comment

De topicstarter is al 10 jaar lid van het AW forum. Ongetwijfeld iemand die veel leest zonder zelf te posten. Ik vind dat dit topic mag blijven staan... Het is ook een duidelijk topic, er zijn forummers die er een voorbeeld aan mogen nemen.

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    De topicstarter is al 10 jaar lid van het AW forum. Ongetwijfeld iemand die veel leest zonder zelf te posten. Ik vind dat dit topic mag blijven staan... Het is ook een duidelijk topic, er zijn forummers die er een voorbeeld aan mogen nemen.
                    Bedankt Beemer, ik lees hier heel vaak mee, bijna dagelijks al meer dan 10 jaar, als je dan geen verkooptopic mag straten weet ik het ook niet meer.
                    Het is in ieder geval niet makkelijk om zo'n jonge Benz te verkopen, ik dacht vroeger ook vaak waarom doen mensen zo'n jonge auto weg, maar het kan soms verkeren.
                    Moesten er dus mensen zijn die interesse hebben...........er kan nog gepraat worden, maar geen zotte dingen zoals die sms bieders.
                    Last edited by wrc99belgium; 20/08/2017, 19:16.

Comment

Voor dat bedrag kopen mensen een nieuwe e220 dus ja dream on.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Voor dat bedrag kopen mensen een nieuwe e220 dus ja dream on.
                        Dat is dan wel een uitgekleed model voor 49.950
                        Last edited by Its; 20/08/2017, 21:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Schiet me gerust af he, maar dat heb ik nooit ofte nimmer gesnapt: ge koopt een kar van meer dan 2,5 miljoen oude BEF'kes, 6 maand later besef je plots dat je dat geld nodig hebt voor vastgoed.
                          - je wist 6 maanden nog niet dat je een huis nodig had?
                          - je hebt na je aankoop huis geen auto meer nodig of je gaat plots met een auto van 5000 euro rondrijden?

nu gooi je meer dan een half miljoen van die oude BEF'kes in de vuilbak.

Soit, het zal aan de autotistische planner aan mij liggen, maar dit zou ik toch nooit voorhebben...
                          snap je reactie, maar snap ook topicstarter, mijn broer heeft vorig jaar ook zo zijn 1 jaar oude auto verkocht voor zijn 2e huis te kopen, ze hadden allang gezegd dat dit hun droomhuis was & ineens stond het te koop, voorwaarde van de bank was dat hij naast zijn hypotheek van zijn eerste huis, geen andere lening meer mocht hebben lopen(eerste huis is verhuurd aan OCMW, dus die lening was 'gewaarborgd' qua inkomen) dus ofwel een auto verkopen die (snel) in waarde verminderd of een huis verkopen waar hij binnen enkele jaren aan verdient(als zijn hypotheek is afgelopen en 't verhuurd blijft)
                          keuze is dan snel gemaakt
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

snap je reactie, maar snap ook topicstarter, mijn broer heeft vorig jaar ook zo zijn 1 jaar oude auto verkocht voor zijn 2e huis te kopen, ze hadden allang gezegd dat dit hun droomhuis was & ineens stond het te koop, voorwaarde van de bank was dat hij naast zijn hypotheek van zijn eerste huis, geen andere lening meer mocht hebben lopen(eerste huis is verhuurd aan OCMW, dus die lening was 'gewaarborgd' qua inkomen) dus ofwel een auto verkopen die (snel) in waarde verminderd of een huis verkopen waar hij binnen enkele jaren aan verdient(als zijn hypotheek is afgelopen en 't verhuurd blijft)
                            of autolening afkopen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

Dan heeft die 1 jaar geleden toch een dikke fout gemaakt. Uw laatste centen aan een auto uitgeven is zo dom.
                              Mijn regel nu is: ik koop pas een auto als ik die minstens 5 keer cash kan betalen. Lenen voor een auto: zou ik enkel doen als ik een zaak had om fiscale redenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                Mijn regel nu is: ik koop pas een auto als ik die minstens 5 keer cash kan betalen. Lenen voor een auto: zou ik enkel doen als ik een zaak had om fiscale redenen.
                                looooooooool... Ik ben benieuwd hoe lang je die regel gaat aanhouden... . Lenen voor een auto kan net héél interessant zijn als je bijvoorbeeld aan 0% mag lenen bij de constructeur... Je kan uw centjes maar 1 keer uitgeven...

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dan heeft die 1 jaar geleden toch een dikke fout gemaakt. Uw laatste centen aan een auto uitgeven is zo dom.
                                  heeft een zaak, enige grote aftrekpost was zijn auto, huizen zijn op de zaak aangekocht
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

looooooooool... Ik ben benieuwd hoe lang je die regel gaat aanhouden... . Lenen voor een auto kan net héél interessant zijn als je bijvoorbeeld aan 0% mag lenen bij de constructeur... Je kan uw centjes maar 1 keer uitgeven...
                                    En zo had ik dus een neem die een lening betaalde op auto 3 EN op auto 1 en 2 die hij pere totale had gereden ervoor. Waren moeilijke tijden voor hem
                                    Ik betaal hem liefst op voorhand.

Comment

Goh ja, vind lenen voor een auto ook niet ok maar kan me wel voorstellen dat starters het niet makkelijk hebben tegenwoordig om en een eigen huis en een auto te kopen. Op een bepaalde leeftijd gaat alles dan wat makkelijker. Denk niet dat je je als 45 er mag spiegelen aan iemand die 25 is... Iemand van 25 heeft gewoon minder middelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

En zo had ik dus een neem die een lening betaalde op auto 3 EN op auto 1 en 2 die hij pere totale had gereden ervoor. Waren moeilijke tijden voor hem
                                        Ik betaal hem liefst op voorhand.
                                        Dat is inderdaad niet zo verstandig... De autosector speelt hier ook op in. Toen ik de MINI kocht hadden ze ook een voorstel dat super mooi leek volgens MINI weliswaar. Klein voorschotje, hele kleine maandelijkse aflossingen... cheap cheap cheap... en dan 5 jaar later even de helft van de waarde van de auto betalen ofwel de auto teruggeven. In die formule was een cooper s maandelijks zelfs 1 euro goedkoper dan een cooper. Ze legden wel weinig nadruk op de eindsom die 7000 euro hoger lag.

Het is gemakkelijke manier om met een "duurdere" wagen te rijden maar op het einde van de rit moeten de centen er wel liggen. Je kon heel voordelig lenen maar als je een financiering nodig hebt voor het restbedrag dan kan het wel eens aan een hoge rentevoet zijn. Bij MINI hebben ze natuurlijk niet liever dan dat je de auto teruggeeft en dat je een nieuwe wagen uitkiest.

Last edited by BEEMER; 24/08/2017, 14:04.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                        X