Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 - AUDI A5 Coupe 3.0TDI V6 S-Line Multitronic - 140.000KM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 - AUDI A5 Coupe 3.0TDI V6 S-Line Multitronic - 140.000KM

Bij deze verkoop ik mijn Audi A5 wegens het verkrijgen van een bedrijfswagen.... Auto moet weg met pijn in het hart!

AUDI A5 Coupé S-Line 3.0 TDI Multitronic in prachtstaat!
    • Parelmoer Grijs metalic
    • volleder zwarte zetels incl. zetelverwarming
    • S-Line
    • automatische versnellingsbak
    • automatische airco dualzone
    • boordcomputer
    • cruise control
    • parkeersensoren voor-en achter
    • el inklapbare spiegels
    • verwarmde spiegels
    • sportzetels met orthopedische steunen
    • zetelverwarming
    • afneembare originele Audi trekhaak
    • licht en regensensor
    • middenarmsteun
    • mistlampen
    • multifunctioneel stuurwiel met tempomaat cruise control
    • navigatiesysteem met groot beeldscherm
    • xenon koplampen met koplampreiniging
    • Neerklapbare achterbank
    • 18" alu velgen
    • ongevalvrij

… etc in perfecte staat met 140.000KM

Auto is perfect onderhouden en zo goed als full-option. Heeft op 120.000KM groot onderhoud gehad. Op 135.000km nieuwe olie en remblokken.
    Velgen zijn in absolute nieuwstaat! Originele afneembare Audi trekhaak.

Foto's via onderstaande link
    Op zoek naar een tweedehands Audi A5? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Prijs Licht bespreekbaar

VP: WAS 21.900 € NU SLECHTS: 19.750€

Mvg,
    Rob
    0478956188
    Last edited by Schiepers; 08/09/2017, 14:20.

Prachtige auto, kan het geloven dat het pijn doet ,V6 en automaat, meer moet dat niet zijn .
    Z4 M40i

Comment

getuned?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        getuned?
        Multitronic, dus hoogst waarschijnlijk niet (hoop ik).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          getuned?
          Niet iedereen heeft daar nood aan hoor...

Comment

Nee niet getuned! Heeft genoeg power voor mij. Meer is altijd leuk maar rij bijna enkel autostrade dus maakt niet zoveel vind ik persoonlijk. Is een heel zuinige v6, zit gemiddeld tussen 5.5 en 6.5 afhankelijk van de route.

Comment

Dat is wel héél zuinig... Welke bedrijfswagen krijg je? Hopelijk iets gelijkaardigs
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Nog geen idee, zal afhangen wat op de parking staat en naderhand kan ik zelf iets kiezen. Leasebudget is dik in orde dus komt wel goed. Zal wel eerder een 2liter worden in Lease...

Comment

Aan nrplaat te zien is auto in juni 2016 ingeschreven. Dan ben je niet eerste eigenaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kouro Bekijk Berichten
                    Aan nrplaat te zien is auto in juni 2016 ingeschreven. Dan ben je niet eerste eigenaar?
                    Kan ook andere rede hebben... Van de zaak op persoonlijk... Scheiding,..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kouro Bekijk Berichten
                      Klopt, ik heb altijd lease auto's gehad en met mijn huidige job nietmeer... 1 september start ik op nieuw werk met weer een lease auto. Vandaar dat de auto de verkoop in gaat.
                      Heb de auto gekocht bij Audi Garage Avau in Geraardsbergen als een Audi Approved Plus in juni 2016.

Comment

Comment

Is dat reglement stilaan nog niet toe aan vernieuwing . Deze topicstarter is 11 jaar lid op dit forum en ongetwijfeld iemand die meeleest maar daarom niet continu reageert.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zo is dat Beemer, lees hier al jaren mee!

Comment

Ben ook zo iemand Lees constant hier om op de hoogte te blijven van nieuwtjes en wat te dromen van al het moois dat hier te zien is, maar niet echt de nood/tijd om op alles te reageren.

Comment

Niemand die deze leuke auto wilt kopen? Lijkt me sterk ;-)
                                Prijs 20.900€

Comment

Daar waar vroeger iedereen iets sportiefs of coupe wilde, zie ik toch steeds meer mensen naar grote breaks of SUV's grijpen. Denk dat daar vooral het probleem zit. Mensen met kinderen beginnen meestal niet aan zoiets en jonge gasten hebben meestal de sollen niet ervoor.

Comment

In Duitsland begint de vraagprijs, bij particulier, voor dezelfde versie vanaf 17000 €
                                    Bij dealers met garantie vanaf 17990 € waarvan sommige met 40.000 km minder…

Binnen 7 jaar mag je met die auto in Antwerpen, Gent, Brussel, Mechelen, enz. niet meer binnen, tenzij je jaarlijks 350 € extra betaald…(bovenop de hoge VB)

Een particulier kan die auto dus niet oprijden…
                                    Slechts vijf procent van de dieselrijders weet of zijn of haar auto vanaf 1 februari nog binnen mag in de lage-emissiezone (LEZ) in Antwerpen. Dat blijkt uit een enquête die VAB door de Universiteit Antwerpen liet uitvoeren bij 254 mensen. Nochtans zijn vanaf volgende maand een kwart van alle dieselpersonenwagens en 15 procent van de benzinewagens niet langer welkom in de Antwerpse binnenstad. Wie dat toch doet, krijgt een boete. Lees onze korte handleiding en vermijd een boete van 125 euro.

Particulieren kochten in 2016 voor 77% benzineauto’s

Momenteel kopen particulieren zo’n 85% benzine auto’s

Zelfs kleine Coupé's liggen 2e hands niet in de markt...

Uit eigen ervaring kon ik een kleine Coupé héééél goedkoop kopen, maar de verkoop 4.5 jaar later was ook heel goedkoop (voor mij dus geen echt verlies)

Comment

Verkeersbelasting valt reuze mee! Tenzij je gaat vergelijken met ene fiat 500 of weet ik veel. En particulier voor 17.000€ dan spreek je over een 2.0tdi en geen 3.0... ook niet met alle opties als mijne maargoed ga de discussie niet aan. Ook zijn dit echte km's, geloof me dat als het echt zo goedkoop is dat er met de km stand gespeeld is, zeker in Duitsland!
                                      Last edited by Schiepers; 03/09/2017, 19:46.

Comment

Working...
                                      X