Duitsland is Belgie niet... Moet voortgaan op de Belgische prijzen en aanbod.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2012 - AUDI A5 Coupe 3.0TDI V6 S-Line Multitronic - 140.000KM
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenOpties hebben weinig waarde voor 2e hands kopers, alleen waarde voor de eigenaar, weet ik uit eigen ervaring.
Blijkbaar zijn de vraagprijzen voor diesels, in vrije val….
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...y=KW&scopeId=C
Heb trouwens uit nieuwsgierigheid eens op je link gekeken. Prijs is zeker niet slecht voor een sline en coupe! Je moet de prijs niet vergelijken met die wat +150k km gelopen hebben. En de sportback is goedkoper dan de coupe!
Maar jij gaat hem niet kopen dat is duidelijk, waarom je dan met links uit Duitsland hier komt is voor mij al helemaal een raadsel.
Last edited by Schiepers; 03/09/2017, 23:00.
Comment
-
ken je de handelaarsprijs? zo nee, eens informeren (bv www.wijkopenautos.be ) , en dan voor +/- 2000 extra proberen te verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenJammer dat het een ouderwetse diesel is , als G-tron had ik hem direct gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenken je de handelaarsprijs? zo nee, eens informeren (bv www.wijkopenautos.be ) , en dan voor +/- 2000 extra proberen te verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schiepers Bekijk BerichtenThx, dat heb ik gedaan
Mooie ketel overigens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schiepers Bekijk BerichtenNiemand die deze leuke auto wilt kopen? Lijkt me sterk ;-)
Prijs 20.900€The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDuitsland is Belgie niet... Moet voortgaan op de Belgische prijzen en aanbod.
Maar de TS moet geduld hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ergens klopt dat wel, maar al 20 jaar ondervind ik in vrienden- en kennissenkring dat men met zulk budget regelmatig in Duitsland gaat shoppen. Dus toch niet onbelangrijk dus.
Maar de TS moet geduld hebben.
Misschien is er wel een Duits die de Belgische car pass weet te waarderen... tov het Duitse gesjoemel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDuitsland is Belgie niet... Moet voortgaan op de Belgische prijzen en aanbod.- Er worden in België jaarlijks +/- 120.000 auto’s uit Duitsland geïmporteerd. (particulier en via 2e hands handelaren)
- Nederland importeert trouwens zo’n 140.000 auto’s per jaar, uit Duitsland.
Als je de site www.Mobile.be bekijkt, zal je vlug merken dat auto’s tot +/- 150 km van de grens met België en Nederland, wegens de grotere vraag, duurder zijn dan deze in Oost-Duitsland.
Voor 2e hands dieselauto’s zijn het momenteel solden in Duitsland en het zal er niet op beteren…vermits grote steden zoals Berlijn en München gedwongen worden om maatregelen, tegen de NOx te nemen.
De diesel discussie is in Duitsland, alvast veel heftiger als in België, de kranten staan er elke dag vol van.- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...schmutzig.html
- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...tschlacht.html
Iedereen die een A5 3.0 D wil kopen, weet dat deze in Duitsland tot zo'n 5000 Euro goedkoper staan. (zolang je er nog in de grote steden mee mag rijden)
Dat is nu eenmaal de wet van vraag en aanbod !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Je bent blijkbaar nog nooit op de Douane geweest, om een auto te importeren…- Er worden in België jaarlijks +/- 120.000 auto’s uit Duitsland geïmporteerd. (particulier en via 2e hands handelaren)
- Nederland importeert trouwens zo’n 140.000 auto’s per jaar, uit Duitsland.
Als je de site www.Mobile.be bekijkt, zal je vlug merken dat auto’s tot +/- 150 km van de grens met België en Nederland, wegens de grotere vraag, duurder zijn dan deze in Oost-Duitsland.
Voor 2e hands dieselauto’s zijn het momenteel solden in Duitsland en het zal er niet op beteren…vermits grote steden zoals Berlijn en München gedwongen worden om maatregelen, tegen de NOx te nemen.
De diesel discussie is in Duitsland, alvast veel heftiger als in België, de kranten staan er elke dag vol van.- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...schmutzig.html
- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...tschlacht.html
Iedereen die een A5 3.0 D wil kopen, weet dat deze in Duitsland tot zo'n 5000 Euro goedkoper staan. (zolang je er nog in de grote steden mee mag rijden)
Dat is nu eenmaal de wet van vraag en aanbod !
Deze heeft echte KM's en prijs is zoals aangegeven bespreekbaar. Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Je bent blijkbaar nog nooit op de Douane geweest, om een auto te importeren…- Er worden in België jaarlijks +/- 120.000 auto’s uit Duitsland geïmporteerd. (particulier en via 2e hands handelaren)
- Nederland importeert trouwens zo’n 140.000 auto’s per jaar, uit Duitsland.
Als je de site www.Mobile.be bekijkt, zal je vlug merken dat auto’s tot +/- 150 km van de grens met België en Nederland, wegens de grotere vraag, duurder zijn dan deze in Oost-Duitsland.
Voor 2e hands dieselauto’s zijn het momenteel solden in Duitsland en het zal er niet op beteren…vermits grote steden zoals Berlijn en München gedwongen worden om maatregelen, tegen de NOx te nemen.
De diesel discussie is in Duitsland, alvast veel heftiger als in België, de kranten staan er elke dag vol van.- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...schmutzig.html
- https://www.welt.de/wirtschaft/artic...tschlacht.html
Iedereen die een A5 3.0 D wil kopen, weet dat deze in Duitsland tot zo'n 5000 Euro goedkoper staan. (zolang je er nog in de grote steden mee mag rijden)
Dat is nu eenmaal de wet van vraag en aanbod !
En op papier zijn ze daar goedkoper, en de ellende begint pas als nie hier op onderhoud moet en garantie wil krijgen. Ja de importeur doet hier moeilijk over.
En wat is je punt in dit topic? Boertige mens.
- Likes 2
Comment
-
Comment