Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 1993 Volkswagen Golf 3 1.6 GL - 1ste eigenares - 28410 KM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk Berichten

Mijn intentie is om hem niet ingevoerd/gekeurd voor verkoop te verkopen. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Zou dit echt een showstopper zijn dan bedenk ik me misschien nog.
    Waarom koop je hem om hem dan niet in te voeren en niet te keuren en om hem zo terug te verkopen?
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Waarom koop je hem om hem dan niet in te voeren en niet te keuren en om hem zo terug te verkopen?

Uit winstbejag?

Nu even serieus, levert dat geen problemen op bij de douane, ik ken er niks van maar heb wel eens gehoord dat er een officiële overeenkomst tussen de (in dit geval duitse) verkoper en de koper (u dus) moest worden voorgelegd en dat ook alleen deze persoon hem dan kan inschrijven??

Comment

Klopt, wagen moet eerst ingeschreven zijn op naam van de gene die hem invoert, de koper kan hem niet inschrijven anders.

Comment

Inderdaad! Ik heb dit probleem ook gehad toen ik mijn E24 kocht. Uiteindelijk kon het via de douane wel aangepast worden.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

En als ze hem nu eens laten invoeren door degene die hem koopt van Niche ? ... dat kan perfect, 705 en roze formulier staan dan rechtstreeks op naam van de persoon die hem in België op zijn naam gaat inschrijven.

Comment

Ja maar dan moeten ze te samen naar de douane gezien de factuur op de ts zijn naam staat.

En geen idee of die wagen zo interessant is dat dat een potentiële koper zijn tijd daar gaat insteken, zeker gezien de drukte of slechte uren van een douane kantoor dezer dagen.

Comment

Daar gaat zeker interesse voor zijn, maar dat invoeren gaat sommigen wel afschrikken...

Comment

Het is aan de verkoper om deze in te voeren en hier aan te bieden gekeurd voor verkoop
                  is nu nog het minste voor deze prijs...

als dit trouwens effectief een handelaar is dan hoort het zoekertje hier niet

Comment

Handelaar in velgen, niet in auto's -> dus geen garantie -> Particulier.

Comment

Een factuur op naam van de nieuwe eigenaar "toveren" is geen moeilijk kunstje en dat weet Niche duidelijk ook.

Comment

Hij blinkt nogal zeg! Mooie prijs, veel succes!

Comment

Leuk om te lezen, de vele reacties hier, zowel warm als koud. Beetje lastig (tijdrovend, een forum is waarschijnlijk niet het beste medium) om iedereen van antwoord te voorzien maar wie met prangende vragen zit mag mij altijd bellen op 0494 57 00 39. Ik wacht de telefoontjes af.

Comment

Mocht er hier iemand zijn die interesse heeft in de wagen moet je je snel melden (prijs is bespreekbaar langs de auto). Anders gaat hij later deze week vermoedelijk de nederlandse grens over.

Comment

Het is een niche-markt, zo'n Golf3
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Nostalgie, iedereen heeft ooit wel eens met een Golf 3 (mee)gereden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Nostalgie, iedereen heeft ooit wel eens met een Golf 3 (mee)gereden .
                                  Goeie herinneringen aan, VR6

Comment

Verkocht.

Comment

Working...
                                    X