Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 BMW 325d coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2010 BMW 325d coupé

BMW 325d coupé - facelift model (N57 motor!) - M-pack - Navigation Professional - Harman Kardon - LEDS - lederen elektrische sportzetels, etc.

De 325d moet absoluut niet weg maar het blijft kriebelen om deze te vervangen door een Z4 coupé 3.0si

- Facelift model, dus met de zeer performante N57 motor
    - Zeer romige en soepele 6cyl in lijn motor
    - De N57 motor kan puur softwarematig stevig bijgepeperd worden van 204 pk / 430 Nm naar 300 pk / 600 Nm.
    - Omdat de N57 motor ook in de 330d steekt, is de 325d een door BMW dichtgeknepen versie. Vandaar de grote en volledig veilige sprong bij tuning: +50% zowel in vermogen als koppel!
    - Omdat ik genoeg heb met 204 pk en het koppel heb ik tuning nooit overwogen.

- Interessant, zeker voor jonge bestuurders: fiscaal heel interessant qua verzekering (tov een 330d) en nog meer voor wie hem naar 300 pk laat tunen.

- Bijna full-option: M-pack, Comfort pack, Navigation Professional, bluetooth, USB, Harman Kardon, verwarmde lederen elektrische sportzetels, LED's, lendensteun, aut. verstelbare binnen- en buitenspiegels, servotronic, lichtmetalen velgen 18 inch, regen- en lichtsensor, cruise control, enz.

- Manuele transmissie, veel plezanter én efficiënter dan de (verouderde) steptronic automaat

- Wagen staat volledig origineel want de enige mod zijn zwarte niertjes, de standaard (chromé) niertjes heb ik nog liggen.

- Er zit ook een set 17 inch winterbanden en - velgen bij, nog voor minstens 2 winters goed. De 18 inch zomerbanden zijn ook nog heel goed (6 mm)

- Eind vorig jaar een groot onderhoud gehad.
    - Elk jaar laat ik een onderhoud uitvoeren, ipv de volgens BMW aanbevolen frequentie (om de 2 jaar / 30.000 km) wat echt wel te weinig is in mijn ogen.

- Geen enkele kosten te voorzien.

- Vraagprijs x euro.
    - Gezien de uitrusting, relatief lage kmstand voor een dieselmotor, het feit dat hij absoluut niet weg moet en tov 't aanbod 6cyl 325d's (die even goed uitgerust zijn) lijkt me dit geen overdreven prijs.
    - Prijs is enkel bespreekbaar tijdens/na testrit wagen.

Ik woon in Kortrijk, ben gewoon om grote afstanden te doen dus afspreken voor een testrit, bijv. halverwege waar U woonachtige bent of werkt is mogelijk bij serieuze interesse.

Ik ben bereikbaar op +32 (0)487 730 085 of via stef_34x26 (at) yahoo (puntje) co (puntje) uk
    Last edited by hmn_pwr; 22/10/2018, 14:37.

Volledige uitrustingslijst

Type code KK51
    Type 325D (EUR)
    Dev. series E92 (MUE)
    Line 3
    Body type COUPE
    Steering LL
    Door count 2
    Engine N57
    Cubical capacity 3.00
    Power 150
    Transmision HECK
    Gearbox MECH
    Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)
    Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
    Prod. date 2010-09-30

Order options
    1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
    1CB CO2 CONTENT
    1CD BRAKE ENERGY REGENERATION
    2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
    2PA LOCKING WHEEL BOLTS
    216 SERVOTRONIC
    230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT
    302 ALARM SYSTEM
    320 MODEL DESIGNATION, DELETION
    337 M SPORT PACKAGE
    4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
    4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH
    423 FLOOR MATS, VELOUR
    430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
    431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
    441 SMOKERS PACKAGE
    481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
    488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
    493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
    494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
    5AK LED-LIGHT ELEMENTS
    508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
    521 RAIN SENSOR
    534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
    544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
    563 LIGHTS PACKAGE
    575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET
    6AA BMW TELESERVICES
    6AB CONTROL TELESERVICES
    6FL USB-/AUDIO INTERFACE
    6VC CONTROL COMBOX
    609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
    620 VOICE INPUT SYSTEM
    644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.
    688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM
    698 AREA-CODE 2
    7RS COMFORT PACKAGE
    704 M SPORT SUSPENSION
    710 M LEATHER STEERING WHEEL
    715 M AERODYNAMICS PACKAGE
    760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
    775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
    8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE
    8SP COP CONTROL
    8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY
    8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV
    8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B
    854 LANGUAGE VERSION FRENCH
    863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
    877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
    881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

Series options
    4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS
    502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
    522 XENON LIGHT
    548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
    Last edited by hmn_pwr; 12/06/2018, 22:33.

Comment

Foto's uploaden lukt niet, error: invalid_attachment_storage.
      Daarom foto's te bekijken op http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/329259648

Comment

Mooie advertentie waar flink wat tijd ingekropen is. Succes met de verkoop!
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mooie wagen. Ik ben blij dat er nog mensen bestaan die effectief moeite doen bij een verkoopadvertentie. Dat is echt uitzonderlijk aan het worden den dag van vandaag.
          Succes!

Comment

Update: wagen had ik uit de verkoop gehaald.
            Staat nu terug te koop, heeft weinig extra kms, maar de prijs is serieus gezakt: y euro.

Slechts 10 E92 325d/330d (coupé) op Autoscout en de mijne is in feite de goedkoopste.
            Want in de lijst de 3de goedkoopste, maar die 2 andere hebben veel meer kms.
            BMW 325d coupé - facelift model - dus de fabuleuze N57 motor! - die is zeldzaam in het E9x model, zelfs in Duitsland. Bijna full-option: M-pack,...
            Last edited by hmn_pwr; 22/10/2018, 17:12.

Comment

Ook goed dat deze manueel is, maakt hem gegeerder als rijdersauto, wat BMW toen nog meer was dan nu
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                Ook goed dat deze manueel is, maakt hem gegeerder als rijdersauto, wat BMW toen nog meer was dan nu
                Denkt ge? Ik hoor zo goed als iedereen bijna zeggen 'ik wil alleen nog maar automaat' of 'mijne volgende wordt zeker ne automaat'. Vergis u daar niet in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Denkt ge? Ik hoor zo goed als iedereen bijna zeggen 'ik wil alleen nog maar automaat' of 'mijne volgende wordt zeker ne automaat'. Vergis u daar niet in.
                  Vroeger zeiden ze een automaat is voor ouwe pekes ,nu is het omgekeerd, de ouwe pekes kan je geen kunsten meer leren en blijven manueel schakelen.
                  Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Vroeger zeiden ze een automaat is voor ouwe pekes ,nu is het omgekeerd, de ouwe pekes kan je geen kunsten meer leren en blijven manueel schakelen.
                    Klopt volledig. Vroeger werd iedereen met een automaat uitgelachen. Zeker als het om kleine wagentjes ging.
                    Voor de dikke slee's was het eerder een teken van luxe.

Comment

Ik wou eerst niet op reageren op wat beter is, manueel of automaat, op deze wagen!

Maar de ZF6 steptronic is echt niet aan te raden:
                      - niet efficiënt want zelfs een iets hoger verbruik en CO2 uitstoot tov de manueel.
                      - zelfs in sportstand schakelt hij met te grote vertraging, het is alsof de versnellingsbak (net zoals in D) een fractie van een seconde moet nadenken.

Ik weet tenminste waar ik over spreek :-)
                      Want mij ma heeft al van 2012 hetzelfde model met die ZF6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Ge kunt die automaten van vroeger dan ook niet vergelijken met die van nu.
                        En de meeste van die ouwe pekes zouden gebaat zijn met een automaat en wat meer hedendaagse snufjes die het hun gemakkelijker zouden maken.

Mijn schoonma ging stoppen met rijden omdat ze te veel stress had en opgejaagd werd maar sinds 2 jaar rijdt ze weer met plezier dankzij de automaat en het automatisch parkeren.

Maar wat de betere keuze bij deze wagen is weet ik niet en daar ga ik mij dus ook niet over uitspreken.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

verkocht
                          Last edited by hmn_pwr; 22/10/2018, 17:14.

Comment

Working...
                          X