BMW 325d coupé - facelift model (N57 motor!) - M-pack - Navigation Professional - Harman Kardon - LEDS - lederen elektrische sportzetels, etc.
De 325d moet absoluut niet weg maar het blijft kriebelen om deze te vervangen door een Z4 coupé 3.0si
- Facelift model, dus met de zeer performante N57 motor
- Zeer romige en soepele 6cyl in lijn motor
- De N57 motor kan puur softwarematig stevig bijgepeperd worden van 204 pk / 430 Nm naar 300 pk / 600 Nm.
- Omdat de N57 motor ook in de 330d steekt, is de 325d een door BMW dichtgeknepen versie. Vandaar de grote en volledig veilige sprong bij tuning: +50% zowel in vermogen als koppel!
- Omdat ik genoeg heb met 204 pk en het koppel heb ik tuning nooit overwogen.
- Interessant, zeker voor jonge bestuurders: fiscaal heel interessant qua verzekering (tov een 330d) en nog meer voor wie hem naar 300 pk laat tunen.
- Bijna full-option: M-pack, Comfort pack, Navigation Professional, bluetooth, USB, Harman Kardon, verwarmde lederen elektrische sportzetels, LED's, lendensteun, aut. verstelbare binnen- en buitenspiegels, servotronic, lichtmetalen velgen 18 inch, regen- en lichtsensor, cruise control, enz.
- Manuele transmissie, veel plezanter én efficiënter dan de (verouderde) steptronic automaat
- Wagen staat volledig origineel want de enige mod zijn zwarte niertjes, de standaard (chromé) niertjes heb ik nog liggen.
- Er zit ook een set 17 inch winterbanden en - velgen bij, nog voor minstens 2 winters goed. De 18 inch zomerbanden zijn ook nog heel goed (6 mm)
- Eind vorig jaar een groot onderhoud gehad.
- Elk jaar laat ik een onderhoud uitvoeren, ipv de volgens BMW aanbevolen frequentie (om de 2 jaar / 30.000 km) wat echt wel te weinig is in mijn ogen.
- Geen enkele kosten te voorzien.
- Vraagprijs x euro.
- Gezien de uitrusting, relatief lage kmstand voor een dieselmotor, het feit dat hij absoluut niet weg moet en tov 't aanbod 6cyl 325d's (die even goed uitgerust zijn) lijkt me dit geen overdreven prijs.
- Prijs is enkel bespreekbaar tijdens/na testrit wagen.
Ik woon in Kortrijk, ben gewoon om grote afstanden te doen dus afspreken voor een testrit, bijv. halverwege waar U woonachtige bent of werkt is mogelijk bij serieuze interesse.
Ik ben bereikbaar op +32 (0)487 730 085 of via stef_34x26 (at) yahoo (puntje) co (puntje) uk
De 325d moet absoluut niet weg maar het blijft kriebelen om deze te vervangen door een Z4 coupé 3.0si
- Facelift model, dus met de zeer performante N57 motor
- Zeer romige en soepele 6cyl in lijn motor
- De N57 motor kan puur softwarematig stevig bijgepeperd worden van 204 pk / 430 Nm naar 300 pk / 600 Nm.
- Omdat de N57 motor ook in de 330d steekt, is de 325d een door BMW dichtgeknepen versie. Vandaar de grote en volledig veilige sprong bij tuning: +50% zowel in vermogen als koppel!
- Omdat ik genoeg heb met 204 pk en het koppel heb ik tuning nooit overwogen.
- Interessant, zeker voor jonge bestuurders: fiscaal heel interessant qua verzekering (tov een 330d) en nog meer voor wie hem naar 300 pk laat tunen.
- Bijna full-option: M-pack, Comfort pack, Navigation Professional, bluetooth, USB, Harman Kardon, verwarmde lederen elektrische sportzetels, LED's, lendensteun, aut. verstelbare binnen- en buitenspiegels, servotronic, lichtmetalen velgen 18 inch, regen- en lichtsensor, cruise control, enz.
- Manuele transmissie, veel plezanter én efficiënter dan de (verouderde) steptronic automaat
- Wagen staat volledig origineel want de enige mod zijn zwarte niertjes, de standaard (chromé) niertjes heb ik nog liggen.
- Er zit ook een set 17 inch winterbanden en - velgen bij, nog voor minstens 2 winters goed. De 18 inch zomerbanden zijn ook nog heel goed (6 mm)
- Eind vorig jaar een groot onderhoud gehad.
- Elk jaar laat ik een onderhoud uitvoeren, ipv de volgens BMW aanbevolen frequentie (om de 2 jaar / 30.000 km) wat echt wel te weinig is in mijn ogen.
- Geen enkele kosten te voorzien.
- Vraagprijs x euro.
- Gezien de uitrusting, relatief lage kmstand voor een dieselmotor, het feit dat hij absoluut niet weg moet en tov 't aanbod 6cyl 325d's (die even goed uitgerust zijn) lijkt me dit geen overdreven prijs.
- Prijs is enkel bespreekbaar tijdens/na testrit wagen.
Ik woon in Kortrijk, ben gewoon om grote afstanden te doen dus afspreken voor een testrit, bijv. halverwege waar U woonachtige bent of werkt is mogelijk bij serieuze interesse.
Ik ben bereikbaar op +32 (0)487 730 085 of via stef_34x26 (at) yahoo (puntje) co (puntje) uk
Comment