Met pijn in het hart bied ik mijn geliefde wagen te koop aan omwille van mijn verhuis naar Berlijn.
Deze 1.9 TDI motor met 150 pk / 110 kW in combinatie met vierwielaandrijving en Highline-uitvoering maakt van deze Golf een uiterst zeldzaam exemplaar.
Ikzelf heb hem in februari 2013 geïmporteerd uit Duitsland. De wagen was in volledig originele staat, maar in de loop der jaren heb ik wel volgende noemenswaardige aanpassingen doorgevoerd:
- Kenwood KDC-BT40U autoradio (cd, usb, handsfree bellen via bluetooth, de originele autoradio krijg je er ook gewoon los bij)
- ST Suspensions ST X schroefset (gekeurd, in hoogte verstelbaar)
- chiptuning van 158 pk / 333 Nm naar 196 pk / 413 Nm door JDEngineering (zie grafiek bij foto's)
Daarnaast is hij uiteraard altijd goed verzorgd geweest en ook altijd keurig op onderhoud gegaan bij een erkende garagist (laatste onderhoud was op 275 490 km). Laat je niet afschrikken door de kilometerstand, volgende onderdelen heb ik, onder meer, al laten vervangen:
- radiator
- aircopomp
- versnellingsbak (gereviseerd)
- koppeling (vervangen door een versterkte koppeling van Sachs)
Bovendien is hij ook compleet met alle documenten, waaronder:
- onderhoudsboekjes en handleidingen
- gedetailleerd overzicht met alle vervangen onderdelen en onderhoudsbeurten
- factuur en grafieken van chiptuning
- kopie inschrijvingsbewijs in zowel België en Duitsland
- gelijkvormigheidsattest
- keuringsbewijs (gekeurd voor verkoop)
- Car-Pass
De wagen ligt momenteel op winterbanden en stalen velgen. De originele velgen zoals te zien op de foto's worden natuurlijk meegeleverd.
Bezichtiging en testrit enkel op afspraak.
E-mail: Vincent9911@hotmail.com
Telefoon (bellen en sms): +49 1577 4107269
Telefoon (WhatsApp): +32 474 62 90 62
AutoScout24 link:
Deze 1.9 TDI motor met 150 pk / 110 kW in combinatie met vierwielaandrijving en Highline-uitvoering maakt van deze Golf een uiterst zeldzaam exemplaar.
Ikzelf heb hem in februari 2013 geïmporteerd uit Duitsland. De wagen was in volledig originele staat, maar in de loop der jaren heb ik wel volgende noemenswaardige aanpassingen doorgevoerd:
- Kenwood KDC-BT40U autoradio (cd, usb, handsfree bellen via bluetooth, de originele autoradio krijg je er ook gewoon los bij)
- ST Suspensions ST X schroefset (gekeurd, in hoogte verstelbaar)
- chiptuning van 158 pk / 333 Nm naar 196 pk / 413 Nm door JDEngineering (zie grafiek bij foto's)
Daarnaast is hij uiteraard altijd goed verzorgd geweest en ook altijd keurig op onderhoud gegaan bij een erkende garagist (laatste onderhoud was op 275 490 km). Laat je niet afschrikken door de kilometerstand, volgende onderdelen heb ik, onder meer, al laten vervangen:
- radiator
- aircopomp
- versnellingsbak (gereviseerd)
- koppeling (vervangen door een versterkte koppeling van Sachs)
Bovendien is hij ook compleet met alle documenten, waaronder:
- onderhoudsboekjes en handleidingen
- gedetailleerd overzicht met alle vervangen onderdelen en onderhoudsbeurten
- factuur en grafieken van chiptuning
- kopie inschrijvingsbewijs in zowel België en Duitsland
- gelijkvormigheidsattest
- keuringsbewijs (gekeurd voor verkoop)
- Car-Pass
De wagen ligt momenteel op winterbanden en stalen velgen. De originele velgen zoals te zien op de foto's worden natuurlijk meegeleverd.
Bezichtiging en testrit enkel op afspraak.
E-mail: Vincent9911@hotmail.com
Telefoon (bellen en sms): +49 1577 4107269
Telefoon (WhatsApp): +32 474 62 90 62
AutoScout24 link:
Comment