Oorspronkelijk geplaatst door konrad2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2005 Bmw m3 e46
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenblijft toch wel kostelijk voor een E46 M3 zeker als je de BIV erbij telt.
Veel succes met de verkoop.
Dus enkele weken nadat je 33k hebt neergelegd als aankoop mag je nog eens 3,4k aftikken aan vadertje Staat en daarna jaarlijks 1,6k
Ik zou persoonlijk voor die bedragen toch iets anders kopen dan een M3 van bijna 13j oud, mint of niet
Nu elk zijn gedacht natuurlijk en er zullen waarschijnlijk (hopelijk) wel liefhebbers zijn voor dit model, vraag is of ze ook bereid zijn om de hoofdprijs te betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtenblijft toch wel kostelijk voor een E46 M3 zeker als je de BIV erbij telt.
Veel succes met de verkoop.
BIV 1975 euro
Rijtaks: 1570 euro
Je hebt dan wel leuk (atmo) speelgoed natuurlijk. Ik vrees dat je voor vergelijkbaar gerief even goed moet dokken...
Is wel zo dat een goede E46 M3 momenteel aan waarde toeneemt, toch ook mooi meegenomen.
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenIk zou persoonlijk voor die bedragen toch iets anders kopen dan een M3 van bijna 13j oud, mint of nietLast edited by order66; 22/11/2017, 19:58.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Heb het even opgezocht op basis van co2 287g en BIV is 1800, jaarlijkse taks 1600 (afgerond).
Dus enkele weken nadat je 33k hebt neergelegd als aankoop mag je nog eens 3,4k aftikken aan vadertje Staat en daarna jaarlijks 1,6k
Ik zou persoonlijk voor die bedragen toch iets anders kopen dan een M3 van bijna 13j oud, mint of niet
Nu elk zijn gedacht natuurlijk en er zullen waarschijnlijk (hopelijk) wel liefhebbers zijn voor dit model, vraag is of ze ook bereid zijn om de hoofdprijs te betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Voor die prijs kocht ik mij een Lotus Elise R als het voor een weekend toy car is
Jammer genoeg geraak ik daar met moeite in of uit, zero comfort en het blijft een 4 1800cc... toch maar niet. Maar tuft wel lekker, reeds mee gereden.
Moest het enkel voor circuitgebruik zijn : direct!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVerkocht?
Zoja aan een IMMO handelaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
toch niet die blaas die al een andere M3 heeft
Comment
Comment