Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 BMW 518 touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2015 BMW 518 touring

Door het verkrijgen van een bedrijfswagen mag (moet niet) deze de deur uit. Bij een eventuele verkoop (tegen een aanvaardbare prijs) komt er iets kleiner.
    Type V40 - Golf -, mét automaat en benzine!

Deze 5 reeks heb ik vorig jaar aangekocht bij Gregoir in Puurs, er is 3 jaar Premium Selection garantie op.

Auto staat op Autoscout.be en tweedehands,

Heel comfortabele wagen, zuinig, alleen spijtig dat ik de komende maanden/jaren te weinig KM zal doen ermee en wil vermijden dat deze wagen dient als pronkstuk op de oprit.
    Enkel tegen een aanvaardbare prijs mag hij weg, alleen weet ik ook dat zowel bij Mercedes/BMW/Audi, de diesels buitengesjot worden....

Richtprijs 28000-29000€ --> reclame sticker kan makkelijk verwijderd worden.

Op zoek naar een tweedehands BMW 518? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Of de prijs goed zit, weet ik niet. Maar 'k zou me geen zorgen maken over het feit dat 't een diesel is. Is een Euro6, dus nog heel lang goed voor de steden. En in deze categorie zal men steeds diesels blijven kopen. Mocht het nu om een stadswagentje gaan... en dan nog.

Comment

DHL, bedankt voor uw reactie, ik heb op dit moment 20000km gereden met de 518 het afgelopen jaar, we gebruikten de auto in de week en in het weekend.
      De Vito wordt nu 100% gebruikt voor de leveringen, mijn bedrijfswagen voor alle andere privé uitstappen, de 5 werd gebruikt ook voor kleinere leveringen.

Die vallen dus weg, en als ik de bedrijfswagen heb, denk ik niet dat die 5 nog veel gaat rijden, en als hij rijdt dan allemaal korte afstanden.

Comment

Je vraagt een zeer hoge prijs, ik wil me niet uitspreken of die te hoog is, maar maak de auto dan ook helemaal verkoopsklaar.
        - verwijder die reclamesticker vooraleer iemand komt kijken
        - kuis uw auto als een maniak, zorg er voor dat een potentiele koper wel moet toegeven dat de auto in perfecte staat is zonder krasje, vuil en perfect onderhouden.
        - maak echt goede foto's (of laat dat doen)

Je verkoopt hier geen Golfke van 12 jaar oud voor 1000€, maar een bijna nieuwe BMW voor een dikke prijs.
        Laat de kopers ook echt geloven en zien dat de auto als nieuw is!

Comment

Tommie1, ik ga de reclamesticker niet verwijderen alvorens ik geen koper heb die geïnteresseerd is.
          Auto heeft 6 weken geleden een waxbeurt gehad, foto's zijn genomen 2 dagen nadat hij (met de hand) gepoetst is....
          Denk niet dat het daar aan zou liggen.

Al die sjarels die van bieden hun hobby maken hou ik voor wat ze zijn.
          Als je echt geïnteresseerd bent als koper, en dus ook de nodige centen hebt, dan kom je kijken.

Comment

Was uw nickname vroeger ANTONIO?

Comment

Ja DSB maar uit ervaring kan ik toch zeggen dat veel mensen zullen bieden en dat daar potentiele kopers tussen zitten. Ik antwoord altijd op een bieding (tenzij ze belachelijk is natuurlijk). Als ik wil kopen, discussieer ik ook op voorhand over de prijs zodat ik geen rit voor niks maak.
              Je moet ervan uitgaan dat iedereen die contact opneemt, interesse heeft in de auto. Tenzij zoals ik zei ze belachelijk doen.
              Heb heel vele jaren auto's verkocht en ik kan dat echt niet genoeg benadrukken.

Comment

Je foto's tonen niet dat die auto gepoetst is. Neem die met een deftig toestel, of laat ze maken.
                Ik zou nooit naar een auto gaan kijken waar nog zo'n sticker op hangt.

Je verkoopt hier geen exportauto voor 1000€ hé. De moeite die je daar in steekt wordt makkelijk terugverdiend.

Comment

Nee, ik heb nooit Antonio genoemd ;-)

Jullie zullen wel gelijk hebben, maar over biedingen onder de 25000€ steek ik geen tijd. Er is een minimumprijs die ik toch graag zou hebben, en daaronder ga ik niet in discussie.

Ik heb ook al wel wat wagens gekocht en verkocht en ja, heb daar eigenlijk zo heel veel moeite niet voor gedaan ivm de foto's, gewoon via de smartphone.
                  Ik zal wel als het beter weer wordt eens deftigere foto's nemen. Daar kan ik jullie wel in volgen.

Comment

T is gene kritiek die ik wil geven hee DSB. Gewoon uit mijn ondervinding dat ik dat zeg

Comment

no prob DHL, maar ik neem u opmerkingen ter harte ;-)

begrijp me ook dat ik de reclamesticker niet ga verwijderen als ik me de auto zou blijven rijden omdat ik hem onder een bepaalde prijs niet wil verkopen ;-)

Comment

Mooie auto maar ik ben wel verbaasd over het verfrommelde leder van de bestuurderszetel, en dat na amper 35000km

Comment

Knappe BMW 5! Ik denk dat je deze wel kan verkopen. Heb je geen foto's van voor de sticker op de achterruit hing? Ik zou die persoonlijk bij de advertentie plaatsen. Nu kunnen kandidaatkopers de indruk krijgen dat het een laadbeest was. De prijzen van de F10/F11 zijn serieus de dieperik ingegaan maar deze heeft weinig kilometers. 28000 euro zou je toch moeten kunnen krijgen lijkt me.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                            no prob DHL, maar ik neem u opmerkingen ter harte ;-)

begrijp me ook dat ik de reclamesticker niet ga verwijderen als ik me de auto zou blijven rijden omdat ik hem onder een bepaalde prijs niet wil verkopen ;-)
                            Ja snap ik volkomen. Maar photoshop hem dan weg of zo. Dan ziet het er inderdaad minder een bedrijfswagen uit. En als de mensen langs komen zullen ze dat niet kwalijk nemen, die kan er inderdaad heel makkelijk af.

Comment

vandaag de auto volledig afgewassen, nieuwe foto's gemaak en in de advertentie verwerkt.

Comment

nieuwe foto's gemaak
                                Jij heb die nieuwe foto's gemaak maar je heb niet geposd in je topik ?

Comment

vandaag de auto volledig afgewassen, nieuwe foto's gemaak en in de advertentie verwerkt.
                                  Mooie auto, succes met de verkoop.

Comment

foto's staan in de link op autoscout / tweedehands

Comment

http://www.autoforum.be/forum/aankoo...-reglement-v-a :

Verplichte informatie voor verkoopstopics van wagens:
                                      Type
                                      Bouwjaar
                                      Motorisatie
                                      Kleur
                                      Opties
                                      Onderhoudsboekje aanwezig
                                      Aantal vorige eigenaars
                                      Ongevalvrij
                                      Recente en werkelijke foto's
                                      Prijs

Comment

foto's staan in de link op autoscout / tweedehands
                                        Tuurlijk, geen probleem hoor.

Comment

Working...
                                        X