Hoi,
Na lang nadenken heb ik de knoop door gehakt en wil ik mijn 200/8 verkopen. Dit omwille van de weinige tijd dat ik heb om er mee te rijden en de stijgende liefde voor de 500E
Betreft een origineel Duitse wagen die in 1974 naar België werd gebracht en door een directeur bereden werd. Vervolgens werd deze verkocht aan een liefhebber die hem gebruikte als ceremoniewagen (is toen ook herspoten geweest).
Wagen is in prima staat (mits kleine gebruikssporen), en motorisch top! Start direct, rijdt goed en zijn 95pk doen het nog. Geen lekkages of roest problemen. Originele werkende radio! Banden in prima staat.
Omwille van de stilstand heb ik de carbu en benzineleidingen gekuist, nieuwe batterij en remklauwen werden ook vernieuwd. Enigste opmerking op de keuring was een roestige remleiding achteraan (niet voor afgekeurd). Was ook zo toen ik hem kocht.
Wordt gekeurd voor verkoop.
Prijs
Na lang nadenken heb ik de knoop door gehakt en wil ik mijn 200/8 verkopen. Dit omwille van de weinige tijd dat ik heb om er mee te rijden en de stijgende liefde voor de 500E
Betreft een origineel Duitse wagen die in 1974 naar België werd gebracht en door een directeur bereden werd. Vervolgens werd deze verkocht aan een liefhebber die hem gebruikte als ceremoniewagen (is toen ook herspoten geweest).
Wagen is in prima staat (mits kleine gebruikssporen), en motorisch top! Start direct, rijdt goed en zijn 95pk doen het nog. Geen lekkages of roest problemen. Originele werkende radio! Banden in prima staat.
Omwille van de stilstand heb ik de carbu en benzineleidingen gekuist, nieuwe batterij en remklauwen werden ook vernieuwd. Enigste opmerking op de keuring was een roestige remleiding achteraan (niet voor afgekeurd). Was ook zo toen ik hem kocht.
Wordt gekeurd voor verkoop.
Prijs
Comment