Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smart Fortwo Elektrische auto

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Stadswagentje he, heb al eens met een i3 gereden en die doet 0-60 km/h in 3.5, deze in 4.9, je zou er nog van verschieten hoor aan de lichten.

Comment

Voor in en rond de stad zal da wel goed zijn. Hoeveel zou het rijbereik van zoiets zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Voor in en rond de stad zal da wel goed zijn. Hoeveel zou het rijbereik van zoiets zijn?
        160KM volgens advertising. Pakt dus den helft bij normaal gebruik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
          Stadswagentje he, heb al eens met een i3 gereden en die doet 0-60 km/h in 3.5, deze in 4.9, je zou er nog van verschieten hoor aan de lichten.
          Ik heb ook de i3 kunnen testen en dat zijn échte funbakjes! Enorm plezant om met te rijden! Ze hebben een banaal uiterlijk maar ik ben met zo een glimlach uitgestapt na de testrit.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik vind zo'n elektrisch ding ook wel leuk. Enige waarmee ik tot hiertoe reed was een Renault (hoe noemt dat model nu weer, trekt op een Megane met koffer?). En dat reed eigenlijk wel plezant. Had enkel wat last van rijgeluiden.

Comment

De Fluence.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja inderdaad... de Fluence. Raar dat ze hun elektrisch wagenpark verkleind hebben, want Renault had toch al redelijk wat elektrische modellen op een gegeven moment hee. Wellicht was de markt er toen nog niet klaar voor...?
                Echt plezierig is die onmiddellijke reactie op het gaspedaal. Geen reactietijd of zo. Ik zou denk ik wel een elektrische wagen gewoon kunnen worden. Wel graag met inductie dan

Comment

Ja ze hadden zelfs een systeem uitgewerkt om de accu snel te wisselen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ja ze hadden zelfs een systeem uitgewerkt om de accu snel te wisselen.
                    Ja klopt, konden dit doen langs de baan in geval van lege batterij.

Comment

Er mag hier eigenlijk een slotje op. Net de voorwaarden te horen gekregen en ik ben verplicht de Smart een jaar bij te houden.
                      Verder moet ik ook de btw betalen maar daar kon ik nog mee leven, de reclame op de wagen laten hangen en een fiscale fiche voordelen alle aard ontvangen.
                      Een mens wint dan eens iets...vele addertjes onder het gras dus!
                      Vraag me af hoe ze gaan controleren of die reclamestickers er een jaar zullen ophangen?
                      En hoeveel belastingen ga ik daarop moeten betalen...

Comment

Verplicht in te schrijven ook ? Wellicht wel, maar je zou hem misschien kunnen inschrijven en direct weer uitschrijven. En een jaar stockeren...
                        Die fiche voordelen alle aard, gaat dat dan via uw bedrijf of hoe werkt zoiets ? Word je dan belast op de catalogusprijs of zo ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GinoVB Bekijk Berichten
                          Er mag hier eigenlijk een slotje op. Net de voorwaarden te horen gekregen en ik ben verplicht de Smart een jaar bij te houden.
                          Verder moet ik ook de btw betalen maar daar kon ik nog mee leven, de reclame op de wagen laten hangen en een fiscale fiche voordelen alle aard ontvangen.
                          Een mens wint dan eens iets...vele addertjes onder het gras dus!
                          Vraag me af hoe ze gaan controleren of die reclamestickers er een jaar zullen ophangen?
                          En hoeveel belastingen ga ik daarop moeten betalen...
                          Verkopen in Rijsel en hem als gestolen aangeven? Enfin, 't is maar een gedacht hé.
                          Btw: Moderators zijn al bezig aan hun winterslaap zekers?

Comment

Dan zou ik de auto 1 jaar bijhouden zonder ermee te moeten rijden. Inschrijven zal goed meevallen aangezien het een elektrische wagen is. Zet hem in een garagebox/loods/... van jezelf/vrienden/familie . En na dat jaar verkoop je hem. Eventueel een deal maken met een autogarage? Zij zetten hem in de showroom...
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Sorry maar de vereisten voor verkooptopic zijn niet gehaald. Doe het gewoon dicht dan kan het nog gelezen worden, wordt niet gewist.
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Working...
                              X