Allooo? Menier? Hoefeel wille voor deesen otto? Hoefeel? Naaaaah... ik geefe u vijftouzent. Direkt komme hale. Keen propleme.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2015 Opel Corsa OPC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAllooo? Menier? Hoefeel wille voor deesen otto? Hoefeel? Naaaaah... ik geefe u vijftouzent. Direkt komme hale. Keen propleme.
achja; staat proper gewassen in de garage dus staat niet in de weg, ik heb tijd
voor AF-leden kan er iets geregeld worden btw hé
- Likes 1
Comment
-
Is dat altijd zo of heb je er ook met een digitale unit?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dat ziet er al beter uit.
De paar die ik bekeek waren allemaal manueel.
Vond het maar pover voor een topmodel.
Zet die foto er maar snel bij.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenGoh, interesse wel, maar niet de juiste. Ofwel te laag bieden (lees: volgens deze website is hij maar 9000 euro waard, ik geef er 9500 voor als hij in goede staat is), ofwel vragen of hij nog beschikbaar is en dan geen antwoord meer.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenBij wijkopenauto’s is die nog 15.000 waard, overlaatst nog gechecked
Comment
-
Heb je nog geen kandidaten gehad? Markt zit blijkbaar op zijn gat momenteel?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ik druk jouw advertentie af en hang ze bij ons in de kantine. Daar zitten wel wat autofreaks.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment