Ja bij leder zou je eigenlijk altijd geventileerde zetels moeten hebben. Bij stof heb je dat probleem niet. Leuk als je wagen een paar uren in de zon stond. Duurt erg lang tegen dat leder afgekoeld is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[TK] 2015 BMW X5 Sdrive25d
Collapse
X
-
Ben geen fan van suv's maar ik vind het wel een mooie uitvoering, ook zonder leder en GPS. De aandrijflijn zal al wel vlot en comfortabel genoeg zijn vermoed ik (automaat) en dan heb je toch wel veel auto voor je geld. Succes met de verkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
Mercedes GLC Coupé
zelf met GPS en Leder Ik had zelf nog budget voor een open dak, 20 inch velgen, Exterieur en interieur AMG line pack, parkeerpakket, verwarmde zetels , zetelpakket, spiegelpakket en nightpakket.
Helaas maar een 220D met 170 pk. (je moet ze toch iets gunnen om over te zagen)
Comment
-
Goh ik ben het niet eens om leder te vergelijken met warme plakkerige stoelen in de zomer. Ik heb wel liever een deftige stoffen stoel dan een sensatec stoel. Er zijn ook veel F10 rijders met kleine navi die graag de grote navi hebben maar dat kost een klein fortuin qua ombouw.
Deze X5 heeft wel een mooi prijskaartje. Tegenwoordig zijn er genoeg mensen die hun GSM gebruiken voor de navigatie.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
Deze X5 heeft wel een mooi prijskaartje. Tegenwoordig zijn er genoeg mensen die hun GSM gebruiken voor de navigatie.
Dus wie de moeite doet om te komen kijken , die kan een mooie wagen kopen tegen opkopersprijs.
Comment
-
Als de kwaliteit van de stoel gelijk is, dan is stof voor mij niet per definitie een nadeel.
Bij de Touareg is het zo dat de stoffen zetels (basis) echt slecht zijn. Wil je multi-instelbare comfortzetels dan moet je naar leer gaan. Hoe zit dat bij deze X5? Hoe verhouden deze 'basiszetels' zich qua comfort tot de lederen zetels?
Comment
-
Ik vrees dat zetels iets zeer persoonlijk is . Ik ben 1.75 en normaal gewicht en heb nog nooit de behoefte gehad om bij te betalen voor multi-instelbare zetels. Veel zal dus afhangen va je lengte , gewicht en de uren die je in de wagen zit. De ene mens heeft al sneller rugklachten dan de andere. Dus proberen is de boodschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHet leder zou voor mij niet erg zijn, vind leder geen echte meerwaarde. Maar de gps zou ik wel een afknapper vinden. Zouden ze dat niet kunnen naplaatsen ?
Ik hoor hier iemand zeggen liever 19" velgen dan een GPS. Kan goed zijn voor de persoon die uiterlijk vertoon belangrijk vindt maar tussen alle mensen die een X5 zoeken, zal mss 5% die mening delen. Al die andere 95% gaan door naar de volgende tussen de zoekertjes, vermits 95% van de X5'en wel GPS hebben. Ik zelf hecht meer belang aan de binnenzijde en de snufjes, dan de buitenzijde. Die zie ik toch niet als ik rij
Een harde realiteit. 20 jaar terug als ik een Astra zocht, interesseerde het mij niet of daar electrische ramen op zaten of niet. Ik wilde een Astra. Tegenwoordig kijken de mensen toch steeds meer naar de opties. Vandaar ook dat leasemaatschappijen een aantal zaken verplichten zoals metaalkleur en GPS. Anders geraken ze er nauwelijks vanaf.
Het is zelfs al zo erg als ik hier op het forum een BMW te koop zie staan, dat er mensen vallen over het feit dat er geen Pro navigatie in zit
Comment
-
Ik vermoed dat de wagen inmiddels verkocht is, zoekertje op Tweedehands is verwijderd.
Voor degene die deze opties niet nodig heeft, was het wel een mooi aanbod. Prijs leek me niet duur, wagen was nog maar drie jaar... En ook de motorisatie is goedkoop in taxen en zo.
Op ieder potje...
Comment
-
Nope nog niet verkocht . Ik laat hem aan de MBdealer over. Ik heb de prijs laten zakken tot 500 euro boven de inleverprijs en er was geen intresse. Ik heb een 8 tal 2de handshandelaars bezocht dit weekend. En deze zeiden allemaal , doe geen moeite om rond te rijden Mercedes is duidelijk . Ze willen over BMW springen en als ze een BMW klant kunnen overnemen dan gaan ze zeer ver in overname en korting . en dat lijkt ook wel te kloppen . Normaal koop ik altijd in Duitsland en Uk . Maar deze combinatie overname + korting was niet te kloppen.
Om een voorbeeld te geven. Ik was wel fan van de Kia stinger , maar na de proefrit toch maar terug SUV. ( de instap en zitpositie was te laag) . De overname prijs X5 was bij Kia maar liefst 10000 euro lager dan bij Mercedes. Korting op de Kia 0% wegen nieuwe wagen. Het is nu wachten op de levering van de MB. Die stockwagen staat op 30 km van de garage waar ik hem aankocht maar blijkbaar lukt het niet om die binnen 4 weken 30 Km te verplaatsen
Comment
-
Wat vond je van de Kia Stinger? Ik ben er wel fan van.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWat vond je van de Kia Stinger? Ik ben er wel fan van.
Ik kon er maar 2 vinden al de rest was benzine. Wat vreemd dat de invoerder geen betere verdeling eist. Je kan hem trouwens enkel in een Stingercenter vinden. Dat zijn maar een 20 tal garages.
Maar uiteindelijk afgehaakt op :
1) Zitpositie is zeer laag (sportwagen) . Ik rijd al 10 jaar SUV en met het superdruk verkeer op de ring rond brussel bvb is zo laag zitten toch een nadeel.
2) Verbruik Diesel. De AWD diesel stond na 1500 km op 9 liter. Ik wou gewoon het risico niet nemen een diesel te nemen met zo een hoog verbruik. Mijn X5 sd zit op 6,9 liter en dat kost al genoeg om vol te gooien.
3) optiebeleid : Alleen full option verkrijgbaar. Dit drijft de prijs op naar premium (48 000 euro) is niet niks. Niet iedereen hoeft bvb headup display . Ook geen keuze in velgen. de goedkope benzine had knappe 19 inch en de dure AWD diesel 18 inch velgen waren dan niet mijn smaak.
4) geen korting : Blijkbaar mag van de invoerder geen korting worden gegeven. Dit is duidelijk voor KIA meer een kijk wat ik kan auto dan een verkoopsauto.
5) overname X5 was droevig. Als ik mijn rekening maak dan heb ik nu 10000 euro minder moeten betalen voor een prachtige Mercedes GLC coupé stockwagen dan voor een Kia Stinger. Het zal zeer moeilijk worden om de 3 premium merken te verslaan . Ze hebben hoge catalogusprijzen , maar aan de tafel kan je ongelofelijke korting scoren op stockwagens mits je de dealers uitspeelt tegen elkaar.
Ook kunnen ze enorme overnamepremie's geven afhankelijk van welk model je neemt.
6) Beperkte lokatie voor onderhoud, ik moet vanuit Landen naar Hasselt of Leuven. Mijn Mercedes dealer ligt op 2 km.
Zou de Kia stinger prijs onder de 40000 duiken en ik werkte korter bij huis (geen ring van Brussel) , dan zou ik de benzine zeker kopen.Last edited by carman; 13/01/2018, 11:54.
Comment
-
Ik kan niet geloven dat Kia deze strategie gaat aanhouden op langere termijn. Om te concurreren gaan ze volgens mij toch scherper uit de hoek moeten komen met kortingen. Mogelijks komen minder goed uitgeruste versies later op de markt? Ik zou er wel eens met eentje willen rijden.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDus met andere woorden mijne droom bedrijfswagen Prive zou dat de GLE Coupe zijn.
Veel plezier ermee.
Ik sta iedere week in de garage met electronica problemen.
Eerst bestuurders ruit defect, ging niet meer omhoog
Dan spiegels die niet meer inklappen.
Kofferklep die niet meer open gaat
zijcamera's die uitvallen
de gps was niet uptodate kaart van 2015 (maar zelf upgedate)
bediening is allemaal zeer traag
de me connect app is een drama loopt altijd vast
de hendel voor de motorkap kwam gewoon los van dashboard met er aan te trekken.
condens in de ledkoplampen.
vanmorgen stond dan weer mijn dakraam open.
Verder mijn eigen fout om met een 19 inch velgen te gaan test rijden en dan een stockwagen met 20 inch te nemen.
rolgeluiden op beton zijn verschikkelijk . Dus neem zeker de optie geluidisolerend glas en luchtvering bij 20 inch.
Ondertussen mij X5 terug gevonden bij een handelaar. Die neemt 6000 euro marge, niet slecht geld verdienen in de 2de handsautosector.
Kan dus iedereen maar aanraden koop rechtsteeks bij particulier . Voor 6000 euro 12 maanden garantie kopen is peperduur.
Op zoek naar een tweedehands BMW X5? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
Comment
Comment