Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 BMW X5 Sdrive25d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten

Tot nu toe niet veel plezier gehad met de nieuwe GLC.
    Ik sta iedere week in de garage met electronica problemen.
    Eerst bestuurders ruit defect, ging niet meer omhoog
    Dan spiegels die niet meer inklappen.
    Kofferklep die niet meer open gaat
    zijcamera's die uitvallen
    de gps was niet uptodate kaart van 2015 (maar zelf upgedate)
    bediening is allemaal zeer traag
    de me connect app is een drama loopt altijd vast
    de hendel voor de motorkap kwam gewoon los van dashboard met er aan te trekken.
    condens in de ledkoplampen.
    vanmorgen stond dan weer mijn dakraam open.

Verder mijn eigen fout om met een 19 inch velgen te gaan test rijden en dan een stockwagen met 20 inch te nemen.
    rolgeluiden op beton zijn verschikkelijk . Dus neem zeker de optie geluidisolerend glas en luchtvering bij 20 inch.

Ondertussen mij X5 terug gevonden bij een handelaar. Die neemt 6000 euro marge, niet slecht geld verdienen in de 2de handsautosector.
    Kan dus iedereen maar aanraden koop rechtsteeks bij particulier . Voor 6000 euro 12 maanden garantie kopen is peperduur.

Op zoek naar een tweedehands BMW X5? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Ik zou bij zo veel stomme miserie eisen dat ze hem terugnemen.

In Duitsland krijgt een dealer normaal 3 pogingen om de zaak in orde te krijgen, en dan MOETEN ze hem terugnemen met een vaste minwaarde per gereden km of maand in bezit.
    Maar hier op dagen na de aankoop.... Hier is iets serieus mis.

Comment

Das beste oder nichts. De marketing loopt goed, de kwaliteitscontrole wat minder. Zou toch allemaal niet mogen op een auto van dit prijsniveau. In feite op geen enkele auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Das beste oder nichts. De marketing loopt goed, de kwaliteitscontrole wat minder. Zou toch allemaal niet mogen op een auto van dit prijsniveau. In feite op geen enkele auto.
        Ja klopt , ik heb 3 x BMW en 3 X Audi gehad en nooit geen enkel technish probleem gehad .

Maar bon volgens de MBdealer was er een draadje , dat slecht contact gaf in de spiegelmodule en dan slaat blijkbaar alles tilt. Het zou nu moeten opgelost zijn.
        Voor het definitief vastzetten van de motorkaphendel en de condens in de koplampen moet ik dus weer terug en gaat men bellen.
        Maar even googlen levert niet veel goed op voor de led koplampen. Blijkbaar gekend probleem zowel bij BMW als Mercedes, maar men beschouwt het als geen probleem omdat het gewoon esthetisch is. Komt enkel voor in de winter omdat led minder warmte geeft. En dus verwacht ik eigenlijk geen telefoon meer In elk geval geen zicht op een wagen van 70000 euro dat je condens hebt. Dan is Audi op dit gebied beter.

Hopelijk blijft het bij deze slechte start en als de electronica blijft problemen geven dan wil ik gaan praten over een andere wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carman

Ja klopt , ik heb 3 x BMW en 3 X Audi gehad en nooit geen enkel technish probleem gehad .

Maar bon volgens de MBdealer was er een draadje , dat slecht contact gaf in de spiegelmodule en dan slaat blijkbaar alles tilt. Het zou nu moeten opgelost zijn.
          Voor het definitief vastzetten van de motorkaphendel en de condens in de koplampen moet ik dus weer terug en gaat men bellen.
          Maar even googlen levert niet veel goed op voor de led koplampen. Blijkbaar gekend probleem zowel bij BMW als Mercedes, maar men beschouwt het als geen probleem omdat het gewoon esthetisch is. Komt enkel voor in de winter omdat led minder warmte geeft. En dus verwacht ik eigenlijk geen telefoon meer In elk geval geen zicht op een wagen van 70000 euro dat je condens hebt. Dan is Audi op dit gebied beter.

Hopelijk blijft het bij deze slechte start en als de electronica blijft problemen geven dan wil ik gaan praten over een andere wagen.
          Hier zit een forumlid met een A250 die zich er ook mateloos aan stoort met die condens

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

De tijden dat je een Merc kocht voor de betrouwbaarheid liggen ook al lang achter ons
            2.0 JTDm

Comment

Fieuw... Hopelijk komt het snel in orde! Ik ben eens benieuwd of die handelaar de X5 vlot kan verkopen.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Mijnen otto staat ook altijd buiten. Heb ook lichte condens als de temperaturen sterk dalen. Maar s anderendaags gaat dat weer weg. Is denk ik bij heel veel auto s met led of xenon en ee ‘open’ verluchtingssyteem van de koplampen. Zijn er die een zakje silca korrels in de behuizing leggen. Schijnt te helpen. Iig als je goegeld kom je het probleem heel veel tegen. Bij alle merken. Zelfs mijn mistlichten hebben er soms een beetje van. Kan eigenlijk niet dat al mijn lichten vooraan stuk zouden zijn hee.

Comment

Working...
                X