Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 Skoda Octavia 184 Pk - 23500km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2015 Skoda Octavia 184 Pk - 23500km

Verkocht
    Last edited by Tuner111; 11/01/2018, 22:33.
    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
    Klikerdeklikhier
    Car name: Octavius Rsus

Ga je voor de benzine versie?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ben niet de enige die zijn 184 verkoopt :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Ga je voor de benzine versie?
        ja idd. RS 245 normaal als deze verkocht geraakt..
        Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
        Klikerdeklikhier

Comment

Mooie en goed uitgeruste wagen die goed in de markt ligt.
          Is een overname geen optie?
          den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
            Goed in de markt kan je al vergeten, met de hetze van afgelopen dagen met hun anti-diesel propaganda kan je wel schudden naar een eerlijke prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
              Goed in de markt kan je al vergeten, met de hetze van afgelopen dagen met hun anti-diesel propaganda kan je wel schudden naar een eerlijke prijs.

Dikke zever voor een deel.
              De garage van mijn vriend verkoopt nog altijd het merendeel diesels.
              Ze gaan dat wel gebruiken om u weinig overname te moeten geven maar verkopen hem voor een pak meer.
              Er is een verschuiving bij nieuwe maar tweedehands heeft hij er nog niks van gemerkt.
              En zeker niet bij de grotere modellen.
              den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                garage zelf geeft geen bod dusja

maar ik heb tijd, we zien wel wat er op mijn pad komt.
                Klikerdeklikhier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten

garage zelf geeft geen bod dusja

maar ik heb tijd, we zien wel wat er op mijn pad komt.
                  geen bod? Overlaatst zat de verkoper tegen mijn vader te stoefen dat ze +400 okkaziewagens per jaar verkopen in de groep en dat ze zelfs wagens uit het buitenland kopen omdat er hier geen te krijgen zijn en dan willen ze geen bod doen op jouw wagen???

Comment

Ze willen dat alles via opkopers aan een te lage prijs naar het buitenland gaat... kunnen ze nieuwe verkopen...
                    De Belgen geven blijkbaar minder dan de opkopers.... zegt genoeg...

Comment

Je bent sowieso altijd geschoren als je je auto overlaat aan de dealer. Ofwel krijg je veel te weinig ofwel geven ze je een optisch mooie prijs maar krijg je dan minder korting.
                      Zelf verkopen ondanks dat het een frustrerende activiteit kan zijn is nog altijd het beste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Ze willen dat alles via opkopers aan een te lage prijs naar het buitenland gaat... kunnen ze nieuwe verkopen...
                        De Belgen geven blijkbaar minder dan de opkopers.... zegt genoeg...
                        het gaat hier om een jonge wagen met weinig kilometers en bomvol opties. De markt voor dergelijke wagens is de laatste jaren serieus gegroeid. Zie maar naar firma's zoals DEX en Cardoen. Deze kennen gouden tijden. Feit zal zijn dat de dealer deze te duur moet overnemen en hij veel goedkoper dergelijke wagen in het buitenland kan kopen.

nu, als de dealer zelfs geen bod wilt doen op de wagen,zou ik hem de nieuwe ook niet gunnen.​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten

nu, als de dealer zelfs geen bod wilt doen op de wagen,zou ik hem de nieuwe ook niet gunnen.​​​

Deze mening deel ik.

at TS, ik vermoed dat je nu bij Skoda Buslot gaat in Dendermonde gezien je van die streek bent. Rij eens verder naar Skoda Thoen, die zitten in het Wijngaardveld in Aalst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Deze mening deel ik.

at TS, ik vermoed dat je nu bij Skoda Buslot gaat in Dendermonde gezien je van die streek bent. Rij eens verder naar Skoda Thoen, die zitten in het Wijngaardveld in Aalst.
                            hij is de dealer mee gevolgd naar st-Niklaas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra

hij is de dealer mee gevolgd naar st-Niklaas
                              De Decker zit in St-Niklaas?

Zouden beter Boels zijn Seat licentie ook aan die mannen geven, dan is er al een gangster minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                De Decker zit in St-Niklaas?

Zouden beter Boels zijn Seat licentie ook aan die mannen geven, dan is er al een gangster minder.

oeiiii , ge zijt al efkes niet mee. De Decker is al jaren geleden overgenomen door Dominique Desmureaux (ex-wkn van d'ieteren). Door heel de cirque van de herstructurering binnen d'ieteren heeft Dominique zijne boel moeten verkopen aan een andere groep. Dominique heeft op vraag van d'ieteren Skoda Sint-Niklaas begonnen. Heeft na de overname van Dendermonde garage mertens overgenomen en nog een truckbedrijf. Laatste nieuws zou zijn dat er samen met een andere garagegroep en een derde zakenpartner een megagarage zou opgezet worden(waar is nog onbekend). Boel is trouwens zijn licentie als seat dealer kwijt naar aanleiding van de herstructurering binnen het dealerschap van d'ieteren.is al lang geweten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten

het gaat hier om een jonge wagen met weinig kilometers en bomvol opties. De markt voor dergelijke wagens is de laatste jaren serieus gegroeid. Zie maar naar firma's zoals DEX en Cardoen. Deze kennen gouden tijden. Feit zal zijn dat de dealer deze te duur moet overnemen en hij veel goedkoper dergelijke wagen in het buitenland kan kopen.

Dringend eens naar cardoen gaan, jonge autos en bomvol opties... zoals deze?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra

oeiiii , ge zijt al efkes niet mee. De Decker is al jaren geleden overgenomen door Dominique Desmureaux (ex-wkn van d'ieteren). Door heel de cirque van de herstructurering binnen d'ieteren heeft Dominique zijne boel moeten verkopen aan een andere groep. Dominique heeft op vraag van d'ieteren Skoda Sint-Niklaas begonnen. Heeft na de overname van Dendermonde garage mertens overgenomen en nog een truckbedrijf. Laatste nieuws zou zijn dat er samen met een andere garagegroep en een derde zakenpartner een megagarage zou opgezet worden(waar is nog onbekend). Boel is trouwens zijn licentie als seat dealer kwijt naar aanleiding van de herstructurering binnen het dealerschap van d'ieteren.is al lang geweten.
                                    Ooh! Van die herstructurering wist ik maar niet van die overname.
                                    Bij ons is alles Buslot geworden.

Boel is ook zijn verzekeringslicentie kwijt wegens fraude. Mooi om te horen dat hij ook Seat kwijt is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Dringend eens naar cardoen gaan, jonge autos en bomvol opties... zoals deze?
                                      firma's zoals dex en cardoen kopen op wat er op dat moment interessant is. Meestal jonge wagens die einde reeks zijn en dus goed in de opties zitten. Denk bij cardoen datn de tijd van de 1000euro auto's al lang gedaan is.
                                      Last edited by Leoncupra; 09/01/2018, 21:31.

Comment

@ TS. Vandaag te weten gekomen dat ze u geen overname geven. De opkopers bieden voor ons wagens tussen de 15 a 17k maximum. Kennelijk willen die geen diesels meer overnemen.

Comment

Working...
                                        X