SOLD!
Betreft een Europese uitvoering met katalysator, de 1ste ingebruikname in Duitsland was in april 1986. Doorheen zijn bijna 32 jarig bestaan is er nooit op bezuinigd geweest. De auto rijdt op benzine en heeft nooit een gasinstallatie gezien.
Het exterieur is in uitmuntende staat. De wagen is enkele jaren terug volledig opnieuw gespoten in de originele kleur ‘Pajettrot’. Wegens wat roest in de achterste wielkasten, zijn deze een tweetal jaar geleden professioneel vernieuwd geweest. Alle chroomdelen zijn perfect.
De bodem, de carrosserie en de wielkasten zijn zuiver en roestvrij.
Het interieur verkeert ook in een hele mooie staat voor zijn leeftijd! De kleur van de lederen bekleding is zwart. Er zitten geen scheuren in het leder, alsook de kleur en de kussens zijn zeer goed onderhouden.
Motorisch is deze wagen 100% in orde. Start, schakelt, rijdt, remt en stuurt zoals het hoort!
De vering, schokdempers, servostuur, de remmen, banden, enzovoort zijn allen in orde.
Eerlijk is eerlijk:
Recent vernieuwde onderdelen:
Van de elektrische zetels voorzien van memory, zetelverwarming en lendensteun tot de automatische gordelaangevers en van de airco tot de Cruise Control, alle opties werken!
Vraagprijs: VERKOCHT
De wagen is momenteel nog ingeschreven in België. De wagen kan gekeurd worden voor verkoop.
Indien nog vragen of detailfoto’s gewenst, laat gerust iets weten.
Betreft een Europese uitvoering met katalysator, de 1ste ingebruikname in Duitsland was in april 1986. Doorheen zijn bijna 32 jarig bestaan is er nooit op bezuinigd geweest. De auto rijdt op benzine en heeft nooit een gasinstallatie gezien.
Het exterieur is in uitmuntende staat. De wagen is enkele jaren terug volledig opnieuw gespoten in de originele kleur ‘Pajettrot’. Wegens wat roest in de achterste wielkasten, zijn deze een tweetal jaar geleden professioneel vernieuwd geweest. Alle chroomdelen zijn perfect.
De bodem, de carrosserie en de wielkasten zijn zuiver en roestvrij.
Het interieur verkeert ook in een hele mooie staat voor zijn leeftijd! De kleur van de lederen bekleding is zwart. Er zitten geen scheuren in het leder, alsook de kleur en de kussens zijn zeer goed onderhouden.
Motorisch is deze wagen 100% in orde. Start, schakelt, rijdt, remt en stuurt zoals het hoort!
De vering, schokdempers, servostuur, de remmen, banden, enzovoort zijn allen in orde.
Eerlijk is eerlijk:
- In het linker voorspatbord zit bovenaan een licht deukje, moeilijk op foto vast te leggen;
- De dakantenne is een haaienvin, niet storend, maar is niet origineel;
- Voor-of nadeel: de auto is voorzien van een trekhaak, kan gedemonteerd worden. Ik liet hem erop staan zodat ze bij het inparkeren niet tegen mijn achterbumper zouden rijden.
- Deze heeft 320K kms achter de kiezen, maar gezien de optische en technische staat, kan deze met gemak nog eens het dubbele behalen!
Recent vernieuwde onderdelen:
- Nieuwe aircopomp en opgevuld met R14a aircogas – werkt perfect als een diepvries!
- Nieuwe radiator OEM merk Behr – geen namaak dus
- Achterste schokdempers vernieuwd.
- Doorlopende kentekenreflector geplaatst (origineel).
Van de elektrische zetels voorzien van memory, zetelverwarming en lendensteun tot de automatische gordelaangevers en van de airco tot de Cruise Control, alle opties werken!
Vraagprijs: VERKOCHT
De wagen is momenteel nog ingeschreven in België. De wagen kan gekeurd worden voor verkoop.
Indien nog vragen of detailfoto’s gewenst, laat gerust iets weten.
Comment