verkocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 PORSCHE Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDmJa goed maar als je binnen gaat voor onderhoud in het reguliere dealernetwerk, dan doen ze het sowieso
Nu dit heeft ook niks te zien met die verkoopstopic, daarvoor dienen andere topics (sjoemelsoftware)
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenT
Nu dit heeft ook niks te zien met die verkoopstopic, daarvoor dienen andere topics (sjoemelsoftware)
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWist niet dat een diesel nog zoveel opbracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDenk niet dat ik mijnen auto hier ooit te koop zet
Mooie auto trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ik zou hem inruilen op ne 740i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenDe 3.0 tdi's gaan ook binnen moeten voor software aanpassing heb ik gelezen
Ze hebben daar niets gezegd over aanpassingen; de wagen rijdt ook niet anders dan voor het onderhoudsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenEindelijk nog eens een echte Porsche, mooi !sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenEen Cayenne neem je toch niet in benzine??
vanaf de opkomst van de hybride is dit 90% hybride geworden en 5% diesel
Ik heb destijds voor diesel gekozen omdat we met een volle tank ( 100L ) ruim 1000 Km kunnen rijden
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIs een mooie wagen in ieder geval... Moet me inhouden of ik deed een bod . Hoe zit dat eigenlijk met de onderhoudskosten bij Porsche ? Extreem duur of niveau van de andere Duitsers ?
sigpic
- Likes 1
Comment
Comment