Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 PORSCHE Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    De 3.0 tdi V6 zit in massa's VAG producten, die motor zal de kost niet zijn. Cayenne is wel duur als je aan de beurt bent voor remblokken+schijven en banden en dat is bij een SUV van >2 ton nu eenmaal bovengemiddeld
    remschijven en blokken zijn op 75000 Km vervangen samen met groot onderhoud was ongeveer 2600€

de 18 inch all season banden vallen mee in prijs, de 22 inch zomerband was iets minder dan 500€ per stuk daar doe ik dan wel 45000 km mee.
    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
      Is een mooie wagen in ieder geval... Moet me inhouden of ik deed een bod . Hoe zit dat eigenlijk met de onderhoudskosten bij Porsche ? Extreem duur of niveau van de andere Duitsers ?
      Gewoon doen man!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Haha ja.... t zijn mekaars uitersten de mijne en die Porsche. K zal is nadenken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
          Haha ja.... t zijn mekaars uitersten de mijne en die Porsche. K zal is nadenken
          Hogere instap en vooral, hogere bodemvrijheid + AWD= ideaal voor u en uw huis op den berg :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Hogere instap en vooral, hogere bodemvrijheid + AWD= ideaal voor u en uw huis op den berg :p

Ja, uw argumenten zijn goed, vooral AWD en hogere instap
            Maar vooral, op die grote velgen vind ik hem er wel knap bijstaan.

Ik vraag me af, rechts naast de toerenteller heb je daar een klok waarin enkel 'Cayenne' staat. Welke functie heeft die klok eigenlijk ? Kan me moeilijk voorstellen dat daar niks komt te staan. Komen daar de aanduidingen van de gps of zo ?

Misschien ook interessant voor de verkoper: op je advertentie staat dat het een halfautomaat is. Je kan dit aanpassen naar automaat. Mensen die de zoekfunctie gebruiken naar een automaat gaan momenteel jouw wagen niet te zien krijgen. Heb zelf ook voorgehad in het verleden toen ik een wagen verkocht. Kreeg daar reactie op van mensen die niet wisten wat dit was een halfautomaat.
            Last edited by ; 02/02/2018, 03:13.

Comment

Die optie zouden ze inderdaad beter weglaten op de zoekertjes sites.
              Manueel of automaat is voor de meesten al moeilijk genoeg.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja, uw argumenten zijn goed, vooral AWD en hogere instap
                Maar vooral, op die grote velgen vind ik hem er wel knap bijstaan.

Ik vraag me af, rechts naast de toerenteller heb je daar een klok waarin enkel 'Cayenne' staat. Welke functie heeft die klok eigenlijk ? Kan me moeilijk voorstellen dat daar niks komt te staan. Komen daar de aanduidingen van de gps of zo ?

Misschien ook interessant voor de verkoper: op je advertentie staat dat het een halfautomaat is. Je kan dit aanpassen naar automaat. Mensen die de zoekfunctie gebruiken naar een automaat gaan momenteel jouw wagen niet te zien krijgen. Heb zelf ook voorgehad in het verleden toen ik een wagen verkocht. Kreeg daar reactie op van mensen die niet wisten wat dit was een halfautomaat.
                Aangepast naar automaat bedankt voor de tip.
                Op de rechtse display kan je kiezen uit verschillende menus:
                gps kaart
                gps aanwijzingen
                boordcomputer
                radio
                en nog enkele andere

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Vergeet het .
                  Dan vraag je hoe ik weet dat je dieselliefhebber bent
                  Een Porsche : SUV EN diesel.. echt iets voor u
                  Last edited by order66; 02/02/2018, 11:10.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dan vraag je hoe ik weet dat je dieselliefhebber bent
                    Een Porsche : SUV EN diesel.. echt iets voor u
                    Haha... ja ik kan het niet verbergen hee

Ben nochtans opgegroeid met benzines, in die tijd zag je quasi geen diesels. Dus zelf eigenlijk vrij lang benzine gereden tot mijn tevredenheid toen (begonnen met ne Carina1600 dan ne Golf 16V en een Senator 6 in lijn). En dan overgestapt naar diesel, in die tijd werkelijk voor het verbruik omdat ik heel wat kilometers deed. (diesels waren toen veel minder leuk dan nu). En blijven hangen in mijn dieselstadium tot nu toe (1 keer geprobeerd maar tegen gevallen, wellicht een motorisatie die me niet lag).
                    Voor een volgende auto laat ik wel de twee (drie?) opties open (is wel nog niet aan de orde nu, we zien wel hoe alles zal evolueren).

Sorry voor de off topic B2F4U (maar ondertussen blijft je topic toch levendig hee )

Comment

Het is in ieder geval een zuinige Porsche. Een paar maanden terug reed hier in de industriezone een bejaard koppel voor me met een Cayenne op LPI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Wist niet dat een diesel nog zoveel opbracht.
                        Je bent wel heel voorspelbaar in je reacties
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

En als het is echt te duur wordt kan je hem nog ombouwen naar lichte vracht
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

...
                            Last edited by B2F4U; 14/02/2019, 21:43.
                            sigpic

Comment

Is dat spel nu nog niet verkocht
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Diesel hè.
                                De regering heeft iedereen goed bang gemaakt.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                  Is dat spel nu nog niet verkocht
                                  Er kwam geen deftig bod dus hebben we besloten er nog een jaar met te rijden maar nu zijn er andere plannen en mag de Porsche weg.
                                  sigpic

Comment

Mss terug de foto's erop zetten of een link naar een 2dehands of zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Mss terug de foto's erop zetten of een link naar een 2dehands of zo?
                                      Porsche Cayenne ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

foto's plaatsen lukt niet
                                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten

Er kwam geen deftig bod dus hebben we besloten er nog een jaar met te rijden maar nu zijn er andere plannen en mag de Porsche weg.
                                        Ik hoop voor jou dat er nu wel een deftig bod komt. Met die dieselhetze momenteel
                                        De wagen heeft nochtans veel troeven (niet voor mij, maar voor een ander publiek). SUV, mooi kleur en interieur, en Porsche badge dus standing. Je zou denken dat die elementen samen toch de nodige kopers lokken.

Comment

Prachtige wagen thans. Moest ik gene firmawagen hebben, ik zou hem wel overwegen moest hij een jaar jonger zijn, diesel of niet.

Comment

Working...
                                          X