Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 PORSCHE Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Mss terug de foto's erop zetten of een link naar een 2dehands of zo?
    Link stond er toch al?
    den borre


    "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


    Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

      Link stond er toch al?
      Ik was nog eens gaan zien en in de eerste post had ik geen link terug gevonden.

      Comment


      • #43
        Euro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.

        Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
          Euro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.

          Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?

          den borre


          "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


          Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

          Comment


          • #45
            Die vooraf ingevulde technische kenmerken bij 2de hands zijn niet altijd juist (ook bij autoScout niet trouwens), soms zitten er binnen zelfde kalenderjaar verschillen, vandaar dat ik het nog eens vroeg

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
              Euro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.

              Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?
              Voor mijn A6 BiT is er vorige week nog gratis een NoX-sensor in gegaan. Actie van Audi. Voor de rest is daar nooit een terugroepactie voor geweest, niet hardwarematig noch softwarematig.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                Euro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.

                Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?
                Deze Cayenne is Euro 5 ( mag in de LEZ zone tot 2024 )

                Facelift is voorgesteld in de zomer van 2014 en was verkrijgbaar eind 2014

                Bij mijn weten was er nog geen terugroepactie voor de motor; laatste terugroepactie was voor een bout van de gaspedaal die vervangen werd bij het laatste onderhoud.



                sigpic

                Comment


                • #48
                  Die emissie terugroepacties dat is pas een farce. Ze geraken niet aan de emissienormen maar verzinnen daarvoor sjoemelsoftware maar nu plots is het probleem opgelost met eens software update? Kom zeg dat is toch pure kwatch. Ofwel verliest ge vermogen om aan een lagere emissie te komen ofwel is de update een bedrieglijk doekje voor het bloeden. Maar met een software kunnen ze nu toch plots niet EN veel properder worden EN hetzelfde vermogen afleveren??!! Waarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                    Die emissie terugroepacties dat is pas een farce. Ze geraken niet aan de emissienormen maar verzinnen daarvoor sjoemelsoftware maar nu plots is het probleem opgelost met eens software update? Kom zeg dat is toch pure kwatch. Ofwel verliest ge vermogen om aan een lagere emissie te komen ofwel is de update een bedrieglijk doekje voor het bloeden. Maar met een software kunnen ze nu toch plots niet EN veel properder worden EN hetzelfde vermogen afleveren??!! Waarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    misschien omdat ze toen nog ni zo slim waren als ze nu denken te zijn?
                    mijn autootjes:

                    Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

                    Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

                    Comment


                    • #50
                      of hun lobbyisten hun werk nu wel deftig hebben laten doen...
                      www.peugeotforum.be

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                        Waarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??
                        Is nochtans heel simpel,

                        Omdat ze anders een véél duurder EGR-systeem moesten installeren…

                        In vrachtwagens zijn er geen EGR-klep problemen, systeem is véél duurder /sterker en diesel vrachtwagens rijden veel meer dan de gemiddelde Belg (15000 km /jaar)

                        Na een sjoemel update heeft 45% binnen 1 jaar problemen, (1.2 tot 3.0) omdat de EGR klep véél meer moet werken bij alle kerktoren rijders ( minder als 30.000 km/j)

                        Comment


                        • #52
                          Zo ene diesel ga je nog lang kunnen wachten op de verkoop, tenzij je serieus soldenprijs zal geven

                          Comment


                          • #53
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bölle Bekijk Berichten
                            Zo ene diesel ga je nog lang kunnen wachten op de verkoop, tenzij je serieus soldenprijs zal geven
                            Prijs is bespreekbaar
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X