Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 PORSCHE Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Link stond er toch al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenEuro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.
Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenEuro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.
Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenEuro 5 of 6? Dit is nog een pre-facelift dacht ik? FL was in de zomer van 2013 voor modeljaar 2014 als ik goed ben.
Hoe zit dat nu met die terugroepactie voor de 3.0?
Facelift is voorgesteld in de zomer van 2014 en was verkrijgbaar eind 2014
Bij mijn weten was er nog geen terugroepactie voor de motor; laatste terugroepactie was voor een bout van de gaspedaal die vervangen werd bij het laatste onderhoud.
sigpic
Comment
-
Die emissie terugroepacties dat is pas een farce. Ze geraken niet aan de emissienormen maar verzinnen daarvoor sjoemelsoftware maar nu plots is het probleem opgelost met eens software update? Kom zeg dat is toch pure kwatch. Ofwel verliest ge vermogen om aan een lagere emissie te komen ofwel is de update een bedrieglijk doekje voor het bloeden. Maar met een software kunnen ze nu toch plots niet EN veel properder worden EN hetzelfde vermogen afleveren??!! Waarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenDie emissie terugroepacties dat is pas een farce. Ze geraken niet aan de emissienormen maar verzinnen daarvoor sjoemelsoftware maar nu plots is het probleem opgelost met eens software update? Kom zeg dat is toch pure kwatch. Ofwel verliest ge vermogen om aan een lagere emissie te komen ofwel is de update een bedrieglijk doekje voor het bloeden. Maar met een software kunnen ze nu toch plots niet EN veel properder worden EN hetzelfde vermogen afleveren??!! Waarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenWaarom deden ze dat dan niet van dag 1 ipv tijd geld en energie in sjoemelsoftware te steken??
Omdat ze anders een véél duurder EGR-systeem moesten installeren…
In vrachtwagens zijn er geen EGR-klep problemen, systeem is véél duurder /sterker en diesel vrachtwagens rijden veel meer dan de gemiddelde Belg (15000 km /jaar)
Na een sjoemel update heeft 45% binnen 1 jaar problemen, (1.2 tot 3.0) omdat de EGR klep véél meer moet werken bij alle kerktoren rijders ( minder als 30.000 km/j)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bölle Bekijk BerichtenZo ene diesel ga je nog lang kunnen wachten op de verkoop, tenzij je serieus soldenprijs zal gevensigpic
- Likes 1
Comment
Comment