Te koop
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2008 Lexus IS 220D
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten6750 euries.
Of is dat jouw bod ?
Comment
-
Neen jij mag hem hebben voor 5900
https://www.2dehands.be/autos/lexus/...398493267.html
Is wel een notoir probleemblok dit, niet voor niets zijn ze al lang gestopt met diesel bij Lexus
Wel heel mooi in het rood
Comment
-
Sorry, door knip- en plakwerk van 2dehands vraagprijs vergeten,
bij deze aangepast en 250 euro forumkorting
ivm zogenaamd probleemblok, heb ik de zelfgereden 50.000km niets van gemerkt,
maar deed wel elke 10.000km een klein onderhoud (olie+oliefilter)
De reden is de nood aan een ruimere wagen wegens 3 opgroeiende tieners.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jijibken Bekijk Berichtenivm zogenaamd probleemblok, heb ik de zelfgereden 50.000km niets van gemerkt,
Ik heb nog een vraagje, nu lees ik veel dat de d4d 2.2D cat motoren veel olie verbruiken althans sommige als je erg pech heb en dat voor namelijk bij toyota. Aangezien het dezelfde motoren zijn ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook dat probleem hebben en/of dat probleem al verholpen is? Ik...
Beste, begin deze week bij groot onderhoud van de erkende garage van Lexus te horen gekregen dat mijn koppakking waarsc...
Succes met de verkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDie gaat snel verkocht zijn.
Wel een schitterende kleurThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
Je hebt helemaal gelijk, het is een topblok, daarmee dat het al het tweede is
Ik heb nog een vraagje, nu lees ik veel dat de d4d 2.2D cat motoren veel olie verbruiken althans sommige als je erg pech heb en dat voor namelijk bij toyota. Aangezien het dezelfde motoren zijn ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook dat probleem hebben en/of dat probleem al verholpen is? Ik...
Beste, begin deze week bij groot onderhoud van de erkende garage van Lexus te horen gekregen dat mijn koppakking waarsc...
Succes met de verkoop!
Zo heeft ieder merk wel problemen zeker? Een diesel dient om km's mee te doen,
en niet om rond de kerk te rijden, anders heb je met elke roetfilter problemen.
Heb ook al Audi/VW/BMW's gehad en deze Lexus heb ik aangekocht op het moment dat ik huiverde van de BMW 320D/520D probleemblokken.
Een proefrit kan je misschien overtuigen...
PS. Weet niet hoe sommige chauffeurs rijden, maar ik heb een gemiddeld verbruik van 6,5 l welke gestaafd wordt niet alleen door de boordcomputer maar bij elke tankbeurt naberekend wordt a.d.h.v. aantal gereden km's per tankbeurt bij hetzelfde station.
Als ik verhalen op de link lees verbruiken die 10l...versta dan wel dat ik de geloofwaardigheid in twijfel trek van die klagers.
Denk ook niet dat mijn minimumprijs overdreven is...Last edited by jijibken; 31/01/2018, 22:50.
Comment
-
De 2.2 D4D is inderdaad niet bepaald de beste motor die Toyota maakte en dit is een understatement; leesvoer genoeg over de problemen met deze motor. Euro 4 diesel van 2008 met deze km stand, ik vrees er ook een beetje voor dat dit opkoper of export zal worden. Een particulier die zijn huiswerk wat maakt gaat dit niet snel kopen, wat niet wegneemt dat het een heel mooie wagen is.
Ik heb een IS250 (2.5 V6 benzine), face-lift model van deze generatie, probleemloos tot nog toeMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Man man man zo een commentaar...alleen maar baggeren en bashen...
dacht dat dit een serieus forum was.
Topic mag gesloten worden.
Potentiële kopers vinden mijn zoekertje op 2dehands en autoscout.
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
Lexus IS ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Comment
-
Man man
Er wordt gezegd dat het een mooie auto is, maar dat er een bekend probleem mee is. Meer niet.
Als je dat op een AUTOFORUM al niet meer kan verwachten...
Als je geen reacties wilt moet je hem hier ook niet zetten neen. Dit autoforum een FORUM zijnde enzo.
Comment
-
Wat had je nu verwacht, dat iedereen in katzwijm zou vallen voor je dieselkar van 10 jaar oud en 2,5 ton op de klok met een gekende probleemmotor? En dan heeft er nog niemand de baggere versnellingsbak vermeld, een ander gekend probleem bij dit type (bij deze )
Zelf 50k mee gereden schrijf je, hoeveelste eigenaar ben je in feite?
Comment
Comment