Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 Renault Clio 1.4 Community - slechts 82500 km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2004 Renault Clio 1.4 Community - slechts 82500 km

Ik verkoop de wagen van mijn zus, zijnde een Renault Clio 2 1.4 16v Community met amper 82500 km. Ze had een tijdelijke wagen nodig nadat haar vorige perto was, maar het heeft een tijd geduurd eer de verzekering van de tegenpartij akkoord ging met de perto (zij wilden hem laten herstellen). Ondertussen heeft ze haar centen en is haar nieuwe Peugeot 308 deze week geleverd.

Voornaamste eigenschappen:
    - eerste eigenaar van 03/2004 tot 08/2017, 2e eigenaar van 08/2017 tot nu
    - voornaamste opties: originele navigatie (zeer zeldzame optie!), grijs metallic kleur, elektrische ramen, 5deurs, trekhaak...
    - volledige onderhoudshistoriek beschikbaar van 2004 t.e.m. eind 2017 door middel van 4 bladzijden printout van de garage waar de wagen altijd op onderhoud is geweest.
    - de wagen werd door mezelf gepolierd op 1 maart 3018 om de waskrassen te verwijderen
    - de wagen is reeds blanco gekeurd voor verkoop (op 28/02/1 en meteen beschikbaar (zie foto van Carpass in de link)
    - ideale starterswagen, geen lui geval zoals de 1.2 16v en ook geen verzekeringsnachtmerrie voor een jonge bestuurder (deze wagen zit net onder de 100 pk)
    - verder lichte gebruikssporen zoals je die mag verwachten, maar zeker geen deuken. De wagen heeft ook nog de originele lak, ik heb die uitgemeten met de lakdiktemeter en kan dat ook aantonen bij bezichtiging.

Geen prijsonderhandeling via mail of telefoon, wel naast de wagen! Vraagprijs 3495 EUR (licht bespreekbaar)

Voor foto's, klik op de link:
    https://www.2dehands.be/autos/renaul...405713558.html
    Last edited by Streamline; 02/03/2018, 16:41.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

15 jaar geleden kon ik wel eens met een 1.2 16V rijden en ik vond dit best wel een goede motorisatie voor de clio. De 1.4 kan enkel maar beter doen natuurlijk.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Met alle respect maar ik vind die vraagprijs er los over. Bedraagt nog de helft van de nieuwprijs waarschijnlijk.

Desalniettemin veel succes gewenst!

Comment

Staat er proper bij zo te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
          Bedraagt nog de helft van de nieuwprijs waarschijnlijk.

De helft niet maar toch 1/3 van de nieuwprijs, waardevaste karretjes zijn dat en ideaal starters autootje. De (licht bespreekbare) vraagprijs is in lijn van soortgelijke te koop aangeboden Clio's dus niks "er los over"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Staat er proper bij zo te zien.
            smooi !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

De helft niet maar toch 1/3 van de nieuwprijs, waardevaste karretjes zijn dat en ideaal starters autootje. De (licht bespreekbare) vraagprijs is in lijn van soortgelijke te koop aangeboden Clio's dus niks "er los over"
              We hebben ons inderdaad gebaseerd op soortgelijke en wat marge gelaten voor onderhandeling. Ik heb al 2 biedingen van 2800 en 3000, dus nog even afwachten en hopelijk snel de deur uit...
              sigpic

Comment

geen airco?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  geen airco?
                  Ik denk van wel, tenminste als de versie NL hetzelfde is uitgerust als versie BE: https://www.autowereld.nl/info/renau...1/details.html

Comment

Normaliter geen airco dacht ik.

Verfaillie bood €3.000 ... waar wacht je nog op ?

Comment

Op de 3 particulieren die de komende dagen nog langskomen... ;-)
                      sigpic

Comment

Aan hoeveel zou die dan denken het te slijten? Aan 4000?

Comment

Voor een klein stadswagentje van 14j. oud zonder airco WTF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

Aan hoeveel zou die dan denken het te slijten? Aan 4000?
                            Mss ne ideale vervangewagen voor zijn garage hé.

Persoonlijk vind ik de prijs ook wel zeer hoog voor zo een oude wagen. Maar als de zot het ervoor wil geven, waarom niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                              Voor een klein stadswagentje van 14j. oud zonder airco WTF
                              Ne mens vraagt voor zijnen auto wa hij wil vragen, en mensen geven aan een auto wat ze ervoor willen geven. Ik heb zo ooit een oude ford fiesta mk4 met bijna 200k km te koop gehad, ik vroeg er nog 3700 euro voor, iedereen verklaarde me zot en lachte mij uit met die prijs. 2 weken later was em verkocht voor 3600 euro, wie lacht er dan het hardst denk je? Proberen staat vrij...

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Zo is het. Ge moet gewoon die ene zot vinden die het eraan wil geven. Mijn vader heeft vroeger een E300 full option gehad. Rond de 410000km de joint de culasse kapot toen de auto een 14 jaar oud was en de congolozen gaven hem er nog €1000 voor. Wat ik persoonlijk ook veel vind voor ne mercedes van 14 jaar oud met kapotte joint de culasse en +400k kms.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Ne mens vraagt voor zijnen auto wa hij wil vragen, en mensen geven aan een auto wat ze ervoor willen geven. Ik heb zo ooit een oude ford fiesta mk4 met bijna 200k km te koop gehad, ik vroeg er nog 3700 euro voor, iedereen verklaarde me zot en lachte mij uit met die prijs. 2 weken later was em verkocht voor 3600 euro, wie lacht er dan het hardst denk je? Proberen staat vrij...

Hoe meer er gelachen wordt hoe beter
                                  alleen ga ik hier niet degene zijn waar mee gelachen wordt( koper)

Comment

Afijn, ik denk dat TS zeer content mag zijn met een bod van 3.000 €.

Comment

Ongelooflijk als die voor 3000e weg gaat.

Even rekenen tov private lease voor een jonge bestuurder:

Afschrijving: 50€ per maand (dan is de auto nog 600€ waard op zijn 18e verjaardag)
                                      Verzekering: 900/jaar of 80 per maand
                                      Rijtaks: 20€ per maand
                                      Onderhoud, banden: 40€ per maand (denk maar aan distributieriem, koppeling, en dat liefst niet allemaal tegelijkertijd...)
                                      Pechbijstand: 10€ per maand

Alles samen: 200€ per maand en nog altijd het risico dat je een keer dikke kosten krijgt

https://www.directleaseprive.be/auto...nault_clio/151 = 233€ per maand met navi, airco etc

Of als het goedkoper moet: 199€ per maand

Comment

Er blijft altijd een verschil door een rekening direct te betalen, dan elke maand. €233/maand is voor sommige mensen moeilijker dan ineens €3500 van de rekening en daarna nog wat tientjes per maand.

Hier nu zelfde voor met zonnepanelen. Mijn vrouw kan via haar werk een kosteloze lening aangaan voor 4 jaar en dan betalen we €147/maand 4 jaar lang voor die zonnepanelen, terwijl ik eerder gewoon wil betalen omdat we het geld hebben staan en het zelfs niet zouden voelen als we ze zo betalen. Maar dan geniet ge direct vanaf dag 1 van de winst van de zonnepanelen. Nu gaat die winst elke maand uit aan die lening.

Comment

Working...
                                        X