Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1992 Bmw 325 i coupe e36 automaat - oldtimer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Was interessant geweest als het een manuele was.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      Was interessant geweest als het een manuele was.
      Dan was die al lang weg denk ik. Met een open dakje was het ook een ander verhaal.

Je komt de juiste koper wel tegen. Even geduld hebben
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ah, da's de jouwe. Heb 'm al een paar keer bekeken op 2dehands. Spijtig van de automaat idd.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Iemand nog tips waar ik deze zou kunnen slijten voor een redelijke prijs ?

Mijn staanplaats is inmiddels ook opgezegd dus hulp is welkom

Comment

Ik zal hem hier zetten om je plaatsprobleem op te lossen .

Heb je al eens via facebook geprobeerd? Er zijn tal van BMW zoekertjes rubrieken. Wel niet verschieten van de reacties dat je er krijgt. je kan ook eens op bimmerboard proberen?

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Bedankt voor de tip Beemer !!

Comment

Straf dat deze uiteindelijk voor een appel en een ei zal weggaan - bijna geen reactie !
                Wel biedingen op 2 de hands maar je krijgt hier ook geen reactie op....

Comment

Automaat is volgens mij een beetje de dooddoener.

Comment

Zal er wel voor zorgen dat hij naar een liefhebber gaat die hem orgineel zal houden...

Comment

Hopelijk kan je een liefhebber vinden! Heb je facebook al geprobeerd? Of eventueel marktplaats in Nederland?
                      Last edited by BEEMER; 06/06/2018, 20:42.

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Moeilijk kan dat nu toch niet zijn om dit om te bouwen naar een manuele?
                        Ideale driftslet
                        Niko80 nieuw projectje?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Manueel was dit binnen de 24u weg. Ombouw naar manueel kost wel wat denk ik!
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            Manueel was dit binnen de 24u weg. Ombouw naar manueel kost wel wat denk ik!
                            Zelf doen he, stukken genoeg te vinden. Tijdrovend is het zeker, maar das eigen aan zulke projecten.
                            Als je ziet hoeveel uren er in mijn Mazda al zitten, maar we zijn autofreak of we zijn het niet

Comment

Ik ontgaat mij precies ergens waarom met deze liever manueel wilt als de automaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Ik ontgaat mij precies ergens waarom met deze liever manueel wilt als de automaat?
                                Mij ook.
                                Is een oude wagen om mee te cruisen.
                                Automaat is dus perfect.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Automaat komt te kort om het potentieel van de motor tot uiting te laten komen voor de sportieve rijder.

Comment

En laat dat net het doelpubliek zijn voor dit soort auto's minus de automaat.

Comment

Tja, een oldtimer om mee te sjezen? Het ontgaat me nog steeds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Tja, een oldtimer om mee te sjezen? Het ontgaat me nog steeds
                                        Omdat ze oldtimer zijn mag je dat niet meer doen ofzo?
                                        Niks zo leuk om te knallen zonder hulpmiddeltjes.. en in mijn geval zelf zonder remmen

Comment

Lol
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X