Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Audi A5 2.0Tfsi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 2010 Audi A5 2.0Tfsi

    Mooie originele Audi A5.

    Ik heb de wagen gekocht van de eerste eigenaar met 45.000 km.
    De wagen heeft mij sindsdien nooit in de steek gelaten.

    Momenteel heeft de wagen 69.000 km.

    Laatste onderhoud uitgevoerd in januari 2018.
    Voorste remblokken en schijven zijn recent vernieuwd.

    Originele Audi 18 inch velgen met Michelin Pilot Sport 4 in 245/40/18.

    Lederen zetels
    Zetelverwarming
    Bluetoothtelefonie
    Aux-ingang
    Licht en regensensor
    Elektrisch inklapbare spiegels
    Achterste ruiten getint
    Elektrische ruiten
    Cruise control
    18 inch velgen

    De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 124,99 EUR
    De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 392,52 EUR

    Vraagprijs: €14.500 (Zeker geen slechte prijs vind ik)

    Tel: 0473/29 58 76 (Tijdens de week na 18u aub)






  • #2




    Comment


    • #3
      Moeilijke wagens om te verkopen met weinig opties.
      Oa geen MMI is een nadeel in verkoop.

      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Moeilijke wagens om te verkopen met weinig opties.
        Oa geen MMI is een nadeel in verkoop.
        Er is niet alleen dat ... er is nog een mogelijk risico wat compleet losstaat van de opties : https://radar.avrotros.nl/uitzending...ik-tfsi-motor/

        Comment


        • #5
          Klopt, zonder boe of ba, ik rijd vrij sportief en elke 5000 km vraagt die om een liter olie, vind ik al bij al nog meevallen.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
            Klopt, zonder boe of ba, ik rijd vrij sportief en elke 5000 km vraagt die om een liter olie, vind ik al bij al nog meevallen.
            Zo kunt ge alles verbloemen natuurlijk, ik vind daar niet veel normaal aan, maar goed

            Wel mooie tijdloze wagen, succes met de verkoop

            Comment


            • #7
              t probleem is da da olieverbruik nog gaat stijgen als ge die piston ringen niet laat vervangen, zeker rond de kilometerstand die ge momenteel hebt

              Comment


              • #8
                In de VS hebben ze blijkbaar een schikking kunnen treffen met vw ( linkje Packard ).
                Hier (nog) niet...

                Wat hebben ze toch ginder wat wij niet hebben...

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door taiko
                  In de VS hebben ze blijkbaar een schikking kunnen treffen met vw ( linkje Packard ).
                  Hier (nog) niet...

                  Wat hebben ze toch ginder wat wij niet hebben...
                  Schrik om veel geld te verliezen ik rechtbanken

                  Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                    vind ik al bij al nog meevallen.
                    Ik vind dat niet kunnen ... zo zie je maar wat het verschil in interpretatie is.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                      Klopt, zonder boe of ba, ik rijd vrij sportief en elke 5000 km vraagt die om een liter olie, vind ik al bij al nog meevallen.
                      Heeft hij altijd zoveel olie verbruikt? Ik kan er wel inkomen dat mensen zich dan zorgen maken. Hopelijk kan je hem vlot verkopen.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

                      BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017


                      2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                      Comment


                      • #12
                        Sinds aankoop, blijft constant rond de 5000 km.
                        Mijn scirocco verbruikte ook ongeveer een liter per 5000 km, ik weet dat als ik vag koop dat olieverbruik wel eens kan voorvallen , zeker bij de generatie van de TSI/TFSI motoren sinds 2005.
                        Een 335i of een 1M met een N54 motor hoor je ook zoveel horror verhalen van, zou me niet direct beletten om 1 te kopen.
                        En zo heb je bij alle merken wel genoeg voorbeelden.

                        Ik had ook liever dat de a5 geen olie verbruikte, maarja, 1 liter per 5k kan ik mee leven.
                        Tijd voor een andere potentiële olieverbruiker

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER

                          Heeft hij altijd zoveel olie verbruikt? Ik kan er wel inkomen dat mensen zich dan zorgen maken. Hopelijk kan je hem vlot verkopen.
                          Genoeg mensen die niet beseffen dat die t(f)si’s oliezuipers zijn van 2008 tem 2016. Ik denk nog wel dat dit particulier vlot verkoopbaar is.
                          Ik vertrouw die vag naft blokken voor geen haar. Spijtig wel want ze maken genoeg mooie wagens maar vergeten altijd ze betrouwbaar te maken (olie, kettingen, dsg bakken,..) dan nog liever een sjoemeldiesel.
                          Last edited by SteakFriet; 14/04/2018, 10:21.

                          Comment


                          • #14
                            Goh ja, langs de andere kant haalt BMW ook stoten uit met hun motoren. Iedereen spreekt over de kettingen maar daar stopt het helaas ook niet bij. De tijd van onverslijtbare blokjes is precies al even voorbij bij vele merken.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

                            BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017


                            2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                              Goh ja, langs de andere kant haalt BMW ook stoten uit met hun motoren. Iedereen spreekt over de kettingen maar daar stopt het helaas ook niet bij. De tijd van onverslijtbare blokjes is precies al even voorbij bij vele merken.
                              Ja feit. Ik denk nu wel dat we het over twee merken hebben die bij de slechtere helft qua mankementen zit. Met de vag heb ik geen persoonlijke ervaring zie het enkel rond me. Met men 1 en 3 reeks daarentegen ooj bovengemiddeld veel fratsen en dan hat ik nog het goede m47blok.

                              Volledig betrouwbaar bestaat inderdaad niet meer, zelfs de nieuwere mazda van mijn moeder is al ne keer of 3 binnen geweest en van de jappe verwacht je dat niet. Het grote verschil is wel dat bepaalde merken zoals hier mazda het wel erkennen terwijl ze bv bih d’ieteren altijd hune kop in het zand steken.

                              Comment


                              • #16
                                Sold

                                Comment

                                Working...
                                X