Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 Mercedes C450 AMG Sport Break 4-Matic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2016 Mercedes C450 AMG Sport Break 4-Matic

Bij deze zet ik mijn C450 te koop, na goed 2 jaren van gebruik.
    Deze wagen is steeds super gekoesterd, en heeft zijn dienst gedaan zonder enige technisch probleem

Toen ik de auto kocht, vond ik dat 'm wat te hoog op z'n poten stond, wat ik echt niet graag zie. Daarom heb ik er een half jaar later een KW schroefkit Variant 3 onder laten plaatsen, die ik nog niet op de laagste setting heb laten instellen, en op de op 1 na comfortabelste stand. Met 40.000km per jaar wilde ik geen bikkelharde ophanging, en deze is zelfs een stuk aangenamer dan de origine AMG ride control. Deze originele AMG ophanging werd bij KW in Fichtenberg netjes gedemonteerd, en krijgt de nieuwe koper er netjes bij geleverd in de doos.

Hoe heb ik 'm geconfigureerd:

Buiten: Obsidiaanzwart
    Binnen: Kristalgrijs/zwart (AMG Line) + dakbekleding stof zwart + sierelementen in zwart essenhout

Opties:
    - Professional pack: Actieve parkeerassistent inclusief parktronic / Comand online / Elektrohydraulische achterklep
    - Comfortpakket: Verwarmde zetels vooraan / Spiegelspakket / Zitcomfortpakket
    - Mediapakket: Head-up display / Burmeister soundsystem
    - Spoorassistent-pakket
    - Achteruitrijcamera met geleidelijnen + 360° camera
    - Dodehoekassistent
    - Anti-verblindingsspiegel (binnen- en buiten links)
    - Wegval type-aanduiding op kofferklep*
    - Dubbele bekerhouder in middenconsole
    - Opbergpakket
    - Panoramisch schuifdak
    - Beschermplaat onder carter
    - Inklapbare buitespiegels
    - Snelheidsassistent (herkenning snelheidsborden)
    - Media interface kabel kit
    - Digitale radio DAB
    - Trekhaak met ESP aanhangwagen stabilisatie
    - Omgevingsverlichting
    - Koplampen met LED-verlichting
    - Dakrails zwart
    - DVD-speler
    - Zij- en achterruiten verduisterd
    - Akoestisch glas
    - Verwarmd ruitensproeiersysteem
    - Sfeerverlichting
    - Keyless-Go
    - Bagageruimte-module (telescopische stangen)
    - Air Balance pakket
    - Parkeerpakket
    - Nightpakket
    - Elektrisch verstelbare lendensteun (4 richtingen)
    - AMG instaplijsten wit verlicht met LED-technologie
    - Verwarmde en geventileerde stoelen vooraan
    - Memory voor de linker stoel

Apart besteld:
    - Zomervelgen 19" AMG vijfspaaks (code 793) met banden Michelin Pilot Super Sport
    - Zomervelgen 20" Ispiri FFR6, 8,5jx20 vooraan en 10jx20 achteraan, met versleten zomerbanden Yokohama

Auto heeft een onderhoudscontract van 4 jaar dat ik gratis mee overdraag naar de nieuwe koper
    Km-stand: 81.000km

Bruto prijs van deze auto + KW schroefkit + 2 extra sets wielen: € 92.000,-
    Mijn vraagprijs: € 45.000,- (BTW aftrekbaar)
    Last edited by BMWMB; 14/04/2018, 02:15.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Enkele foto's...

Last edited by BMWMB; 12/04/2018, 01:07.
    OO 00 OO

Comment

Prachtig interieur.

Comment

Mooiste C dat ik al gezien heb

Interieur is echt af

Comment

Die zomer velgen , is dat met spoor verbreders ?
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Die heeft dan momenteel rond de 80.000 km?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
              Die zomer velgen , is dat met spoor verbreders ?
              De 20'ers hebben vooraan 10mm spacers om de veerpoot niet te raken. Ze zijn 8,5j breed, en breder kan echt niet vooraan. Om perfect te zijn zou de ET waarde 30-32 moeten zijn, en bij de wielen die ik gekocht heb is dat 42mm. Dus, spacers van 10mm.
              Achteraan zitten er geen spacers. Wielen zijn 10j breed. Zalig knap!
              OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Die heeft dan momenteel rond de 80.000 km?
                Dat ben ik idd vergeten te vermelden. Ik heb nu 81.000km.
                Ook is er een onderhoudscontract afgesloten tot 'm 4 jaar oud is. Ook dat contract kan overgenomen worden.
                OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

De 20'ers hebben vooraan 10mm spacers om de veerpoot niet te raken. Ze zijn 8,5j breed, en breder kan echt niet vooraan. Om perfect te zijn zou de ET waarde 30-32 moeten zijn, en bij de wielen die ik gekocht heb is dat 42mm. Dus, spacers van 10mm.
                  Achteraan zitten er geen spacers. Wielen zijn 10j breed. Zalig knap!
                  Wel ik heb ne c43 cabrio in bestelling en was ook aan het uitkijken voor ander zomer velgen , en ze vertelde me dat in de garage dat als ik breder zou gaan er spoorverbreders op moesten , nu je zegt alleen vooraan raken die achter niks van wielkas als je beladen of met passagiers rijd ?
                  en welke maat van banden liggen er op ?
                  moest je de wagen verkopen en ze willen de velgen ni moogde mij ook iets laten weten want ze zijn geweldig ferm
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Knappe wagen aan een meer dan redelijke prijs ! Weinig taxen en toch een heel mooi vermogen voor handen. Mocht ik in de running zijn momenteel...

Comment

Ik heb een bloedhekel aan houtinleg... En aan witte zetels, ...
                      Zijn gewoonlijk onverbiddelijke afknappers want vind dat niet thuishoren in een auto ( ieder zijn goesting ) .
                      Maar hier moet ik toch absoluut mijn mening herzien.
                      Schone combi die ge met uw pics goed in de verf hebt gezet.
                      Vectra Breack 19TDI 120Pk Black

Comment

Tja, en ik heb een bloedhekel aan zwarte zetels en pianolak. Ieder z'n ding.

Comment

Ik vind wit leder prachtig zolang het maar gecombineerd wordt met een donkere buitenkleur. En het vereist natuurlijk wat poetswerk, anders gaat het snel groezelig worden. Persoonlijk vind ik dit de mooiste interieurkeuze die je kan nemen op een C-klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Wel ik heb ne c43 cabrio in bestelling en was ook aan het uitkijken voor ander zomer velgen , en ze vertelde me dat in de garage dat als ik breder zou gaan er spoorverbreders op moesten , nu je zegt alleen vooraan raken die achter niks van wielkas als je beladen of met passagiers rijd ?
                            en welke maat van banden liggen er op ?
                            moest je de wagen verkopen en ze willen de velgen ni moogde mij ook iets laten weten want ze zijn geweldig ferm
                            Velgen vooraan zijn 8,5j x 20 met banden 235/35/20
                            Velgen achteraan zijn 10j x 20 met banden 275/30/20
                            Spacers vooraan 12mm

Hoewel mijn auto dus verlaagd is, raken de banden niet.

Banden zijn versleten.

Als de nieuwe koper ze niet wel, dan mag je de volledige set wielen/banden/spacers komen halen voor € 1.000,-
                            OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrichri Bekijk Berichten
                              Ik heb een bloedhekel aan houtinleg... En aan witte zetels, ...
                              Zijn gewoonlijk onverbiddelijke afknappers want vind dat niet thuishoren in een auto ( ieder zijn goesting ) .
                              Maar hier moet ik toch absoluut mijn mening herzien.
                              Schone combi die ge met uw pics goed in de verf hebt gezet.
                              Het is dan ook geen wit leder maar grijs met een beige tint. Ik vind het een zeer mooie kleur, die ook zeer gemakkelijk te onderhouden is. Er zijn vandaag heel wat poetsproducten, waarmee je bijvoorbeeld het blauw van je jeans gemakkelijk kan verwijderen van dat leder. Als je zwart leder hebt is het ook zo vuil, maar je ziet het niet. Daarom heb ik liever licht leder, dan zie je tenminste dat het proper is.
                              Bij mijn Tesla gaat er nog veel meer zo'n lichte kleur hebben, nl. plafond, vloer,... Gaat poetsen worden.
                              OO 00 OO

Comment

Zelfreinigend interieur op je electrische boot? Of anders hem bij Wooter afzetten?
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

De zoon zal wel helpen.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Zelfreinigend interieur op je electrische boot? Of anders hem bij Wooter afzetten?
                                    Ik denk (weet het zeker) dat BMWMB al helemaal "gebrainwasht" is door Wooter...

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik ben ook voorstander van een ietwat donkere buitenkleur, en dan een licht interieur.
                                      Zwarte hemel geeft me een instant depressie, en op zwarte zetels zie je elk stofje liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                        Ik ben ook voorstander van een ietwat donkere buitenkleur, en dan een licht interieur.
                                        Zwarte hemel geeft me een instant depressie, en op zwarte zetels zie je elk stofje liggen.
                                        Ik weet het je binnenkort te vertellen: binnenkort heb ik er eentje met identiek hetzelfde interieur, maar dan full-black . (Deze heeft trouwens ook een zwarte dakhemel, d.i. standaard op een AMG(line) )
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                        X