Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2012 VW Caddy 2.0tdi Lichte Vracht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 VW Caddy 2.0tdi Lichte Vracht

Eventjes de buurman een beetje helpen bij de verkoop van zijne Caddy.

Op onderstaande link zijne Caddy die eveneens punctueel en in de garage onderhouden is. Deze is lichte vracht en voor sommigen misschien nog wel handig. En vooral ne 2 liter en weinig kms.
    Tis ne manuele.

Tweedehands of nieuwe Volkswagen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

Vraagprijs ligt wat hoog, maar het is dan ook de vraagprijs en er kan zeker nog wel 'iets' vanaf

Je kan misschien vertellen aan je buurman om de wagen eens te kuisen vooraleer er foto's getrokken worden?
    Dat presenteert toch niet?

Ik heb geen interesse in de wagen maar wou dit toch even graag kwijt. Maar het zal aan mij liggen. Het is helaas de standaard op zoekertjessites heb ik de indruk.

​​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
      Je kan misschien vertellen aan je buurman om de wagen eens te kuisen vooraleer er foto's getrokken worden?
      Dat presenteert toch niet?

Ik heb geen interesse in de wagen maar wou dit toch even graag kwijt. Maar het zal aan mij liggen. Het is helaas de standaard op zoekertjessites heb ik de indruk.

​​​​​

Zal het hem zeggen. Nu ziet hij er nog vuiler uit, want ligt vol met groen stof van de bomen

Comment

Ziet er een lekker dekentje uit.

Comment

Free, die mens z'n zoekertje is zoek !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
            Free, die mens z'n zoekertje is zoek !
            Heb hem er niet meer achter gevraagd en ik heb de auto niet meer zien staan voor zijn deur. Dus ik vermoed dat hij dan weg is.

Comment

Working...
            X