Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2005 Jaguar S-type 2.7d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voor een andere wagen moet je ook tax betalen, een 2000 cc zit rond de 500 Euro. Dus moet je maar het verschil in rekening brengen wat je extra betaalt en dan valt dit toch heel goed mee. En BIV moet je ook op elke wagen betalen, kan je niet te buiten. Als die wagen nog enkele jaren mee gaat heb je goedkoop in alle comfort gereden.
    Moet eens even uitrekenen wat een nieuwe wagen kost op enkele jaren en dan gaan vergelijken.

Succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Klopt, het is de schuld van de verkoper dat vadertje staat zulke wagens zo zwaar belast. Moet hij de wagen dan wegschenken?
      of wachten tot men de BIV afschaft ? Maar dat zal voor de volgende legislatuur zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

of wachten tot men de BIV afschaft ? Maar dat zal voor de volgende legislatuur zijn...
        En dan wat?
        Denk je nu echt dat er cadeautjes gaan uitgedeeld worden?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          En dan wat?
          Denk je nu echt dat er cadeautjes gaan uitgedeeld worden?
          Ik denk dat de zware wagens die gekocht worden om af en toe een ritje te maken zullen bevoordeeld zijn ja.
          Dus voor een bepaalde klasse zullen het weer kadootjes zijn, de gemiddelde werkmens zal het gelag betalen

Comment

Zware wagens gaan naar mijn mening meer per km betalen, de burger wint nooit in dit spelletje.
            Gezien biv en jaarlijkse taks gaat wegvallen zullen we de prijs dik betalen.

Comment

Kmheffing gaat gegarandeerd gekoppeld zijn aan de Euronorm en co2 uitstoot. Met een oude wagen gaat ge dus altijd de pineut zijn.

Comment

Ik bedoel dat als je een dure wagen met een zware motor koopt waar je niet mee in de spits rijdt vb. enkel eens in het weekend, dan zal je misschien goedkoper uitkomen dan vroeger. Iemand die met een standaard wagen elke dag in de file 'moet' gaan staan omdat zijn werkuren geen andere mogelijkheid bieden, die man zal het verschil het meest merken. Denk ik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Kmheffing gaat gegarandeerd gekoppeld zijn aan de Euronorm en co2 uitstoot. Met een oude wagen gaat ge dus altijd de pineut zijn.
                  Daar vrees ik ook voor... Het opent niet zomaar de deuren voor krachtige motorisaties voor een extra funwagen...
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Daar vrees ik ook voor... Het opent niet zomaar de deuren voor krachtige motorisaties voor een extra funwagen...
                    Maar wel als een biv van een paar duizend wegvalt

Comment

Maar wel als een biv van een paar duizend wegvalt
                      Maar die gaan ze sowieso laten compenseren met een hoger tarief of bijkomende kost.

Nogmaals, hier is geen winnaar. Enkel de overheid

Comment

En de overheid, zijn we allemaal…. betaal jij anders persoonlijk de: verpleegsters/doctors, leraars, brandweer, politie, wegen, bruggen, kanalen….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

En de overheid, zijn we allemaal…. betaal jij anders persoonlijk de: verpleegsters/doctors, leraars, brandweer, politie, wegen, bruggen, kanalen….

Ik hoor nogthans daar ook veel geklaag van te weinig middelen en besparingen. Waar gaat dat geld dan heen?

Comment

Degene die de spelregels bepaalt zal inderdaad wel zorgen dat die er beter van wordt.
                            Ik denk dat ze dat geld gaan gebruiken om nog meer firmawagens te sponsoren.
                            Zodat Belgie één grote file wordt...en dan gaat men het rekeningrijden invoeren en extra belasten op filerijden. Dubbel winst

Comment

Vrienden, hoe interessant ik de discussie ook vind (mijn moeder rijdt met een perfecte 2004 ML 270 CDI, heeft 130k kms maar is òòk geen frank meer waard), kunnen we het gesprek hier weer rond de Jag oriënteren?

Merci!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Sorry, maar de overheid zijn we NIET allemaal. Dat zijn talloze nutteloze zaken, geldverkwistingen, profiteurs, enz. Denk maar aan een doorsnee beroepspoliticus, een doorwinterde werkloze die zich op de ziekenkas gemaboeuvreerd heeft, enz enz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten

Sorry, maar de overheid zijn we NIET allemaal. Dat zijn talloze nutteloze zaken, geldverkwistingen, profiteurs, enz. Denk maar aan een doorsnee beroepspoliticus, een doorwinterde werkloze die zich op de ziekenkas gemaboeuvreerd heeft, enz enz
                                  de overheid heeft op zijn minst wel de weg laten aanleggen waar jij over bolt. Als je liever met een tractor door de weide ploetert ....

Comment

de overheid heeft op zijn minst wel de weg laten aanleggen waar jij over bolt. Als je liever met een tractor door de weide ploetert ....
                                    daar gaat het niet over. Uiteraard gebeuren goede en nuttige zaken. Dat is zelfs het geval in Noord Korea.

Het probleem is dat er daarnaast te veel nutteloze zaken, profitariaat en diefstal is.

​​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten

Het probleem is dat er daarnaast te veel nutteloze zaken, profitariaat en diefstal is.

​​​​​
                                      Ik vind dat te eenvoudig...da's net alsof zeggen dat elke CEO zijn werkvolk uitwringt en veel te weinig betaalt
                                      Alles privatiseren? Dan gaat een kleine minderheid met de grote brok lopen en de meerderheid zal worden uitgemolken...

Comment

Verkocht! Hier mag een slotje op.

Comment

Working...
                                        X