Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2005 Jaguar S-type 2.7d Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2005 Jaguar S-type 2.7d Sport

Met pijn in het hart verkoopt mijn vader zijn geliefde Jag. Dieselgate en de aankomende LEZ in Gent hebben hem richting een Lexus GS300h gepushed.

• 2005
    • 174.xxx kms
    • Sportuitvoering (zetels, bijzondere houttrim, 18-duimers etc.)
    • Schuifdak
    • Perfect onderhouden
    • ...

Zie bijgevoegde advertentie op AutoScout

Vraagprijs: € 4950
    Last edited by ames; 27/06/2018, 10:11.

Aan de vraagprijs te zien, doet uwe pa zelf toch niet mee aan de dieselgate
    Gaat nog moeilijk verkopen hier. Word sowizo export. Zeker na de berichten van de laatste 2 dagen in de kranten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Aan de vraagprijs te zien, doet uwe pa zelf toch niet mee aan de dieselgate
      Gaat nog moeilijk verkopen hier. Word sowizo export. Zeker na de berichten van de laatste 2 dagen in de kranten.
      Gaat absoluut moeilijk verkopen, da's zeker. Maar ik vind hem niet per se te hoog geprijsd als je hem vergelijkt met de andere S-types op AutoScout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten

Gaat absoluut moeilijk verkopen, da's zeker. Maar ik vind hem niet per se te hoog geprijsd als je hem vergelijkt met de andere S-types op AutoScout.
        Ik ben natuurlijk niet gaan vergelijken, maar vond het zelfs voor een Jag hoog met deze leeftijd en diesel. Best ook op mobile.de zetten, zodat hij ook in het buitenland in het oog springt, want daar zal er zeker nog markt voor zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik ben natuurlijk niet gaan vergelijken, maar vond het zelfs voor een Jag hoog met deze leeftijd en diesel. Best ook op mobile.de zetten, zodat hij ook in het buitenland in het oog springt, want daar zal er zeker nog markt voor zijn.
          Buitenland is misschien geen slecht idee, merci voor de tip.

Comment

Schitterende slee! Véél wagen voor weinig geld.
            Helaas bederft de jaarlijkse verkeersbelasting de pret (BIV: €390, jaarlijkse verkeersbelasting: €1073 ).

Comment

Ik vin dat de taksen nog meevallen.Ik heb zo eentje altijd al willen hebben. Hoeveelste eigenaar is je vader?
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Ik vin dat de taksen nog meevallen.Ik heb zo eentje altijd al willen hebben. Hoeveelste eigenaar is je vader?
                Hij is 2de eigenaar. 3,5 jaar geleden gekocht aan 104.xxx kms.

Comment

Jij vindt een vijfde van de vraagprijs aan jaarlijkse taks "wel meevallen"? Die is bijna economisch perte totale als je die inschrijft ja
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Machtige auto! Succes.
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

Jij vindt een vijfde van de vraagprijs aan jaarlijkse taks "wel meevallen"? Die is bijna economisch perte totale als je die inschrijft ja
                      Misschien moeten we de vraagprijs verhogen. Dan vallen de taksen relatief beter mee.

Comment

Mijn vader heeft een bod van € 3000 ontvangen... en snel afgeslagen.

Is overigens echt een aangename auto om mee te rijden. Niet hypersnel maar herneemt wel plezant en stuurt vooral lekker solide. #autobahncruiser

Comment

Even geduld hebben, die raakt wel verkocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

Heb je er al ooit met eentje gereden? Zijn héél erg fijne auto's om met te rijden en ik vind dat ze dit geld waard zijn. Wat koop je de dag van vandaag voor 5000 euro...
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Klopt, het is de schuld van de verkoper dat vadertje staat zulke wagens zo zwaar belast. Moet hij de wagen dan wegschenken?

Comment

Heb je er al ooit met eentje gereden? Zijn héél erg fijne auto's om met te rijden en ik vind dat ze dit geld waard zijn. Wat koop je de dag van vandaag voor 5000 euro...
                                Je bedoelt €6413?

Ik zou er op hopen dat er een geïnteresseerde langskomt die niet weet hoe ie de BIV en taks moet berekenen.
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Klopt, het is de schuld van de verkoper dat vadertje staat zulke wagens zo zwaar belast. Moet hij de wagen dan wegschenken?
                                  Tuurlijk is dat niet de schuld van de verkoper. Het is echter wel de financiële realiteit.
                                  Hoge taksen + vanaf 2020 mag je er Antwerpen en Gent niet meer mee binnen. Dat maakt het nu eenmaal niet zo'n aantrekkelijke wagen, tenzij je specifiek naar zoiets op zoek bent.

Geduld hebben zal hier lonen, en hopelijk krijg je die liefhebber over de vloer!
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Goh, wegblijven uit Antwerpen en Gent is ook geen ramp.

Comment

Update: 2 schijnbaar serieuze belangstellenden aan € 4000. De kans bestaat dat deze dus binnenkort weg is.

Comment

Fingers crossed.

Comment

Working...
                                        X