Om de kerk hier thuis wat in de midden te houden, ga ik 1 van mijn 3 wagens van de hand doen. Ik zet er 2 van de 3 te koop, en ik laat het lot beslissen welke eerst vertrekt...
Deze wagen betreft een Clio 2 RS phase 2 die als baanwagen werd aangekocht en volledig is omgebouwd is voor trackdays.
Originele wagen komt uit Nederland, kas heeft 253000 km en de motor 140000 km (papieren ter bewijs).
De lijst van mods is ondertussen al behoorlijk:
- Gestript interieur en kabels uitgedund
- Bilstein B 14 regelbare kit *
- K Tec stalen remleidingen achteraan *
- K Tec gepoedercoate geboute rolkooi *
- L Tec Fia gekeurde kuipzetels met custom lage onderstellen (Jon Fossard UK) en 4 puntsracegordels * (bestuurderszetel is een smalle zetel, passagierszetel een brede versie)
- Lichtgewicht deurpanelen *
- K Tec downpipe *
- Longlife sportuitlaat
- Oreca stuur alcantara 30 cm met Momo naaf *
- Koplampcovers met custom aanzuigbuizen voor luchtfilter
- Kofferbaksluiting met pinnen *
- Ferodo DS3000 remblokken voor en DS2500 achter *
- Verse high performance olie in motor, boite en remmen midden juli 2018
- K Tec motorsteun *
- K Tec versnellingsbaksteun *
Alles waar een * achter staat, werd door mij nieuw aangekocht (diverse facturen ter inzage). Diverse onderdelen werden ook vernieuwd: achterste schijven: binnenste rubbers van torsiebar, luchtfilter, oliefilter...
De wagen kan verkocht worden met 12 Speedlines in 15 inch met een variatie aan banden (4 full slicks, 4 Dunlop Direzza's, 2 Toyo R888 en 2 Dunlop circuitbanden voor regen). Voor de prijs van 6000 zijn de grijze velgen met 2 full slicks en 2 Toyo's van de foto's inbegrepen.
De wagen start en sluit nog met sleutel, 2 sleutels en originele Nederlandse papieren zitten erbij. In het linkse deurpaneel zitten de kabels nog klaar om de ramen en spiegels elektrisch te bedienen.
Mechanisch is deze wagen zeer gezond. Is geen pk-bom maar door het gewicht van minder dan 1000 kg en de setup van remmen en ophanging ga je veel wagens van +200 pk het nakijken geven.
Richtprijs voor de wagen zonder passagierszetel en zonder extra banden: 6000 EUR. Wie de zetel of banden/velgen erbij wil: prijs overeen te komen naargelang hetgeen wordt gekocht.
Pm voor info of bel 0497 6372 73.
poems by Dinah Maria Mulock Craik
Deze wagen betreft een Clio 2 RS phase 2 die als baanwagen werd aangekocht en volledig is omgebouwd is voor trackdays.
Originele wagen komt uit Nederland, kas heeft 253000 km en de motor 140000 km (papieren ter bewijs).
De lijst van mods is ondertussen al behoorlijk:
- Gestript interieur en kabels uitgedund
- Bilstein B 14 regelbare kit *
- K Tec stalen remleidingen achteraan *
- K Tec gepoedercoate geboute rolkooi *
- L Tec Fia gekeurde kuipzetels met custom lage onderstellen (Jon Fossard UK) en 4 puntsracegordels * (bestuurderszetel is een smalle zetel, passagierszetel een brede versie)
- Lichtgewicht deurpanelen *
- K Tec downpipe *
- Longlife sportuitlaat
- Oreca stuur alcantara 30 cm met Momo naaf *
- Koplampcovers met custom aanzuigbuizen voor luchtfilter
- Kofferbaksluiting met pinnen *
- Ferodo DS3000 remblokken voor en DS2500 achter *
- Verse high performance olie in motor, boite en remmen midden juli 2018
- K Tec motorsteun *
- K Tec versnellingsbaksteun *
Alles waar een * achter staat, werd door mij nieuw aangekocht (diverse facturen ter inzage). Diverse onderdelen werden ook vernieuwd: achterste schijven: binnenste rubbers van torsiebar, luchtfilter, oliefilter...
De wagen kan verkocht worden met 12 Speedlines in 15 inch met een variatie aan banden (4 full slicks, 4 Dunlop Direzza's, 2 Toyo R888 en 2 Dunlop circuitbanden voor regen). Voor de prijs van 6000 zijn de grijze velgen met 2 full slicks en 2 Toyo's van de foto's inbegrepen.
De wagen start en sluit nog met sleutel, 2 sleutels en originele Nederlandse papieren zitten erbij. In het linkse deurpaneel zitten de kabels nog klaar om de ramen en spiegels elektrisch te bedienen.
Mechanisch is deze wagen zeer gezond. Is geen pk-bom maar door het gewicht van minder dan 1000 kg en de setup van remmen en ophanging ga je veel wagens van +200 pk het nakijken geven.
Richtprijs voor de wagen zonder passagierszetel en zonder extra banden: 6000 EUR. Wie de zetel of banden/velgen erbij wil: prijs overeen te komen naargelang hetgeen wordt gekocht.
Pm voor info of bel 0497 6372 73.
poems by Dinah Maria Mulock Craik
Comment