Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2006 BMW Z4 Coupe 3.0si (150321km)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2006 BMW Z4 Coupe 3.0si (150321km)

Ik verkoop mijn Z4 Coupe omdat ik er te weinig mee rijd en wegens andere prioriteiten (familie / gezin).
    De wagen is in goede staat, heeft bij mij altijd in de garage gestaan en werd als 2e wagen gebruikt, kwam zelden buiten in de wintermaanden en bij slecht weer.
    Onderhoudsboekje en alle documenten zijn aanwezig.
    Nieuwe banden, slechts een paar duizend km mee gereden.

Opties oa:
    kleur: Monacoblau Metallic
    zonder type aanduiding
    M-sportophanging
    M-sportstuur
    M-sportzetels
    Airco
    ...
    (onderaan de originele bestelbon met alles duidelijk opgelijst)

Foto's te vinden op 2dehands https://www.2dehands.be/autos/bmw/z4...444266419.html

Vraagprijs: GERESERVEERD

Oorspronkelijke bestelbon:
    Type DU51
    Model Z4 3.0si - EUR
    Development Code E86
    Chassis COUPE
    Steering LL
    Doors 2
    Engine N52
    Displacement 3.00
    Power 195
    Drivetrain HECK
    Transmission MECH
    Color Monacoblau Metallic - A35
    Upholstery Leder Oregon/schwarz - LASW
    Production Plant SPARTANBURG
    Production Date 2006-09-20

Options
    1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
    2AD Lt/aly Wheels Ellipsoid 202 With Mix. Ty Lm Raeder Ellipsoidsp. 202 Mischb.
    230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
    320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
    354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
    4AA Roof Lining Anthracite Dachhimmel Anthrazit
    423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
    428 Warning Triangle Warndreieck
    441 Smokers Package Raucherpaket
    493 Storage Compartment Package Ablagenpaket
    494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
    502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
    508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
    522 Xenon Light Xenon-licht
    534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
    606 Navigation System Business Navigationssystem Business
    672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach
    676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
    704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
    710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
    711 M Sport Seats For Driver/front Pas M Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
    8SP Cop Control Cop Steuerung
    801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
    863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
    879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
    925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

Standard Equipment
    224 Driving Dynamics Control Fahrdynamik Control
    345 Chrome Line Interior Chrome Line Interieur
    4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein
    520 Foglights Nebelscheinwerfer
    548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
    851 Language Version German Sprachversion Deutsch
    Last edited by Charlie..; 22/09/2018, 14:13.
    The new BMW 1 Series. The only 1.

Mooi speelgoed . Succes met de verkoop.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Blijven precies goed hun waarde houden.

Comment

Dit is volgens mij mijn ex-Z4 Coupe.
        Aan de opties en de km stand te zien toch, kleine antenne bv ook.
        Heeft u hem vroeger gekocht van iemand uit Hechtel Eksel?
        Destijds heb ik hem zelf ingevoerd vanuit Duitsland, auto heeft de juiste opties (M-stuur/zetels/ophanging/remmen, zwarte dakhemel, ...).
        Mooie auto, super van genoten!
        Ik heb hem alvast ook even gelinkt op BimmerBoard

Comment

In 2011 ook bijna zo ene gekocht.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertL Bekijk Berichten
            Destijds heb ik hem zelf ingevoerd vanuit Duitsland, auto heeft de juiste opties (M-stuur/zetels/ophanging/remmen, zwarte dakhemel, ...).
            Al occasie uit Duitsland?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              In 2011 ook bijna zo ene gekocht.
              hier is je herkansing

Comment

zouden deze in de toekomst dezelfde weg opgaan als de Z3 coupé ? De prijzen voor een goed exemplaar zitten daarvan al een tijdje in de lift, niet ?

Comment

Z3 Coupé is veel specialer, uitzondelijker en als ik me niet vergis, ook veel minder verkocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Al occasie uit Duitsland?
                    Uiteraard als occasie in Duitsland gekocht, dit bij een handelaar.
                    Ondertussen ook bevestiging gehad dat dit effectief mijn auto is geweest.. altijd leuk om zulke wagens nog eens terug te zien
                    Als ik me niet vergis was ik de 3de eigenaar, ohb was volledig afgestempeld en dit is/was gewoon een eerlijke auto.
                    Heb zelfs nog foto's van toen in de showroom.. en nog veel andere maar ik wil dit topic niet vullen met mijn eigen foto's, alle info zal ook wel bij de huidige eigenaar te verkrijgen zijn.

Volgens mij nog steeds een aanrader deze mooie Z4 Coupe en prijs zit zeker goed!

Comment

Wat is de BIV/VB voor deze wagen?
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Uiteraard als occasie in Duitsland gekocht, dit bij een handelaar.
                        Ondertussen ook bevestiging gehad dat dit effectief mijn auto is geweest.. altijd leuk om zulke wagens nog eens terug te zien
                        Als ik me niet vergis was ik de 3de eigenaar, ohb was volledig afgestempeld en dit is/was gewoon een eerlijke auto.
                        Heb zelfs nog foto's van toen in de showroom.. en nog veel andere maar ik wil dit topic niet vullen met mijn eigen foto's, alle info zal ook wel bij de huidige eigenaar te verkrijgen zijn.

Volgens mij nog steeds een aanrader deze mooie Z4 Coupe en prijs zit zeker goed!
                        Als de auto zeer goed onderhouden is en met liefde gesoigneerd, maakt het niet uit dat het al 5 eigenaars geweest zijn hé. Maar vroeg het mij gewoon af of ge die daar nieuw had gekocht of occasie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

hier is je herkansing
                          Moet niks meer hebben met 2 deuren tenzij het dak er af kan.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Moet niks meer hebben met 2 deuren tenzij het dak er af kan.
                            Dak 'kan' er altijd af Daarna enkel nog te gebruiken bij droog weer

Comment

Dat kan wel, ik heb hem van iemand in Limburg gekocht. Ik heb ooit een draadje van u gevonden waar je de remklauwen zwart gespoten had en de antenne veranderd. Subtiele aanpassingen maar je merkt het wel.
                              Ik geniet ook nog steeds van de wagen, en het blijft een prachtige wagen, velen geloven niet dat de wagen van 2006 is. Bangle kreeg indertijd veel kritiek maar heeft een tijdloos ontwerp gemaakt.
                              Fantastische wagen, maar voor mij is het tijd voor wat anders (andere prioriteiten: vriendin ten huwelijk gevraagd, ...)

Comment

Het feit dat deze al 4 eigenaars heeft gehad zal mss sommige mensen afschrikken?
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Da kan goed zijn, maar een liefhebber heeft volgens mij toch liever 4 eigenaars die hem vertroetelen, dan 1 eigenaar die er alleen maar mee raasde.

Als iets niet snel verkocht geraakt is dat omdat niemand het wil (te lelijk of slechte staat) of omda de prijs te hoog is. Ergens anders moet ge het niet zoeken.

Daarnaast is dit ook eerder een model dat als 2de wagen of funcar gekocht wordt en daar wordt int algemeen wat minder budget aan besteed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Het feit dat deze al 4 eigenaars heeft gehad zal mss sommige mensen afschrikken?
                                    Misschien is het wel logisch dat dit type wagens meerdere eigenaars heeft gehad. Gewoon leuk om te bezitten om dan te switchen naar een ander hebbedingetje
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als ik me niet vergis heb ik hem in Duitsland gekocht van de 2de eigenaar, jij bent nu de 5de eigenaar volgens mij.
                                      Dat zou je in het ohb of op de Duitse papieren nog eens moeten nakijken.
                                      De man tussen ons heeft hem letterlijk maar één maand gehad en niet mee gereden dus die moet je er eigenlijk niet bijtellen (ook niet ingeschreven), de lage instap was volgens mij toch wel een probleem voor hem, hij heeft een hele collectie met oudere BMW's zoals E30-E31-E32-E34... met de auto was alvast niets mis.
                                      Dit soort auto's gaat soms wel wat sneller rond, ook voor mij was het iets om eens gehad te hebben en nadien mocht hij weer plaats maken voor iets anders.
                                      Ik heb de remklauwen idd opnieuw gespoten en het lederen interieur volledig behandeld, auto had minieme instapschade en dat was na de behandeling (leder inkleuren enz) volledig weg.
                                      Dit is gewoon een eerlijke auto en een auto dat je zelden ziet op straat... voor mij persoonlijk ook één van de mooiste BMW's ooit gemaakt.
                                      Ik heb de advertentie ook even aan mij vrouw laten zien en die wist nog goed hoe leuk en mooi deze auto was, we hebben er samen ook een heel mooie reis mee gedaan dus we hebben aan deze auto heel leuke herinneringen... ik zou hem haast bijna terug willen

Voor de kenners, deze heeft geen tikkende klepstoters (toen toch niet), komt heel vaak voor bij deze motoren, deze draaide boterzacht!
                                      Heel romig blokje, echt geweldig om te sturen!
                                      Deze heeft al de opties dat je moet hebben, de geweldige M sportzetels, het M stuur, de M ophanging en de M remmen.
                                      Zwarte dakhemel maakt het interieur verder af.
                                      Deze samenstelling kom je echt niet zo vaak tegen, ze zijn al dun gezaaid in manueel en zeker in deze uitvoering.
                                      Last edited by GeertL; 21/08/2018, 11:59.

Comment

Als ik me niet vergis heb ik hem in Duitsland gekocht van de 2de eigenaar, jij bent nu de 5de eigenaar volgens mij.
                                        Dat zou je in het ohb of op de Duitse papieren nog eens moeten nakijken.
                                        De man tussen ons heeft hem letterlijk maar één maand gehad en niet mee gereden dus die moet je er eigenlijk niet bijtellen (ook niet ingeschreven), de lage instap was volgens mij toch wel een probleem voor hem, hij heeft een hele collectie met oudere BMW's zoals E30-E31-E32-E34... met de auto was alvast niets mis.
                                        Dit soort auto's gaat soms wel wat sneller rond, ook voor mij was het iets om eens gehad te hebben en nadien mocht hij weer plaats maken voor iets anders.
                                        Ik heb de remklauwen idd opnieuw gespoten en het lederen interieur volledig behandeld, auto had minieme instapschade en dat was na de behandeling (leder inkleuren enz) volledig weg.
                                        Dit is gewoon een eerlijke auto en een auto dat je zelden ziet op straat... voor mij persoonlijk ook één van de mooiste BMW's ooit gemaakt.
                                        Ik heb de advertentie ook even aan mij vrouw laten zien en die wist nog goed hoe leuk en mooi deze auto was, we hebben er samen ook een heel mooie reis mee gedaan dus we hebben aan deze auto heel leuke herinneringen... ik zou hem haast bijna terug willen

Voor de kenners, deze heeft geen tikkende klepstoters (toen toch niet), komt heel vaak voor bij deze motoren, deze draaide boterzacht!
                                        Heel romig blokje, echt geweldig om te sturen!
                                        Deze heeft al de opties dat je moet hebben, de geweldige M sportzetels, het M stuur, de M ophanging en de M remmen.
                                        Zwarte dakhemel maakt het interieur verder af.
                                        Deze samenstelling kom je echt niet zo vaak tegen, ze zijn al dun gezaaid in manueel en zeker in deze uitvoering.
                                        Over het aantal eigenaars maak ik me ook geen zorgen. Liever 10 eigenaars met liefde voor de auto, dan 1 eigenaar die er niet naar om kijkt.
                                        De vorige eigenaar ging zijn 8-serie inschrijven als oldtimer, dus de Z4 coupe was overbodig geworden voor hem. Hij is oficieel eigenaar geweest, maar eigelijk niet gebruikt. Hij had inderdaad nog BMW's.

Sommige van dit type motoren hebben inderdaad een tikkend geluid, een gekend issue dat ik indertijd ook terug vond op internet. Deze motor echter niet, deze motor draait nog steeds heel zacht en klinkt mooi, vooral hoog in de toeren.

Comment

Working...
                                        X