Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT volledig originele peugeot 106 gti 16v bwj 2002 gekeurd voor verkoop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] VERKOCHT volledig originele peugeot 106 gti 16v bwj 2002 gekeurd voor verkoop

peugeot 106 gti 16v bwj 2002 in heel zeldzame kleur blue santorin

roestvrij

afkomstig van 2de eigenaar ( binnen zelfde familie)

222.000km met volledige historiek bij ( van aankoopfactuur als nieuwe wagen in 2002 tot laatste onderhoud)

heeft nog maar pas op vermogensbank gestaan en draait vermogen van 128pk!

alu velgen
    leder alcantara interieur met 4 hoofdsteunen
    electrische ramen
    electrische spiegels
    airbag bestuurd /passagier/stoelen
    stuurbekrachtiging
    centrale deurvergrendeling
    ....

prachtige wagen in supermooie staat!

reeds gekeurd voor verkoop met carpass en roze formulier om te schrijven

dus plaat erop en rijden

VERKOCHT

Last edited by ; 07/10/2018, 00:49.

Dit vind ik nu eens een magnifiek auto'ke
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

tof autooke inderdaad, maar te hoge prijs met die km-stand

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
        tof autooke inderdaad, maar te hoge prijs met die km-stand
        Was ook mijn gedacht. Enerzijds heeft er iemand of meerdere wel zoveel kms plezier gehad, maar staat er niemand te springen om aan die km stand met zo een bommeke over te nemen. Prijs vind ik thans wel goed, maar de kms te hoog. Denk dat ge niet veel van deze gaat tegen komen met zulke hoge km-stand.

Comment

De onderhoudshistoriek vanaf 0 km is erbij, lees ik. Mij zou die km-stand niet afschrikken, die is echt niet versleten op dat km-stand bij correct onderhoud.

Comment

Mijne MX-5 heeft er 232.000 en geen onderhoudshistoriek. Niks aan de hand :p

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Een MX5 is een jap, dit een fransoos. Appelen en peren
              Benieuwd naar de staat van de voorzetels. Geen foto daarvan.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                De onderhoudshistoriek vanaf 0 km is erbij, lees ik. Mij zou die km-stand niet afschrikken, die is echt niet versleten op dat km-stand bij correct onderhoud.
                Bwa, wil niet zeggen dat er niets aan kan schelen hé. Onderdelen verslijten nu éénmaal en hoe meer kms, hoe meer slijt, tenzij bepaalde onderdelen vervangen zijn. Maar ge gaat steeds met onderdelen zitten die met veel slijt zitten. En hier heeft nu ook gene bompa mee gereden hé.

Ik begrijp dat gij hier niet over valt, maar wilt gij hem kopen? Dus ja, ge moet tussen de weinige mensen die er niet over vallen, juist de persoon vinden die ook zo ene wilt.

Comment

wordt bijvoorbeeld niet gerept over distributieriem/waterpomp, nochtans belangrijk. Mocht die recent vervangen zijn (met factuur) dan zou de prijs al wat meer gerechtvaardigd zijn

Comment

Dit is natuurlijk wel een kar dat gekocht wordt om hard te rijden, verder ken ik weinig over de betrouwbaarheid van deze kisten..
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                      Dit is natuurlijk wel een kar dat gekocht wordt om hard te rijden, verder ken ik weinig over de betrouwbaarheid van deze kisten..

In principe zijn zo een auto's om aan te sleutelen, maar dan moet de vraagprijs ook in overeenstemming zijn. Er is veel mee gebeurt, en een fan gaat dat bedrag er ook voor geven. Enige struikelblok dat ik bij deze auto zie, is die km-stand.

Comment

wat een gezaag over km stand...

zijn auto's van 15 jaar oud, is km stand van 15.000 gemiddeld per jaar wat heel normaal is...

auto had volledige historiek bij van 0km tot de laatste km, ook onderhoud gehad zoals het hoort (dus ook distributie en al was recent gedaan )

bovendien zijn 106 gti's in volledig originele toestand tegenwoordig auto's die naar kenners/liefhebbers gaan die hier blijkbaar niet zo dik gezaaid zijn, is dus ook naar Frankrijk verkocht aantal weken terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          ..., maar de kms te hoog. Denk dat ge niet veel van deze gaat tegen komen met zulke hoge km-stand.
                          denk dat je der nog niet veel gezien hebt dan.... meeste zijn allemaal +200d km... die van 100.000km kan je op 1 hand tellen (ofwel zijn het importauto's die ze nog even aanpassen alvorens ze hem invoeren/keuren)

heb er al van 330.000km gehad in perfecte staat, reden als nieuw... en zijn er sommige zelfs nog rallysport ingegaan in de walen

Comment

Kan best allemaal wel zijn wat ge daar beweert, maar hij is nog steeds niet weg hé?

Comment

Ik zie toch ‘verkocht’ staan in de eerste post ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                Ik zie toch ‘verkocht’ staan in de eerste post ...
                                Dat had ik idd niet zien staan. Staat daar zowat verdoken achterin. Meestal wordt een topic gesloten of wordt er [verkocht] voor gezet in de titel. Dan is hij toch nog rap weg geweest en hopelijk nog aan een nette prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat had ik idd niet zien staan. Staat daar zowat verdoken achterin. Meestal wordt een topic gesloten of wordt er [verkocht] voor gezet in de titel. Dan is hij toch nog rap weg geweest en hopelijk nog aan een nette prijs.
                                  Staat toch in de titel?
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Staat toch in de titel?
                                    Euhm, als ik een notificatie krijg en daarop klik, krijg ik idd iets te zien waarop ik klik. Ik ga me niet de moeite nemen om dan nog eens de titel helemaal opnieuw te lezen en daarna nog eens de beginpost. Daar liep het dus mis.

Mijn nederige excuses. Ik hoop dat ze aanvaard worden.

Alsof ik ne moord begaan heb hier.

Comment

Rij je graag op je paard?

Had het maar aangepast na mijn reply.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                      X