Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2010 KTM smt 990

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Premium lid?? Wat is dat . Ik heb ook weeral geen toegang meer tot bepaalde rubrieken en toegang vragen lukt niet omdat mijn PM box niet meer werkt
    Een lid dat Premium rijdt
    Dus nu snap ik het in mijn geval, maar gij hebt nen Premium, dus voor u moet het anders zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Een lid dat Premium rijdt
      Dus nu snap ik het in mijn geval, maar gij hebt nen Premium, dus voor u moet het anders zijn
      lol .. Wat is er premium tegenwoordig... Het interieur van een Arteon vond ik wel chique... premium?

Is er iemand die me terug toegang tot alle rubrieken van het forum kan geven?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Tis al gewoon jammer dat ge als gebruiker uw eigen berichten niet meer kunt aanpassen. Met mijn dikke vingers zit ik er op de iphone soms naast en kan ik het niet meer aanpassen.

Comment

Heb dat zelf nog niet voorgehad.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Tis al gewoon jammer dat ge als gebruiker uw eigen berichten niet meer kunt aanpassen. Met mijn dikke vingers zit ik er op de iphone soms naast en kan ik het niet meer aanpassen.
            Ik begrijp dit ook niet... Dit moet gewoonweg voor iedereen werken.

test

edit: ik kan het dus wel?
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zie je wel als je maar wilt hè.
              den borre

Int3x0r

Comment

Dus toch de verkoop in. Veel succes.

En particulier verkopen is altijd wat avontuur. Gewoon niet reageren op de belachelijke mails, dat is de beste manier om ermee om te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Dus toch de verkoop in. Veel succes.

En particulier verkopen is altijd wat avontuur. Gewoon niet reageren op de belachelijke mails, dat is de beste manier om ermee om te gaan.
                  Ik rij er toch zelden op en dan heeft het weinig zin om te laten staan en elk jaar nieuwe olie te steken en verzekering en tax te betalen. Kan mij voor dat geld beter 2 nieuwe fietsen kopen

Tot nu nog maar 2 mensen die mij gecontacteerd hebben via 2dehands. De eerste had ik hier gepost. Moest laagste prijs weten en zou na een paar dagen nog eens een bod doen.
                  Dan was er eentje van de week die heel betrouwbaar leek, en die wil maar max €5500 geven. Ik wil min €6000. Vermits hij op dat moment nog maar 3 dagen te koop stond, ga ik nog afwachten. Als hij binnen een 3 à 4 maanden niet weg is, kan ik nog zakken.

Comment

De herfst komt er ook aan. Niet de beste tijd om een moto te verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      De herfst komt er ook aan. Niet de beste tijd om een moto te verkopen.
                      Bwa, dat zeggen ze, maar in het verleden niet veel van gemerkt. Het is ook zo dat potentiële kopers net in de winter een moto gaan zoeken omdat ze 'denken' dat ze dan goedkoper zijn

Bwa, buiten geraakt dat wel.

Comment

Eigenlijk beetje dom geweest. Ik had een betrouwbaar bod dat €500 lag onder hetgeen ik als bodemprijs in mijn hoofd heb gestoken. Maar op zich nog een zeer goede prijs voor beide partijen. Maar vermits ik dat bod al na 3 dagen te koop had gekregen, dacht ik toch nog wat te wachten. Maar een paar dagen terug daagde het toch dat ik plaats nodig heb in de garage ivm de verbouwingen. Ik mocht m altijd iets laten weten dat ik dan ook deed, maar hij had afgelopen zondag al iets anders gekocht

Nog maar ff wachten dan.

Comment

Op een paar dagen tijd al 2 x een reactie via 2de hands waarbij men vraagt om te ruilen. De eerste voor ne VFR en en andere voor nen Aprila SRV850. Er staat duidelijk in de advertentie dat ik geen tijd meer heb om te rijden. Dus vraag me af hoe een ruil voor een andere moto dat probleem gaat oplossen?
                          Soms stel ik mij toch vragen bij de mensheid.

Thans vorige week iemand langs geweest die een goed bod via 2dehands had gedaan en is de vrijdag komen kijken. Had heel veel interesse, maar ging deze avond nog naar nen andere zien. Ging mij sowizo iets laten weten, dus ben benieuwd. Tis te hopen, maar het begint al wat laat te worden

Comment

Heb eens een ruil voorstel gekregen voor mijn circuit Gsx-R tegen een quad, een oude jetski en een zodiak met 3pk.

Heb nog 10kg hoeveboter en nog een paar kleine dingen bij gevraagd en heb er niks meer van gehoord.

Denk dat ik de mail zelf gehouden heb.
                            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                              Heb eens een ruil voorstel gekregen voor mijn circuit Gsx-R tegen een quad, een oude jetski en een zodiak met 3pk.

Heb nog 10kg hoeveboter en nog een paar kleine dingen bij gevraagd en heb er niks meer van gehoord.

Denk dat ik de mail zelf gehouden heb.
                              Diene Aprilia kende ik zelfs nog niet eens. Moest m gaan googlen, en toen ik zag welk model dat was, heb ff over de vloer gerold van het lachen

Comment

Nog es uppen
                                Het is nog steeds een vraagprijs hé

Comment

Zaterdag gaat er iemand komen kijken en de kans is groot dat hij hem gaat nemen. Ben benieuwd. Dan is er weer plaats voor een extra fiets

Comment

Ze geven slecht weer.... hij komt niet.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Ze geven slecht weer.... hij komt niet.
                                      Tis hier thans kurkdroog. Enkel wat wind. En hij heeft nog niet afgebeld
                                      Ging sowizo met een camionet komen om hem direct mee te geven.

Comment

Hier ook enkel wind.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

Hij is just vertrokken se. Niks motorrijden meer
                                          Mss in de toekomst weer.

Dus topic mag dicht.

Comment

Working...
                                          X