Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2018 Hyundai i30N Performance

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2018 Hyundai i30N Performance

Hyundai i30N Performance
    Eerste inschrijving 7/7/2018.
    Als nieuw, ongevalvrij, perfect in orde. Weg wegens wijziging in gezinssituatie.

Omschrijving : Hyundai i30N, Performance Pack, 2 liter turbo benzine 275pk, Polar White, elektrisch panoramisch dak, Nürburgring personalisatie, full option. Slechts 5000 km op de teller. Hyundai fabrieksgarantie van 5 jaar (nog geldig tot 7/7/2023), Hyundai lifetime assistance, 7 jaar gratis gps updates. Eerste inschrijving vóór 1/9/2018 dus nog niet onderworpen aan de verhoogde BIV en wegenbelasting.
    29000 euro.

Foto’s :
    https://www.dropbox.com/sh/dckyrxv2j...jwxRG1yLa?dl=0
    Last edited by Kaneda; 23/09/2018, 20:26.
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Succes
    Mooie en vooral leuk rijdende wagen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
      Hyundai i30N Performance
      Eerste inschrijving 7/7/2018.
      Als nieuw, ongevalvrij, perfect in orde. Weg wegens wijziging in gezinssituatie.

Omschrijving : Hyundai i30N, Performance Pack, 2 liter turbo benzine 275pk, Polar White, elektrisch panoramisch dak, Nürburgring personalisatie, full option. Slechts 5000 km op de teller. Hyundai fabrieksgarantie van 5 jaar (nog geldig tot 7/7/2023), Hyundai lifetime assistance, 7 jaar gratis gps updates. Eerste inschrijving vóór 1/9/2018 dus nog niet onderworpen aan de verhoogde BIV en wegenbelasting.
      29000 euro.

Foto’s :
      https://www.dropbox.com/sh/dckyrxv2j...jwxRG1yLa?dl=0
      Kaneda, je kan eens proberen via deze veiling site. Hier kan je de auto registreren en eventueel overgaan tot verkoop aan het hoogste bod. Je kan hier eigenlijk nix verkeerds mee doen, want het is gratis en vrijblijvend. Geen verplichtingen dus
      Auto verkopen? Carito.be geeft je een antwoord op alle vragen: hoe, wanneer, waar je auto verkopen! Gratis auto plaatsen & ontvang binnen de 24u een bod!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senno Bekijk Berichten

Kaneda, je kan eens proberen via deze veiling site. Hier kan je de auto registreren en eventueel overgaan tot verkoop aan het hoogste bod. Je kan hier eigenlijk nix verkeerds mee doen, want het is gratis en vrijblijvend. Geen verplichtingen dus
        Dat zijn toch nie zulke gangsters als wijkopenautos.be he ? Want die bieden soldenprijzen...
        Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Ai, nog geen 3 maanden na aankoop al verkopen? Lijkt me een geval van niet zien aankomen.. De prijs is echter de nieuwprijs zonder btw. Ge je moeilijk vanaf geraken denk ik.

Comment

Zalige kar! Succes.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
              Ai, nog geen 3 maanden na aankoop al verkopen? Lijkt me een geval van niet zien aankomen.. De prijs is echter de nieuwprijs zonder btw. Ge je moeilijk vanaf geraken denk ik.
              Niet iedereen heeft een btw nummer om de btw af te trekken he... Wie een zaakje wil doen, krijgt hier een mooie korting voor een amper gebruikte wagen...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Wat zit jij nu te lullen
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

In het 'mijn aziatsiche auto' topic staat deze ook. TS is 48 jaar. Wel een dure miskoop als je al na 2 maanden beseft dat een hothatch niets voor jou is. Dat kon toch beter ingeschat worden? Daar moet je dan 48 jaar voor geworden zijn..
                  Tevens werden er in de kommentaar daar bijna dezelfde prijzen voorgelegd voor een nieuwe wagen. OK, deze is slechts 2 maanden oud en weinig km, maar toch, nieuw is nieuw.
                  De auto is nog niet verkocht denk ik, dus als het echt zo'n prima koopje is, had ie al weg geweest. Einde gelul.

Comment

In het 'mijn aziatsiche auto' topic staat deze ook. TS is 48 jaar. Wel een dure miskoop als je al na 2 maanden beseft dat een hothatch niets voor jou is. Dat kon toch beter ingeschat worden? Daar moet je dan 48 jaar voor geworden zijn..
                    Tevens werden er in de kommentaar daar bijna dezelfde prijzen voorgelegd voor een nieuwe wagen. OK, deze is slechts 2 maanden oud en weinig km, maar toch, nieuw is nieuw.
                    De auto is nog niet verkocht denk ik, dus als het echt zo'n prima koopje is, had ie al weg geweest. Einde gelul.
                    Lijkt me al vrij snel om dan ook al verkocht te zijn. Het was eerst een interessepeiling en nu staat die een weekje of zo te koop. Omlooptijd van een occasie zal iets van 3 maanden zijn. Als hij hem binnen 3 maanden niet kwijt is, gaat hij zeker moeten gaan zakken, want dat is het teken dat de mensen liever €1000 meer betalen voor een hele nieuwe, want ze zullen wat wantrouwig zijn voor eentje dat na 3 maanden al weg moet.

Beste is met een auto toch minstens een jaar te blijven rijden of nog langer. In het algemeen zijt ge al 30% kwijt bij het buiten rijden van de garage. Daarna telkens 10% per jaar.
                    Beste was er een jaar mee rond te rijden en dan die 30% te incasseren.

Comment

Kan toch perfect? Je doet een testrit, denkt dat iets geschikt is voor jou, maar op dagelijkse basis valt het tegen en gaan de kleine kantjes doorwegen.

Waarom scheiden er zoveel mensen, om maar iets te zeggen?
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Waarom scheiden er zoveel mensen, om maar iets te zeggen?
                        Slecht vergelijk hé. En vrouw kan zich op termijn heel anders gaan voordoen dan bij de testrit hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Lijkt me al vrij snel om dan ook al verkocht te zijn. Het was eerst een interessepeiling en nu staat die een weekje of zo te koop. Omlooptijd van een occasie zal iets van 3 maanden zijn. Als hij hem binnen 3 maanden niet kwijt is, gaat hij zeker moeten gaan zakken, want dat is het teken dat de mensen liever €1000 meer betalen voor een hele nieuwe, want ze zullen wat wantrouwig zijn voor eentje dat na 3 maanden al weg moet.

Beste is met een auto toch minstens een jaar te blijven rijden of nog langer. In het algemeen zijt ge al 30% kwijt bij het buiten rijden van de garage. Daarna telkens 10% per jaar.
                          Beste was er een jaar mee rond te rijden en dan die 30% te incasseren.
                          30%? Zijn maar weinig auto's die direct zoveel waarde verliezen, toch zeker in de "goedkopere" regionen (Onder de 40k) en al helemaal als het om een (relatief) nieuw model gaat. Kdenk niet dat je goed beseft hoeveel 30% wel niet is. Recent voorbeeldje van hier op het forum omdat daar catalogus en werkelijke prijs vernoemd zijn : http://www.autoforum.be/forum/aankoo...40#post6389540

Netto 21685 euro. 30% waardeverlies, dus 15180. Denk het niet.

Comment

Inderdaad. Volgens jouw rekenvoorbeeld mocht ik na 4 jaar van een nieuwe Fiat 500 met 55.000 km nog 30% terugkrijgen. Ik heb hem vorig jaar verkocht voor 66% van de aankoopprijs...
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Een hothatch is niet voor iedereen, is sowieso een beperkt publiek, dus na 1 week verkopen is wel zeer snel.
                              Ik heb ooit nog een Focus ST overgenomen van 2 maand oud met 2000 km, die mens reed er niet graag mee. Met die auto was niks mis, is uiteindelijk na een maand of 2 verkocht dacht ik. Zo'n zaken gebeuren meer dan je denkt. Er staat weg wegens verandering in gezinssituatie, dat kan een scheiding zijn, zwangerschap...
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

30%? Zijn maar weinig auto's die direct zoveel waarde verliezen, toch zeker in de "goedkopere" regionen (Onder de 40k) en al helemaal als het om een (relatief) nieuw model gaat. Kdenk niet dat je goed beseft hoeveel 30% wel niet is. Recent voorbeeldje van hier op het forum omdat daar catalogus en werkelijke prijs vernoemd zijn : http://www.autoforum.be/forum/aankoo...40#post6389540

Netto 21685 euro. 30% waardeverlies, dus 15180. Denk het niet.
                                We zullen zien als de TS later durft meedelen voor hoeveel hij is gegaan.

Maar het is een typisch cliché dat er gezegd wordt dat bij het buiten rijden van de consessie, de auto met 30% in prijs daalt. Alles wat ge er boven kunt vangen, is geluk. Alles zal ook afhangen van het type wagen. Deze wat hier te koop staat, is nu niet bepaald een model waar iedereen warm van loopt, en zeker niet als het op electriciteit is. Een Fiat 500 daarentegen vallen de mensen al wat meer voor.

Ge moet niet denken dat er iemand €2000 minder wil betalen dan een nieuwe voor eentje van 3 maanden oud. De TS kan een reden aanhalen waarom hij hem wel weg wil doen, maar een potentiële koper zal er toch wantrouwig in zijn en liever €2000 meer betalen voor een nieuwe.

Comment

Dat ontken ik ook niet hé, maar 2000 euro is nog héél ver van 30%. Dat bedoel ik.
                                  ​​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                    Dat ontken ik ook niet hé, maar 2000 euro is nog héél ver van 30%. Dat bedoel ik.
                                    ​​​​​
                                    Yep, is er idd nog ver vanaf, maar voor €4000 minder gaat die ook nog moeilijk te verkopen zijn. Tis zoals ze zeggen, het eerste jaar slikt ge het grootste verlies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Yep, is er idd nog ver vanaf, maar voor €4000 minder gaat die ook nog moeilijk te verkopen zijn. Tis zoals ze zeggen, het eerste jaar slikt ge het grootste verlies.
                                      Ik denk dat het in dit geval het grootste probleem gaat zijn, dat deze wagen blijkbaar een stuk duurder is geworden op één jaar tijd qua nieuwprijs. Dat dat een veel groter probleem is, als hij em voor de "duurdere" prijs gekocht heeft. Als dit niet het geval was, dan zou deze voor "4000 minder" gemakkelijk verkocht geraken, ondanks dat het een hot hatch is.

Het blijft een nieuw model en dan ook nog es met 5 jaar garantie met onbeperkte km's.

Bij een sportieve wagen uit de franse stal zoals een clio RS van een half jaar oud bv. daar zou ik toch al twee (drie, vier, vijf, ...) keer over nadenken om deze tweedehands te kopen, en zal het prijsverschil wellicht wat groter zijn. Maar nu kun je simpelweg "geen" tweedehands i30N kopen, dat is een nieuwe wagen.
                                      Last edited by Phate; 03/10/2018, 17:16.

Comment

We zullen zien. In ieder geval heeft de TS zich serieus mispakt en gaat hem dat toch raken in de portefeuille.

Comment

Working...
                                        X