Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2013 BMW 530d Touring – 110000KM

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 2013 BMW 530d Touring – 110000KM

    BMW 530d Touring Diepzee blauw full option
    Bouwjaar 2013 met recent ge-update iDrive v4.2 (NBT)



    Belgische wagen, nieuw gekocht en altijd perfect onderhouden bij Belgische BMW garage (alle facturen beschikbaar)
    Auto van liefhebber, dus in tegenstelling tot leasewagens altijd met veel liefde behandeld.

    Slechts 110k kilometers, vooral autosnelweg, dus roetfilter nog superproper !

    Extra lage CO2 van 145gr (uitzonderlijk op 6-cylinders van dit bouwjaar), goed voor 75% fiscale aftrekbaarheid.

    Vraagprijs : 20000 EUR

    A76 Tiefseeblau Metallic met FLON4000 behandeld voor mooie glans, zelfs na 5 jaar !!

    Onderhoudsboekje aanwezig
    1 eigenaar (huidige)
    Ongevalvrij

    LCSW Leder Dakota Schwarz

    ZB3 Exclusive Line Plus
    223 Dynamic Damping Control
    2K4 Alu velgen styling 453 19" met Michelin Pilot Super Sport – +4mm profiel voor, 6mm profiel achter
    322 Comforttoegang
    3AG Achteruitrijcamera
    5DL Surround View
    3AT Dakrails Aluminium gesatineerd
    402 Panoramisch doorschijnend schuifdak
    418 Kofferruimtepakket
    430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
    456 Comfortzetels vooraan met 14-weg elektrische regeling en geheugen
    488 Lendensteun vooraan
    494 Verwarmde zetels vooraan
    4B9 Decoratieve lijsten in Aluminium Feinschliff
    4UR Sfeerverlichting
    502 Hogedrukreiniging koplampen
    508 Park Distance Control(PDC) Voor en Achter
    522 Xenonlichten
    524 Adaptive Headlights
    534 Elektronisch gestuurde airconditioning
    575 Bijkomende 12V stopcontacten
    609 Navigatiesysteem Professional – Newest generation F11 LCI
    644 GSM-voorbereiding (Bluetooth)
    677 HiFi-systeem Professional
    6FL USB-aansluiting
    2TB Sportautomatische versnellingsbak
    417 Mechanisch zonnegordijn voor ruiten van de achterdeuren
    431 Automatisch dimmende binnenspiegel
    488 Lendensteun vooraan
    6AB BMW TeleServices
    6NF Muziekaansluiting voor Smartphones
    6NK GSM voorbereiding met Bluetooth met USB aansluiting
    6NR Apps
    6VC Combox controller
    6WA Instrumentencombi High
    710 M sportstuur
    + Afneembare trekhaak door BMW geplaatst

    Beschikbaar voor 500 Euro extra : set 18"originele BMW Styling 281 wintervelgen met Pirelli SottoZero runflay winterbanden – +6mm profiel













    Last edited by migueldc; 14/10/2018, 12:43.

  • #2
    Btw-wagen?

    Comment


    • #3
      Prijs lijkt me zeker niet slecht... Zal een euro 5 zijn, dus nog tot 2025 plezierig rijden. En dan misschien bepaalde steden niet meer in waar men toch niet hoeft te zijn als men er niet werkt of woont, dus voor veel mensen ook dan nog zeker en vast bruikbaar.
      Leuke wagen voor die prijs en 't is dan nog een vraagprijs! Dat is al enen met 8 versnellingen en 256 pk hee ?
      Echt wel een mooi aanbod, succes bij de verkoop!

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
        Btw-wagen?
        Klopt, is een BTW wagen. Details kunnen we bespreken als je interesse hebt !!

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
          Prijs lijkt me zeker niet slecht... Zal een euro 5 zijn, dus nog tot 2025 plezierig rijden. En dan misschien bepaalde steden niet meer in waar men toch niet hoeft te zijn als men er niet werkt of woont, dus voor veel mensen ook dan nog zeker en vast bruikbaar.
          Leuke wagen voor die prijs en 't is dan nog een vraagprijs! Dat is al enen met 8 versnellingen en 256 pk hee ?
          Echt wel een mooi aanbod, succes bij de verkoop!
          Klopt, 8 versnellingen met schakelpeddels aan het stuur, dus de Sportback
          256pk en slechts 145gr CO2
          Zalige wagen, maar hij is afgeschreven op mijn vennootschap, dus vandaar dat hij (met beetje pijn in het hart) weg moet.

          Comment


          • #6
            Zeer mooie wagen!

            Prijs lijkt me zeer scherp, half jaar geleden stond mijn buurman zijn 2014 te koop voor 30.000.
            (had meer km's, maar wel nog meer opties...)

            Veel succes met de verkoop!

            Comment


            • #7
              Mooie F11 met de juiste opties! De comfortstoelen en het sound system zijn super! Succes met de verkoop. Hopelijk kan je snel een liefhebber vinden.
              The shark is BACK! BMW 635csi

              BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017


              2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

              Comment


              • #8
                Bedankt voor de complimenten. Ik doe deze wagen weg met gemengde gevoelens. Hij is afgeschreven en met de hoge VAA is die niet zo interessant meer in de vennootschap.
                Idealiter had ik hem doorgegeven aan mijn vrouw, maar die wil perse een SUV (aaargghhhh...)

                In elk geval, voor iemand die een comfortable kilometerwagen zoekt die ook nog heel sportief rijdt, denk ik dat je niet beter vindt in deze prijsklasse.

                Er zijn heel veel opkopers geinteresseerd voor de export, maar enerzijds zijn de meeste nogal louche (perse cash willen betalen wat niet mag).
                Bovendien wil mijn hart dat deze wagen naar een nieuwe liefhebber gaat !!!
                Last edited by migueldc; 17/10/2018, 22:50.

                Comment


                • #9
                  Er vanaf geraken zal wel geen probleem zijn. Ziet er prima uit, prijs is dik in orde en de kleur mag er zeker en vast wezen. Enkel mis ik een digitaal dashboard, maar denk dat dit er in 2013 nog niet was. Ook een zeer leuke motorisatie, maar met heel dat dieselgedoe en de hoge taksen, kan dat wel een beetje roet in het eten gooien. Ne 530i was wss in hedendaagse tijd wat rapper weg geweest.

                  In ieder geval succes met de verkoop.

                  Comment


                  • #10
                    Persoonlijk verkies ik een dashboard zoals in de goede oude tijd... Weg met al die digitale brol
                    The shark is BACK! BMW 635csi

                    BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017


                    2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

                    Comment


                    • #11
                      Zou ni weten wat er brol aan is. Werkt perfect en oogt goed. Geen antieke klokken meer voor mij. En hoe knap BMW ook is, maar bij hun klokken hebt ge zelfs nog schrik dat er ne koekoek uit komt

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Persoonlijk verkies ik een dashboard zoals in de goede oude tijd... Weg met al die digitale brol
                        +1

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Persoonlijk verkies ik een dashboard zoals in de goede oude tijd... Weg met al die digitale brol
                          Doet volgens mij zelfs weinig terzake... die wagen rijdt net hetzelfde met een digitaal dashboard. Zou mij totaal niet uitmaken. Heb een digitaal, enige voordeel is dat navigatiegegevens en zo beetje meer flashy worden weergegeven. Kijk toch meestal door de voorruit, 't is daar dat alles gebeurt...
                          Head up is veel interessanter dan. Alhoewel ook onnodig als je het geluid van de Coyote aan zet .

                          Is de wagen nog niet verkocht ? Ik vind die echt wel zeer interessant. Mocht ik zelf ene nodig hebben zou ik het eens overwegen ipv altijd meer dan het dubbele van die prijs aan een wagen te geven en dan nog toegevingen te moeten doen... Veel goedkoper rijden, fun en betrouwbaarheid gegarandeerd met deze motor.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Zou ni weten wat er brol aan is. Werkt perfect en oogt goed. Geen antieke klokken meer voor mij. En hoe knap BMW ook is, maar bij hun klokken hebt ge zelfs nog schrik dat er ne koekoek uit komt

                            Comment


                            • #15
                              Alles evolueert, BMW ook hoor... dashboard is al jarenlang digitaal verkrijgbaar, maar beter je centen geven aan een head up display. Vind een digitaal dashboard eigenlijk het geld niet waard en zeker niet modern te noemen tov head up, mijn Golfje GTI had in de jaren tachtig al een digitaal dashboard. Head up is de toekomst.
                              Veel beter dat je door de vooruit kijkt dan tussen het stuur naar allerhande (lees teveel) aanwijzingen. In se heb je enkel een toerenteller, een snelheidsmeter, temperatuuraanduiding van de olie, brandstofmeter en controlelampjes nodig. Al de rest zoals gemiddeld verbruik, schakelindicatoren, wegenkaarten die bijna het volledige display in beslag nemen en wat weet ik nog allemaal eigenlijk zuivere afleiders van hetgene echt belangrijk is. Maar we leven nu eenmaal in een tijdperk waar rijden ondergeschikt geworden is aan gadget- en gsm gebruik voor de oh zo belangrijke sociale media waardoor men bepaalde behoeftes gaat creeeren. Een knop om je verwarming hoger te zetten die je blindelings kan bedienen kan zelfs niet meer wegens ouderwets, touchbediening die de fijne motoriek op proef stellen zijn de norm...

                              Comment


                              • #16
                                Moet ik nu echt gegeneerd zijn om toe te geven dat een van de redenen om mijn BMW 530d te verkopen voor een Audi S5 de virtual cockpit is ?

                                Ik heb niet gewacht op de nieuwe 4-serie omdat ik de nieuwe BMW virtual cockpit niet zo cool vind als die van Audi.

                                Zal ik het driften missen... misschien, maar ik had gewoon eens zin om te veranderen en de BMW was trouwens afgeschreven op de vennootschap

                                Kan het dat ik na de Audi terug naar BMW ga ? Heel goed mogelijk, we gaan zien... Ik was in elk geval super enthousiast na de testrit met de S5 !

                                Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                                Alles evolueert, BMW ook hoor... dashboard is al jarenlang digitaal verkrijgbaar, maar beter je centen geven aan een head up display. Vind een digitaal dashboard eigenlijk het geld niet waard en zeker niet modern te noemen tov head up, mijn Golfje GTI had in de jaren tachtig al een digitaal dashboard. Head up is de toekomst.
                                Veel beter dat je door de vooruit kijkt dan tussen het stuur naar allerhande (lees teveel) aanwijzingen. In se heb je enkel een toerenteller, een snelheidsmeter, temperatuuraanduiding van de olie, brandstofmeter en controlelampjes nodig. Al de rest zoals gemiddeld verbruik, schakelindicatoren, wegenkaarten die bijna het volledige display in beslag nemen en wat weet ik nog allemaal eigenlijk zuivere afleiders van hetgene echt belangrijk is. Maar we leven nu eenmaal in een tijdperk waar rijden ondergeschikt geworden is aan gadget- en gsm gebruik voor de oh zo belangrijke sociale media waardoor men bepaalde behoeftes gaat creeeren. Een knop om je verwarming hoger te zetten die je blindelings kan bedienen kan zelfs niet meer wegens ouderwets, touchbediening die de fijne motoriek op proef stellen zijn de norm...

                                Comment


                                • #17
                                  Moet daarin niet gegeneerd zijn, vermits redelijk wat merken inspelen op deze nieuwe tendens... Zelfs goedkope wagentjes worden meer en meer met deze zaken uitgerust omdat er een markt voor is.

                                  Continu verbruiksaanwijzingen om zuinig te rijden tussendoor met zelfs schema's van de afgelopen kilometers met een brandend envelopje tussendoor terwijl een verkeersbord knippert en de hele provincie afgebeeld wordt, de zoveelste waarschuwing voor een flitspaal en een dame die tussendoor zit te kwetteren terwijl ik zoek naar het touchknopje om de verwarming lager te zetten.... En dan slagen velen erin tussendoor nog de gsm ter hand te nemen om uitermate belangrijke nieuwtjes te volgen op social media...
                                  Zaken die niets te maken hebben met het autorijden zelf en bovendien totaal niet bijdragen tot het algemeen comfort of rijplezier.

                                  Voor mij zouden dit zuivere bijzaken zijn bij de keuze van een auto, sorry hiervoor...

                                  Comment


                                  • #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                                    Alles evolueert, BMW ook hoor... dashboard is al jarenlang digitaal verkrijgbaar, maar beter je centen geven aan een head up display. Vind een digitaal dashboard eigenlijk het geld niet waard en zeker niet modern te noemen tov head up, mijn Golfje GTI had in de jaren tachtig al een digitaal dashboard. Head up is de toekomst.
                                    Veel beter dat je door de vooruit kijkt dan tussen het stuur naar allerhande (lees teveel) aanwijzingen. In se heb je enkel een toerenteller, een snelheidsmeter, temperatuuraanduiding van de olie, brandstofmeter en controlelampjes nodig. Al de rest zoals gemiddeld verbruik, schakelindicatoren, wegenkaarten die bijna het volledige display in beslag nemen en wat weet ik nog allemaal eigenlijk zuivere afleiders van hetgene echt belangrijk is. Maar we leven nu eenmaal in een tijdperk waar rijden ondergeschikt geworden is aan gadget- en gsm gebruik voor de oh zo belangrijke sociale media waardoor men bepaalde behoeftes gaat creeeren. Een knop om je verwarming hoger te zetten die je blindelings kan bedienen kan zelfs niet meer wegens ouderwets, touchbediening die de fijne motoriek op proef stellen zijn de norm...
                                    BMW heeft dat digitaal dashboard wss zelfs voor VAG. Mijne baas had dat al in zijne 520GT. Maar als ge de optie niet neemt, vind ik dat ze echt oude en kitcherige klokken hebben bij BMW.

                                    HUD is leuk, en twijfelde ik hard over. Maar de verkoper zei me dat het AID en HUD gewoon overkill was, en hij had gelijk. Ik had een HUD op de DS5, maar ik verkies toch liever een AID. Veel meer mogelijkheden, veel meer info.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door migueldc Bekijk Berichten
                                      Moet ik nu echt gegeneerd zijn om toe te geven dat een van de redenen om mijn BMW 530d te verkopen voor een Audi S5 de virtual cockpit is ?

                                      Ik heb niet gewacht op de nieuwe 4-serie omdat ik de nieuwe BMW virtual cockpit niet zo cool vind als die van Audi.

                                      Zal ik het driften missen... misschien, maar ik had gewoon eens zin om te veranderen en de BMW was trouwens afgeschreven op de vennootschap

                                      Kan het dat ik na de Audi terug naar BMW ga ? Heel goed mogelijk, we gaan zien... Ik was in elk geval super enthousiast na de testrit met de S5 !

                                      Mijne baas kocht na veel miserie met 2 x Volvo XC90 een BMW X6. Daarna een 520 GT en heeft nu al 3 jaar een X5 plug-in. Enkel de laatste valt hem heel hard tegen. Ook redelijk wat problemen mee, maar na een testrit met de Q7 e-tron, was hij overtuigd van Audi. En hij heeft zich nu ne Q8 besteld.

                                      Zelf hoop ik dat ik in 2020 een Q5 in mijn budget krijg. Ben zo tevreden van de Tiguan, dat ik wel een stapje hoger wil. Alhouwel ik altijd heel graag ne BMW heb gewild, wordt er in onze omgeving zoveel ingebroken in BMW's dat ik sowizo weet dat ik minstens 2 x het slachtoffer ga worden. Dus zou het gewoon dom zijn om voor een BMW te gaan, wetende dat ge die miserie gaat krijgen

                                      Op uw vraag of ge gegeneerd moet zijn? Zeker niet, die vertual cockpits zijn zelfs nog knapper als de AID van Volkswagen. En een terugkeer naar BMW is altijd mogelijk hé. De evolutie staat niet stil en de volende keer bevalt u mss iets aan een BMW dat Audi weer niet heeft.

                                      In ieder geval zo een S5 is een heerlijke keuze.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                        BMW heeft dat digitaal dashboard wss zelfs voor VAG. Mijne baas had dat al in zijne 520GT. Maar als ge de optie niet neemt, vind ik dat ze echt oude en kitcherige klokken hebben bij BMW.

                                        HUD is leuk, en twijfelde ik hard over. Maar de verkoper zei me dat het AID en HUD gewoon overkill was, en hij had gelijk. Ik had een HUD op de DS5, maar ik verkies toch liever een AID. Veel meer mogelijkheden, veel meer info.
                                        Ja, kan ik best wel geloven dat het dan wel heel veel wordt . Maar de oude klokken zijn toch niet kitcherig ? Ik vind ze eerder gewoon, heel simpel. Inderdaad, had vroeger een 524 TD van de eerste generatie en de klokken zijn nog steeds zeer herkenbaar-vergelijkbaar.

                                        Ik vind die dashboards van VAG ook wel mooi natuurlijk en overdrijf een beetje in mijn beschrijving. Vind dat tof om naar te kijken en uit te proberen als je niet rijdt. Idem met die touchbedieningen tegenwoordig waarbij de nieuwe A6 toch wel heel erg ver gaat. Of een Tesla waar alles bediend wordt via het aanraakscherm.
                                        Dit in combinatie met de enorme info van de multimedia (ja ook bij BMW) maakt dat je bij een nieuwe wagen een flinke gewenningsperiode nodig hebt als je naar een ander merk overstapt.

                                        Denk echt wel dat men in de toekomst HUD meer en meer zal aanbieden om mettertijd standaard te worden want een beeldscherm tussen je wielspaken door is ook niet echt ideaal. Als men hier ook maar niet begint te overdrijven door gebruik te maken van AR... Maar alles evolueert natuurlijk, de volgende generatie zal dit de max vinden...
                                        Porsche en Hyundai hebben 80 miljoen dollar geïnvesteerd in een Zwitsers bedrijf dat via zogeheten Augmented Reality alle noodzakelijke informatie - zoals navigatie - op de voorruit kan projecteren.


                                        (wijken beetje af van de BMW die hier aangeboden wordt, anderzijds blijft het topic zo wel levendig lol)

                                        Comment

                                        Working...
                                        X