Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[TK] 2016 Audi A6 allroad 3.0 TDi V6 Quattro S tronic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tja, maar dan krijg je ook raar volk aan de deur.
Kan goed zijn dat ze die komen "kopen" met een Colt 45 onder je neus.
Betere oplossing is die bij een handelaar zetten in "consignatie". De auto blijft van jou, en als die verkocht wordt krijgt de handelaar 10% commissie.
Niet alle handelaars doen dat, maar het vermindert in elk geval hun aankooprisico, en jouw verkooprisico.
Je moet dat aan een particulier verkopen hé, niet aan opkopers/handelaars.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Maar die auto's waren ook geen 50k meer waard als jij ze weg deed denk ik.
Particulier die 50k uitgeeft aan een tweedehandse diesel....
Vroeger gingen die dikke diesels vrijwel allemaal naar Duitsland, maar den duits lust gene mazout meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMaar die auto's waren ook geen 50k meer waard als jij ze weg deed denk ik.
Particulier die 50k uitgeeft aan een tweedehandse diesel....
Vroeger gingen die dikke diesels vrijwel allemaal naar Duitsland, maar den duits lust gene mazout meer...
In de Baltische staten en Ukraine nog wel hoor. Die regio is wel Audi minded. Alhoewel ze daar toch ook met het milieu bezig zijn maar in veel mindere mate dan in Duitsland of hier kan je dikke bakken nog gemakkelijk aan de man brengen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk BerichtenIs het inderdaad echt zo erg met kilometerfraude in Duitsland, twijfel zelf om er daar eentje te halen?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDuitsland niet zo zeer meer, hoe oostelijker, hoe erger.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Dat is de reden waarom in Duitsland een goede onderhoudshistoriek zo belangrijk is voor de waarde van de auto.
Er zitten zeker sjoemelaars, maar het aandeel mensen die van hun auto houden, en niet op een euro kijken voor onderhoud is groter dan in België.
Die exemplaren moet je vinden.
Comment
-
wel bizarre nieuwprijs... ik heb een Audi a7 BiTDI competition (2016) met alle opties (wel de Bose, geen B&O) en was 107 000 euro nieuwprijs en dit zonder korting...
Succes met de verkoop maar ik denk dat Tommie1 hier voor u de oplossing heeft om de wagen "sneller" te verkopen.
Comment
Comment