Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2017 BMW i8 coupe

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2017 BMW i8 coupe

Ik ben aan het overwegen mijn i8 coupe over te laten aangezien ik een 4zits cabrio wil. De wagen is van december 2017 en heeft 20000km. In perfecte staat uiteraard.
    1e eig. Nog geen onderhoud gehad. Wagen is Sophistograu met frozen grau accenten. Elfenbeinweiss interieur. Alle opties, ook laserlicht.
    De wagen zit in een renting bij BMW. Loopt nog 24 maanden voor 998€ excl. BTW. Daarna teruggeven of overnemen voor 57000 ex BTW.
    Ideale wagen voor wie 2 jaar fiscaal goedkoop wil rijden en geen zorgen wil over kwijt geraken nadien.

Contact via PM

foto's ter illustratie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Sinof; 17/11/2018, 22:57.

Ow die gaat er snel terug uit. Een nieuwe 8 serie cabrio in de plaats?
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Het is een luxeprobleem. Ik zou wel een M4 cabrio of 8 cabrio overwegen. Heb nu een M4 op het oog, dus als er iemand deze zou overnemen maak ik de switch. Anderzijds is het rationeler om met deze te blijven rijden aangezien ik mijn M3 heb weggedaan voor deze omdat het een zeer goede deal was en ik rijd ook zeer graag met de i8. We zien wel wat er gebeurt. Mijn vrouw wordt er gek van.

Comment

I8 is vrouwenauto

Zet er een trekhaak op en hang er een fietskarreke voor twee man aan dan is uw vrouw ook content

Comment

Vrouwenauto? Maar dan toch alleen voor lenige vrouwen die de broek dragen.
          Met een rok geraken ze er niet meer uit .

Mijn vrouw was er in elk geval geen grote fan van. Ikzelf vond het een behoorlijk lollige auto. Ongezien ergens arriveren zat er niet in, zelfs met een saai donkergrijze.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Vrouwen zijn zot van die vleugeldeuren. Mijn vrouw moest da absoluut hebben ik zou nooit minder dan 8 cylinders kopen. Allez toch bijna nooit.... als ze er mee voorrijdt en je moet volgen moet je wel uitgeslapen zijn. Voor gewone weg is die hybride technologie pokkesnel.

Comment

Toch een prachtig ding zo een I8.
              Maar heb toch eens vraagje, hoeveel verbruikt dat nu gemiddeld in realiteit?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik rijd altijd op sport, dus de motor draait altijd en doe tegenwoordig nog weinig lange afstanden en rij sportief: BC staat op 9,9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                  Ik rijd altijd op sport, dus de motor draait altijd en doe tegenwoordig nog weinig lange afstanden en rij sportief: BC staat op 9,9
                  Ik laad elke dag, woon op 30km van het werk en sta op 1.6 nu. Dus het kan wel. Uiteraard meer dan 15l eens in sport.

Comment

Wij rijden “behoorlijk” sportief en altijd in sport. 13 liter

Comment

Pfff ik heb nu 960km met de mijne (gn i en gem. verbruik zit aan 19l. , zit dan nog in mn inrij periode

Comment

Nog iets tof naar boven gekomen: BMW financial laat enkel overzetten van het contract toe tussen vennootschappen die economisch verbonden zijn. Dus topic mag dicht aangezien de nieuwe eigenaar nooit de huidige voorwaarden zal krijgen. Zal dus nog even moeten verder rijden en dan waarschijnlijk een nieuwe M4 cabrio kopen (G reeks).

Comment

Gisteren van bmw financial goedkeuring gekregen om contract te laten overnemen door economisch niet gerelateerd vennootschap/zelfstandige, dus wagen terug beschikbaar!

Comment

Verkocht, m4 cabrio in de plaats

Comment

Working...
                            X