Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Audi A3 Berline 1.4 TFSI Attraction

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2014 Audi A3 Berline 1.4 TFSI Attraction

Verkoop m'n wagen wegens krijgen van bedrijfswagen... 3 weken nadat ik hem kocht van werk veranderd en meteen bedrijfswagen gekregen

Audi approved plus, heeft nog meer dan een jaar fabrieksgarantie (tot februari 2020)

Linkje naar autoscout met alle info: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...3-e350040a96b6

Geef toe dat prijs wat aan de hoge kant is voor particuliere verkoop maar heeft ook nog fabrieksgarantie tot februari 2020 (en prijs is zeker bespreekbaar ) + heb er zelf nog geen duizend kilometer mee gereden.

Indien vragen, shoot!

Last edited by ; 04/12/2018, 18:26.

Toch deftig gerodeerd hoop ik en niet de 2000 ste van de band??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
      Toch deftig gerodeerd hoop ik en niet de 2000 ste van de band??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Zeker, wagen rijdt zalig Vorige eigenaar was ook zeer propere / rustige chauffeur.

Comment

Proper wagentje, maar prijs lijkt me ook wel vrij hoog, desondanks de garantie. Denk dat die garantie niet echt zo belangrijk is, dat de mensen er een paar 1000 euro extra voor willen geven. Maar in ieder geval succes met de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Proper wagentje, maar prijs lijkt me ook wel vrij hoog, desondanks de garantie. Denk dat die garantie niet echt zo belangrijk is, dat de mensen er een paar 1000 euro extra voor willen geven. Maar in ieder geval succes met de verkoop.
          Prijs op autoscout is natuurlijk een richtlijn om het bieden te starten hé, maar ik snap je punt.

Bedankt alvast!

Comment

Als ge weet dat gz nog kunt zakken, dan is dat zeker een goede strategie.

Comment

Working...
            X