Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2007 Kia Cee'd 1.6i automaat

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2007 Kia Cee'd 1.6i automaat

Er is waarschijnlijk weinig animo voor, maar ik zet 'm hier toch maar.

Wagen is van mijn vrouw en er wordt nog quasi dagelijks mee gereden. Gaat weg omdat de dochter haar voorlopig rijbewijs binnenkort mag gaan afhalen en we een handgeschakelde wagen willen kopen zodat ze daarmee kan oefenen. Kmstand is 128.000. Wagen in goede staat, maar gezien de leeftijd en km's natuurlijk hier een daar gebruikssporen.

Opties:
    • Boordcomputer
    • Centrale vergrendeling
    • Elektrische buitenspiegels
    • Automatische airconditioning
    • Multifunctioneel stuur
    • USB-aansluiting
    • Elektrische ramen
    • Mistlampen
    • Airbags
    • Radio/CD
    • Trekhaak
    • Metaalkleur

VRAAGPRIJS: €4.600

Bij interesse, graag PM.
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Succes met de verkoop maar mij lijkt het een waanzinnig hoge vraagprijs voor zo een wagen ? Tenzij het er 1 is van 2017 ipv 2007 natuurlijk
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Succes met de verkoop maar mij lijkt het een waanzinnig hoge vraagprijs voor zo een wagen ? Tenzij het er 1 is van 2017 ipv 2007 natuurlijk
        Thx!

Hij is wel degelijk van 2007, maar het waardebehoud is vrij hoog. Qua nieuwprijs zou je ook verschieten denk ik.
        Enkele referenties qua prijs, ze zijn wel wat jonger, maar het aanbod is beperkt:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

Thx!

Hij is wel degelijk van 2007, maar het waardebehoud is vrij hoog. Qua nieuwprijs zou je ook verschieten denk ik.
          Enkele referenties qua prijs, ze zijn wel wat jonger, maar het aanbod is beperkt:

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...4ee1?cldtidx=3
          Ik denk dat de prijs ok is. Een wagen blijft ook niet elk jaar evenveel waarde verliezen. Vorig jaar iets gezocht met benzine en automaat, dat was toen ook de prijs.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Weet niet hoe het tegenwoordig zit maar kan ze niet beginnen oefenen met deze en als het rijden goed gaat overstappen zodat ze zich dan pas op het schakelen moet concentreren?

Voor het rijbewijs te behalen moet je een keuze maken maar ook al bij het rijden met een L?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Weet niet hoe het tegenwoordig zit maar kan ze niet beginnen oefenen met deze en als het rijden goed gaat overstappen zodat ze zich dan pas op het schakelen moet concentreren?

Voor het rijbewijs te behalen moet je een keuze maken maar ook al bij het rijden met een L?
              Dat mag. Wordt zelfs aangeraden soms, dan leer je eerst rijden in het verkeer en nadien ga je dan leren omgaan met versnellingen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ik denk idd dat ze gerust met een automaat mag rijden. Maar we moeten toch een handbak kopen, dan liever meteen.

Ze heeft rijles gevolgd, laatste les deze week gehad. Nu nog een paar weken wachten tot ze 18 is en haar voorlopig rijbewijs mag gaan afhalen. Haar lesgeefster had afgeraden om veel met een automaat te rijden, uit schrik dat ze het schakelen wat gaat verleren en het op het examen minder vlot zou gaan.

Comment

Als ge die techniek eens door hebt verleert ge dat niet meer, gewoon effe terug aanpassen, dat is alles.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Mag op slot, wagen werd gisteren verkocht.

Comment

Working...
                    X