Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2016 - AUDI A7 BITDI Competition version shadow look
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ja ze hebben active sound, in dynamic klinkt hij totaal anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenV6T is geen diesel, tenzij de vorige versie SQ5 met de 3.0BiTdi
V6T werd vooral voor de S4 en S5 gebruikt met de 3.0TFSI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDie labeltjes kan je ook kopen denk ik.
Dacht ook dat het alleen standaard op de benzine modellen stond met V6T.
Comment
-
Ik herinner me die nog toen je die hier kwam voorstellen.
Moet toch een beetje pijn doen om deze schitterende versie met bijhorende motorisatie nu al weg te doen voor een EV.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenVoila, dat is dan opgehelderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk herinner me die nog toen je die hier kwam voorstellen.
Moet toch een beetje pijn doen om deze schitterende versie met bijhorende motorisatie nu al weg te doen voor een EV.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inderdaad, nog elke dag geniet ik van deze wagen. Je kunt dit "zakelijk" rijden zonder de klant merkt dat je met een auto rijdt van +100K€.
Maar bij het naar huis rijden zet je alles van het beestje in dynamic (zelf het sportdifferentieel) en de wagen rijdt je als een gek naar huis
Echt een audi fan en de nieuwe A7 is een karakterloze wagen en verliest zijn sportiviteit tov de facelift eerste generatie dus deze wordt het zeker niet.
Of je kent mij van ergens of is het de teloorgang van elke autoliefhebber die helaas zijn ziel moet verkopen voor een EV ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
Echt een audi fan en de nieuwe A7 is een karakterloze wagen en verliest zijn sportiviteit tov de facelift eerste generatie dus deze wordt het zeker niet.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
BAM! Hier kan ik mij perfect in vinden als mede Audi fan. De nieuwe generatie is karakterloos en oogt cheap.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
De service is nog altijd top en als klant word je wel goed opgevolgd / verwend en halen ze alles uit de kast om je toch een nieuw voertuig bij hen te kopen. (invites voor RS events, test ritten,...)
Ik heb de volgende wagens test gereden:
A7 5.0 TDI (traag en hoge co2 , hybride is net uit)
AUDI Q8 5.0 TDI (top suv maar traag en veel te hoge CO2 - hybride pas zomer 2020)
AUDI E-TRON (traag in vergelijking met andere EV's en er is geen infrastructuur om ze op te laden en echt niet onder de indruk)
en allemaal waren ze wel "ok" maar niet om daar +100K€ tegen te zetten.
Dus er komt eens iets anders dan een audi... cross the fingers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk herinner me die nog toen je die hier kwam voorstellen.
Moet toch een beetje pijn doen om deze schitterende versie met bijhorende motorisatie nu al weg te doen voor een EV.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En toch... deze kost nu 2dehands 40k.
Voor dat geld heb je ook een Model S 2dehands die (zeker als bedrijf) je maandelijks een pak minder gaat kosten en fiscaal veel interessanter is.
De Model S is zeker en vast sneller en agieler, dus "je ziel verkopen" doe je zeker niet in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
En toch... deze kost nu 2dehands 40k.
Voor dat geld heb je ook een Model S 2dehands die (zeker als bedrijf) je maandelijks een pak minder gaat kosten en fiscaal veel interessanter is.
De Model S is zeker en vast sneller en agieler, dus "je ziel verkopen" doe je zeker niet in mijn ogen.
Want hoe je draait of keert, Tesla komt nog niet aan de hielen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Tuurlijk wel, of doet de afwerking van de complete wagen er niet meer toe?
Want hoe je draait of keert, Tesla komt nog niet aan de hielen.
Comment
-
Denk dat als je die vraag stelt - aftrekbaarheid dus centen doet veel - aan tesla rijders, een onberispelijke afwerking er opeens veeeel minder toe doet dan in de tijd ze Audi, of een ander merk reden
Alle Tesla’s hier in de buurt worden vervangen door een nieuwer model
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Tuurlijk wel, of doet de afwerking van de complete wagen er niet meer toe?
Want hoe je draait of keert, Tesla komt nog niet aan de hielen.
Ik ken een paar mensen die vroeger met BMW/AUDI reden, en nu met Tesla.
Die kijken echt niet meer om. Het totaal pakket klopt gewoon bij Tesla.
En die mensen zijn het ook helemaal beu om optielijsten van 20 pagina's te bekijken, en dan 1500€ extra te betalen voor een lap leer op het dashboard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
En toch... deze kost nu 2dehands 40k.
Voor dat geld heb je ook een Model S 2dehands die (zeker als bedrijf) je maandelijks een pak minder gaat kosten en fiscaal veel interessanter is.
De Model S is zeker en vast sneller en agieler, dus "je ziel verkopen" doe je zeker niet in mijn ogen.
Fiscaal ken je de achtergrond niet van Besired’s wagen, het zou dus zomaar eens kunnen dat hij deze ook 100% kan inbrengen. Mocht dat zo zijn zie ik het voordeel van zijn EV-rijden nu, niet goed in, of het moest zijn om zijn netto-zakencijfers op te krikken natuurlijk, dan is het een ander verhaal.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAlle Tesla’s hier in de buurt worden vervangen door een nieuwer model
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment