Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 - AUDI A7 BITDI Competition version shadow look

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Die emotie kan me ondertussen ook gestolen worden.
    Enkel op een circuit kan je nog "emotie" hebben.
    Buiten de autostrade mag en kan je vrijwel nergens rapper dan 70. Als er een bocht is, dan leggen ze wel een drempel of zetten ze er een bord bij.

Ik wil ondertussen een auto die zo veel mogelijk zelf doet. Electrisch en zelfrijdend zou voor mij de top zijn.
    Daar verschillen we dan enorm in.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Head up display met weergave van:

- adaptieve cruisecontrol
      - line assist
      - verkeersbord herkenning
      - huidige snelheid

Foto hieronder:
      Last edited by besired; 17/09/2019, 18:25.

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Tuurlijk is de aftrekbaarheid de enige reden, wie zegt van niet liegt gewoon.

Het is niet dat die bakken spotgoedkoop zijn he

Ben maar gedeeltelijk akkoord hoor...

Zo'n elektrische wagen is gewoon fantastisch op dagelijkse ritten. Instant koppel, stilte, ...

Afwerking kan me ook veel minder schelen. Zolang het niet rammelt is het ok, geef niet om wat plastiek hier en daar.

Ik kan me als autoliefhebber, PUUR op de auto gebaseerd en echt niet op fiscale aftrekbaarheid, echt wel inbeelden deze auto te vergelijken met een Model S.

Gelijk welke auto eigenlijk.

Doet geen afbreuk aan het feit dat deze Audi enorm knap is en 'klopt', en eer ik dat zeg over een (doorgaans - voor mij - saaie) Audi...
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Die emotie kan me ondertussen ook gestolen worden.
            Enkel op een circuit kan je nog "emotie" hebben.
            Buiten de autostrade mag en kan je vrijwel nergens rapper dan 70. Als er een bocht is, dan leggen ze wel een drempel of zetten ze er een bord bij.

Ik wil ondertussen een auto die zo veel mogelijk zelf doet. Electrisch en zelfrijdend zou voor mij de top zijn.
            Ook dat is weer wat kort door de bocht.

Ik kan dagelijks op mijn woon-werk verkeer wel wat plezier hebben hoor, met wat gebrul van de motor erbij.

Niet dat het MOET van mij, en al zeker niet elke dag...
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Autopark systeem ...laat de auto automatisch parkeren in de voorziene parkeerplaats !

Comment

LED quattro instap verlichting

Comment

Zo dik in de opties en dan het virtual cockpit of hoe dat toen noemde, laten liggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Zo dik in de opties en dan het virtual cockpit of hoe dat toen noemde, laten liggen?
                    Ik denk dat het nog niet bestond toen.

Comment

Ik denk dat het nog niet bestond toen.
                      Geen idee eigenlijk. Zou kunnen. Mijne Tiguan van 2016 heeft het en ik ben een jaar voorheen gaan kijken voor een Passat en die hadden het al in 2015. Alhouwel in BE de eerste modellen ergens eind 2015/begin 2016 geleverd zouden zijn door vertragingen bij de leverancier van die schermen. Ik was toen ergens in juli geweest en als ik toen bestelde, zou ik hem in februari 2016 hebben gehad.

En ik dacht dat Audi altijd wat voorop lag. Maar het kan dus wel.

Comment

Neen, bestond niet voor dit model.

Comment

Neen, bestond niet voor dit model.
                          Voila. Weet ik dat ook weer. Zou bij deze wagen net de kers op de taart geweest zijn.

Comment

De TT en de Q7 waren de eerste met de activi info display.

Comment

De TT en de Q7 waren de eerste met de activi info display.

Klopt, VC was niet beschikbaar.

Wel was er bij MMI Plus de optie om een digitaal scherm te hebben tussen de analoge wijzerplaten.

Dus een halve VC

Ps: we hebben nog een nieuwe TTS gehad en de eerste week is de VC leuk, 2 de week laat je dat voor de rest van de tijd staan zoals je gewoon bent / wenst. En zoveel verschil is het niet met de analoge opstelling van nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten

Klopt, VC was niet beschikbaar.

Wel was er bij MMI Plus de optie om een digitaal scherm te hebben tussen de analoge wijzerplaten.

Dus een halve VC

Ps: we hebben nog een nieuwe TTS gehad en de eerste week is de VC leuk, 2 de week laat je dat voor de rest van de tijd staan hoe het wenst. En zoveel verschil is het niet met de analoge opstelling van nu

Klopt, is bij mij ook zo. Blijft op het zelfde scherm staan en mis zelf de analoge tellers.

Comment

Ik verander dat ook niet, maar ik zou die navigatie tussen de klokken niet meer willen missen. Wat een zaligheid.

Comment

Ik gebruik dat zelfs niet, android auto ftw.

Comment

Ik gebruik dat zelfs niet, android auto ftw.

Inderdaad, er zit Apple CarPlay op en gebruik Waze als GPS (gekoppeld aan mijn
                                      Outlook agenda) + Spotify of SoundCloud of TuneIne online radio...

Digitale snelheid meter tussen de analoge meters

Perfect match !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten

Inderdaad, er zit Apple CarPlay op en gebruik Waze als GPS (gekoppeld aan mijn
                                        Outlook agenda) + Spotify of SoundCloud of TuneIne online radio...

Digitale snelheid meter tussen de analoge meters

Perfect match !

Hoe meer jij hier post over die kar hoe meer het kriebelt om die te halen. Niet goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Normaal gezien ben ik niet zo'n fan van die coupé modellen van Audi, maar deze mag wel gezien worden.
                                          Idem hier. Al vind ik dat schermpje maar niks bovenop het dashboard . Knappe bak!
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X