Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2016 - AUDI A7 BITDI Competition version shadow look
Damn wat een optielijst... Zalige bak, prijs lijkt me ook wel correct.
Zit echt wel dik vol inderdaad
Prijs kon iets hoger (40K-42K) maar vond dit ook een correcte prijs. (en de prijs kan nog een beetje worden besproken)
Vandaag nog bij Audi zijn onderhoud laten doen van 120.000km en remblokken achteraan laten vervangen, zodoende de nieuwe eigenaar met een gerust gevoel kan wegrijden.
Is ook mijn dikke vriend geweest voor een lange tijd en heeft mij NOOIT in de steek gelaten, dus goede vrienden moet je goed verzorgen é
Zit echt wel dik vol inderdaad
Prijs kon iets hoger (40K-42K) maar vond dit ook een correcte prijs. (en de prijs kan nog een beetje worden besproken)
Vandaag nog bij Audi zijn onderhoud laten doen van 120.000km en remblokken achteraan laten vervangen, zodoende de nieuwe eigenaar met een gerust gevoel kan wegrijden.
Is ook mijn dikke vriend geweest voor een lange tijd en heeft mij NOOIT in de steek gelaten, dus goede vrienden moet je goed verzorgen é
Het zijn dik betrouwbare heerlijke ketels die BiT's.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Eerder dit jaar na veel twijfel de BiTurbo van mijn pa overgenomen, nog het vorig model met 313pk. Schitterende wagen en zo blij dat ik geen nieuwe Golf heb gekocht voor hetzelfde geld.
Zal misschien spijt krijgen als er kosten beginnen komen maar dat plezier heb ik intussen toch alweer gehad
Eerder dit jaar na veel twijfel de BiTurbo van mijn pa overgenomen, nog het vorig model met 313pk. Schitterende wagen en zo blij dat ik geen nieuwe Golf heb gekocht voor hetzelfde geld.
Zal misschien spijt krijgen als er kosten beginnen komen maar dat plezier heb ik intussen toch alweer gehad
Net even gezien en inderdaad een deftige golf kost al snel +40K€ .... damn!! Wist dat niet.
Ik denk dat je beter een BiTurbo koopt voor hetzelfde geld.
Als je op tijd zijn onderhoud geeft, gaan die bakken gewoon niet kapot.
Beste diesel blok dat Audi ooit heeft gemaakt !!
Echt prachtige wagen. Spijtig dat ik hier zelf nog met teveel goede wagens zit.
Thx
Heb nog wat tijd voor verkoop hoor maar als je mensen kent die echt interesse hebben, geef ze gerust mijn gegevens door.
Ze mogen altijd eens vrijblijvend komen kijken!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment