Hallo,
Ik verkoop mijn Golf, omdat ik overstap naar een deelsysteem voor elektrische wagens. Dit komt me voordeliger uit aangezien ik weinig rijd tegenwoordig, plus ik vind het leuk om elektrisch te rijden.
Dus met enige spijt in het hart zet ik mijn golf te koop, waar ik graag mee gereden heb de voorbije twee en half jaar.
Hij is tof geconfigureerd, 1.0 TSI DSG met veel opties, deze rijdt vlot en is zuinig.
Hij heeft wat parkeerschade links aan de achterbumper en een blutsje in de C-stijl rechts (wellicht van een stuk gevelsteen op te vallen bij een storm), deze kan ik eventueel op mijn kosten (verzekering) laten herstellen.
VW Golf 1.0 TSI ComfortLine 110 pk DSG Facelift
Eerste inschrijving: april 2017
kilometerstand 53.300
kleur: Tungsten Silver Metallic
Brandstof: loodvrije benzine
CO2 uitstoot: 107 g/km
Opties:
Hij zit nog onder een renting contract momenteel, dit renting contract kan overgenomen worden eventueel. De maandelijkse aflossing is 323,46 € excl. BTW, met nog 30 termijnen te betalen (t.e.m. april 2022), met nadien aankoopoptie van 4.680,08 € excl. BTW.
Ik verkoop mijn Golf, omdat ik overstap naar een deelsysteem voor elektrische wagens. Dit komt me voordeliger uit aangezien ik weinig rijd tegenwoordig, plus ik vind het leuk om elektrisch te rijden.
Dus met enige spijt in het hart zet ik mijn golf te koop, waar ik graag mee gereden heb de voorbije twee en half jaar.
Hij is tof geconfigureerd, 1.0 TSI DSG met veel opties, deze rijdt vlot en is zuinig.
Hij heeft wat parkeerschade links aan de achterbumper en een blutsje in de C-stijl rechts (wellicht van een stuk gevelsteen op te vallen bij een storm), deze kan ik eventueel op mijn kosten (verzekering) laten herstellen.
VW Golf 1.0 TSI ComfortLine 110 pk DSG Facelift
Eerste inschrijving: april 2017
kilometerstand 53.300
kleur: Tungsten Silver Metallic
Brandstof: loodvrije benzine
CO2 uitstoot: 107 g/km
Opties:
- 5 deurs
- Launch pack: Klimaatregeling 2 zones, parkeersensoren voor/achter, licht & zichtmodule, active info display
- Travel pack: GPS Discover media 8", achteruitrijcamera, elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Koplampen LED Statisch
- Sportophanging 15mm verlaagd
- ErgoActive zetel met lendensteun en massagefunctie
- Zwenkbare trekhaak
- Keyless access & go
- Park assist (hierdoor heb je ook parkeersensoren aan de zijkant)
- Mistlampen vooraan en statische bochtenverlichting
- 8 luidsprekers
- Digitale radio-ontvangst DAB+
- 4 lichtmetalen velgen "Toronto" 6 1/2 J x 16 - banden 205/55 R 16
- Achterlicht met diode (LED)
- Front assist incl. city-ANB voor ACC high
- Vermoeidheidsherkenning
- Adaptieve snelheidsregelaar ACC (met follow to stop)
Hij zit nog onder een renting contract momenteel, dit renting contract kan overgenomen worden eventueel. De maandelijkse aflossing is 323,46 € excl. BTW, met nog 30 termijnen te betalen (t.e.m. april 2022), met nadien aankoopoptie van 4.680,08 € excl. BTW.
Comment