Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 BMW M2 - F97 - N55 motor

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2016 BMW M2 - F97 - N55 motor

M2 Coupe – F87 – N55 motor VERKOCHT
    Eerste eigenaar
    1ste inschrijving 15/04/2016
    Ongeval- en schadevrij
    Niet rokers wagen.
    Niet mee op circuit gereden
    Wagen staat steeds binnen ’s nachts en grotendeels overdag.
    Wie mij kent weet dat de wagen maniakaal is onderhouden met een wekelijkse handwasbeurt + detail volgens de regels van de kunst.
    Heeft nieuwe Michelin Pilot S4 banden sedert maart jl.
    De wagen heeft nu 35,000 km en komt pas vrij rond april/mei 2020.
    Zoals de recente foto's laten zien is de wagen nog steeds beter dan in toonzaal conditie mede door de behandeling met Quartz Coating en X-Pell door Wax-it.
    Binnenbekleding eveneens zonder schade. Ik rijd voor 99% alleen. Passagierszetels quasi ongebruikt.

Prijs met alle Performance opties zonder winterset: 41.700€

Mineralgrau
    Leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau
    Standaard uitrusting:
    1CB interne code
    249 Multifunctioneel stuur
    2PA Antidiefstalbouten
    2VB Weergave bandendruk
    2VZ Alu velgen styling 437M 19" 'schwarz"
    302 Alarmsysteem
    423 Fluwelen tapijten
    430 Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
    431 Automatisch dimmende binnenspiegel
    481 sportzetels vooraan
    493 Obergpakket
    494 Verwarmde zetels vooraan
    4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
    4MC Decoratieve lijsten Carbon Fiber
    502 Hogedrukreiniging koplampen
    507 Park Distance Control achteraan (PDC)
    532 Regen- en lichtsensor
    522 Xenonlichten
    534 Electronisch gestuurde airconditioning
    544 Cruise Control met remfunctie
    5DA Desactivatie passagiersairbag
    5DC Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
    609 Navigatiesysteem Professional
    6AC Intelligent Emergency Call -eCall
    6AE BMW Teleservices
    6NH Handsfree system met USB-aansluiting
    760 Shadow Lilne Hoogglanzend
    886 Handleiding Nederlands

Opties
    2MK M DKG Drivelogic
    322 Comforttoegang
    3AG Achteruitrijcamera
    420 Zonnewerend glas achteraan
    459 Zetels, electrisch + geheugen
    465 Neerklapbare achterzetels
    488 Lenensteun vooraan
    524 Adaptive Headlights
    563 Lichtpakket
    575 Bijkomende 12V stopcontacten
    5AC High Beam Assist
    674 Harman-Kardon sound system
    6AK ConnectedDrive Services (3jaar)
    6AM Real Tome Traffic Information (RTTI) (3jar)
    6AP Remote -Services
    7CG BMW verlengde garantie tot 3 jaar
    868 Spraakversie Nederlands
    8SM Chassisnummer zichtbaar van buitenaf
    8TH Speed Limit Info
    ZKS Veiligheidskit

BMW Performance onderdelen :

- Performance sierrooster hoogglans (nieren)
    - Sierroosters hoogglans zijkanten
    - Achterdiffusor Carbon
    - Interieuruitrusting kit Carbon/Alcantara
    - Spiegelkappen Carbon
    - BMW Performance vloermatten achter
    - BMW Performance vloermatten voor
    - M Performance Leder/Alcantara Stuurwiel
    - M Performance CF inleg stuurwiel

Uitlaattips in Brushed aluminium

Winterset velgen + banden : niet in de prijsbegrepen
    Velg styling 640M dubbelspaak gelakt in mat zwart.
    Banden Michelin Pilot Alpin

De wagen is na levering onder handen genomen door Wax-it
    Xpell + Quartz Coating

Som alle Performance opties : 11.160 €
    Investering wagen + alle opties : 80.185 €

Winterset :

Last edited by febrero; 01/02/2020, 18:07.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Ik had 'm op BB al gezien. Prachtige auto, veel succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Bedankt!
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Ik dacht dat ge er ondertussen al zou staan voor een bod uit te brengen

Comment

Serieuse prijs voor ne oto van drie jaar oud bijna vier jaar
          Dat die nu blinkt en regelmatig gekuist is , en in een garage heeft gestaan of buiten onder een tentzeil, maakt gene zak uit .
          Het enige wat telt als je hem in een garage over laat is het jaartal en de kilometers
          Momenteel heb je een M2competition met evenveel toeters en bellen voor de prijs van 62000 euro splinternieuw
          Prijzen vind je terug in bmw 2go
          Maar wens je veel sucses toch :-))
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Das wat je zoekt, hup hup

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd

Het staat er wel niet expliciet bij, maar ik veronderstel dat het om een 'vraagprijs' gaat en dat er nog wel wat af gaat. Ge moet ook niet meteen te laag beginnen hé. Als hij er lang mee blijft zitten, daalt de prijs automatisch of hij laat m aan de garage over.
              Das waar wat je zegt , maar je kunt ook iets compleet verbranden
              Stel dat hij binnen twee maand er 20.000 moet af doen dan zien ze u graag komen
              ik ben nog altijd van mening vraag een correcte prijs ga je ten eerste weinig zeveraars op uwe hof krijgen en twee als je iets verkoopt heb je dat graag ook weg dan is de juiste prijs. De enige weg om te bewandelen vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                Serieuse prijs voor ne oto van drie jaar oud bijna vier jaar
                Dat die nu blinkt en regelmatig gekuist is , en in een garage heeft gestaan of buiten onder een tentzeil, maakt gene zak uit .
                Het enige wat telt als je hem in een garage over laat is het jaartal en de kilometers
                Momenteel heb je een M2competition met evenveel toeters en bellen voor de prijs van 62000 euro splinternieuw
                Prijzen vind je terug in bmw 2go
                Maar wens je veel sucses toch :-))
                Ik begrijp dat allemaal wel hoor.
                Iedereen wil een perfecte tweedehands maar wil er zo weinig voor betalen.
                De bedoeling is de wagen te verkopen aan kopers die wel appreciëren dat een wagen perfect behandeld is geweest en geen nachten of dagen in regen, wind of sneeuw heeft gestaan.
                Een X-Pell behandeling betekent ook dat er geen steenslag aanwezig is. De Quartz Coating heb ik laten zienaan Wax-it en gezien de weinige kms en de goede zorg is er helemaal nog niks van de coating aangetast.
                Ik vermoed ook dat diegenen die enkel een wagen koopt zonder de staat ervan in acht te nemen ook helemaal niks inzit met al de Performance opties die erop staan mits de winterset. Alles is afneembaar en afzonderlijk te verkopen.
                De verkoop aan een garage is uiteraard wat anders en dat zal ik in laatste instantie doen, alhoewel men daar al een prijs heeft opgekleefd met wel respect voor de staat van de wagen en de manier dat ermee is omgegaan en mee gereden.
                En ik weet ook dat je nu een Competition uit stock kan kopen voor 60 à 65K, niks nieuws onder de zon dus.
                Ik ben er langs de andere kant van overtuigd dat de M2 - N55 beter zal verkopen dan een tweedehandse Competition met S55 motor alleen al omwille van de lagere BIV en voor de echte liefhebbers omwille van het geluid dat de N55 voorbrengt.
                Iedereen heeft wel het recht van het onderste uit de kan te persen, maar ik weet van mezelf dat de wagen aan dergelijke kandidaten niet zal vertrekken. Dit zijn meestal diegenen die weinig of geen affectie hebben voor dit type wagens. Wie de staat van de wagen niet waardeert of boven zijn mogelijkheden moet gaan koopt beter iets anders. Mogelijkheden genoeg...
                Last edited by febrero; 14/11/2019, 14:41.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah
                  febrero : hebben jullie de Audi nog?
                  Jawel. En van hetzelfde laken een pak. De wagen heeft amper 22K km na vier jaar en door mijzelf onderhouden. Mijn madam doet daar enkel wat boodschappen mee en ik rijd daar af en toe eens mee om die wat los te maken...
                  Last edited by febrero; 14/11/2019, 17:05.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Ik begrijp dat allemaal wel hoor.
                    Iedereen wil een perfecte tweedehands maar wil er zo weinig voor betalen.
                    De bedoeling is de wagen te verkopen aan kopers die wel appreciëren dat een wagen perfect behandeld is geweest en geen nachten of dagen in regen, wind of sneeuw heeft gestaan.
                    Een X-Pell behandeling betekent ook dat er geen steenslag aanwezig is. De Quartz Coating heb ik laten zienaan Wax-it en gezien de weinige kms en de goede zorg is er helemaal nog niks van de coating aangetast.
                    Ik vermoed ook dat diegenen die enkel een wagen koopt zonder de staat ervan in acht te nemen ook helemaal niks inzit met al de Performance opties die erop staan mits de winterset. Alles is afneembaar en afzonderlijk te verkopen.
                    De verkoop aan een garage is uiteraard wat anders en dat zal ik in laatste instantie doen, alhoewel men daar al een prijs heeft opgekleefd met wel respect voor de staat van de wagen en de manier dat ermee is omgegaan en mee gereden.
                    En ik weet ook dat je nu een Competition uit stock kan kopen voor 60 à 65K, niks nieuws onder de zon dus.
                    Ik ben er langs de andere kant van overtuigd dat de M2 - N55 beter zal verkopen dan een tweedehandse Competition met S55 motor alleen al omwille van de lagere BIV en voor de echte liefhebbers omwille van het geluid dat de N55 voorbrengt.
                    Iedereen heeft wel het recht van het onderste uit de kan te persen, maar ik weet van mezelf dat de wagen aan dergelijke kandidaten niet zal vertrekken. Dit zijn meestal diegenen die weinig of geen affectie hebben voor dit type wagens. Wie de staat van de wagen niet waardeert of boven zijn mogelijkheden moet gaan koopt beter iets anders. Mogelijkheden genoeg...
                    Ik heb mijn eerste bericht een beetje te geforceerd geschreven
                    Dus ik zal niet ontkennen , dat iedereen zo goed koop mogelijk wil kopen , en als verkoper je zoveel mogelijk geld wilt krijgen
                    Maar ik zit ondertussen aan wagen nr 33 nieuw gekocht en ongeacht het merk was het steeds bij mij vant zelfde , ik reed van heist op den berg ook speciaal naar oudenaarde om wat pottekes en zalfkes bij de wax it te kopen ,of ne dap 900 om af toe is wat op te blinken, en mijn oto s waren ook steeds zoals die van u in uit muntende staat
                    En toch heb ik geleerd , als je over laat aan de garage die kijken naar het jaar tal en km en dat ist .
                    En particulier kan je iets meer vragen , (ik heb het geduld niet ) om met eventuele kopers te onderhandelen , maar uwe prijs is stevig , dat kan je niet ontkennen
                    maar ik gun het je van harte

Comment

Prachtige auto , die is echt verzorgd zoals het moet .

Comment

Een update op winterset en na de wekelijkse onderhoudsbeurt.

BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

Dit blijft een droomauto van véél autoliefhebbers. Veel succes met de verkoop. Ooit wil ik er ook eentje
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik begrijp niet goed waarom je de wagen nu te koop zet terwijl die maar binnen 4 maand kan vertrekken?
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Waarom?
                              Hij kan hem ook te koop stellen als hij mag gaan en dan kan hij 4 maand in de weg staan.
                              Een huis stel je toch ook niet pas te koop wanneer je er uit gaat.
                              Het is een stevige prijs dus potentiële kopers hebben tijd om er over na te denken en alles rond te krijgen.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                Ik begrijp niet goed waarom je de wagen nu te koop zet terwijl die maar binnen 4 maand kan vertrekken?
                                Zou voor mij ook een afknapper zijn. Ik heb slechts 1x een nieuwe wagen gekocht op bestelling. Meestal zoek ik het internet af tot ik er een gevonden heb naar mijn goesting, en die moet liefst ten laatste een week later in mijn garage staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                  Waarom?
                                  Hij kan hem ook te koop stellen als hij mag gaan en dan kan hij 4 maand in de weg staan.
                                  Een huis stel je toch ook niet pas te koop wanneer je er uit gaat.
                                  Het is een stevige prijs dus potentiële kopers hebben tijd om er over na te denken en alles rond te krijgen.
                                  Huizen zijn geen auto's he en een financiering rond krijgen duurt ook geen 4 maand. Dat je een wagen een maand voor ie weg kan te koop zet is al meer dan genoeg imo.
                                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Huizen zijn geen auto's he en een financiering rond krijgen duurt ook geen 4 maand. Dat je een wagen een maand voor ie weg kan te koop zet is al meer dan genoeg imo.
                                    Uw mening dan.
                                    De auto’s die vandaag op minder dan een maand de deur uit gaan zijn miniem.
                                    Zeker particulier.
                                    Een mens mag echt niet meer handelen zoals hij wilt hè.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

U moet daar niks van begrijpen, als ik het maar begrijp.
                                      Last edited by febrero; 25/01/2020, 19:54.
                                      BMW M2 Coupé
                                      Audi S5
                                      Nobody is Perfect!

Comment

Denk je echt dat op iedere verkochte auto een financiering staat.

Comment

Working...
                                        X