Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 BMW M2 - F97 - N55 motor

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die prijs vind da zeker ni overdreven gezien de staat datem verkeerd. Je hebt er die er na 3-4 jaar heel anders uitzien, deze is kwasi nieuwstaat! En wat je krijgt van de garage ja, die mannen geven zo weinig mogelijk zodat ze zelf veel winst kunnen maken.
    Voor iemand die opzoek is naar een M2 en deze in perfecte staat wil ja, die willen gerust meer betalen.
    Heb ooit is gezocht naar een 2de hands wagentje voor woon werk verkeer, maar ben gewoon gestopt gezien de staat deze wagens altijd verkeren, laat staan dat je zo een M2 in perfecte staat gaat vinden! Moeilijk!

Succes met de verkoop, prachtige wagen, blij dat ik niet de enige ben die nog zorg draagt van zijn gerief en een wagen niet alleen als gebruiksvoorwerp ziet! Ook niet gemakkelijk om een wagen in perfecte staat te houden trouwens, gezien het weinige respect er nog is tegenwoordig.

Beter altijd beetje meer vragen, komen enkel echt geinteresseerden kijken en als je iemand tegenkomt die echt interesse heeft ja dan kun je nog onderhandelen over de prijs.

Ik veronderstel dat het ook lang wachten is wanneer je een nieuwe bestelt?
    Last edited by ; 26/01/2020, 11:20.

Comment

Er is een heel groot aanbod aan propere jonge tweedehands M2's. Zal het er zeker niet makkelijker op maken om 'm vlot te verkopen aan een correcte prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Er is een heel groot aanbod aan propere jonge tweedehands M2's. Zal het er zeker niet makkelijker op maken om 'm vlot te verkopen aan een correcte prijs.
        Dat klopt. Er zijn er enorm veel van verkocht, dus groot 2dehands aanbod.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Heb het topic hier wat opgekuist, iets te veel off-topic (waar ik zelf ook wel schuldig aan was )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Heb het topic hier wat opgekuist, iets te veel off-topic (waar ik zelf ook wel schuldig aan was )
            Helemaal juist. Excuses. Ik heb de laatste posts wel niet meer kunnen lezen. Maar is vast geen verlies
            Terug naar deze mooie M2. Ik volg deze wagen al even op een ander forum, deze is echt in topstaat, zeer verzorgd. Ik zou hem wel willen moest ik in de markt zijn voor een M2
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Die prijs vind da zeker ni overdreven gezien de staat datem verkeerd. Je hebt er die er na 3-4 jaar heel anders uitzien, deze is kwasi nieuwstaat! En wat je krijgt van de garage ja, die mannen geven zo weinig mogelijk zodat ze zelf veel winst kunnen maken.
              Voor iemand die opzoek is naar een M2 en deze in perfecte staat wil ja, die willen gerust meer betalen.
              Heb ooit is gezocht naar een 2de hands wagentje voor woon werk verkeer, maar ben gewoon gestopt gezien de staat deze wagens altijd verkeren, laat staan dat je zo een M2 in perfecte staat gaat vinden! Moeilijk!

Succes met de verkoop, prachtige wagen, blij dat ik niet de enige ben die nog zorg draagt van zijn gerief en een wagen niet alleen als gebruiksvoorwerp ziet! Ook niet gemakkelijk om een wagen in perfecte staat te houden trouwens, gezien het weinige respect er nog is tegenwoordig.

Beter altijd beetje meer vragen, komen enkel echt geinteresseerden kijken en als je iemand tegenkomt die echt interesse heeft ja dan kun je nog onderhandelen over de prijs.

Ik veronderstel dat het ook lang wachten is wanneer je een nieuwe bestelt?
              De nieuwe wordt verwacht voor begin mei.
              BMW M2 Coupé
              Audi S5
              Nobody is Perfect!

Comment

Wagen is verkocht. Mag dus een slotje op.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

Da was snel. En, de gevraagde prijs gekregen?

Comment

Meer dan 2,5 maand te koop noem ik nu niet meteen 'snel'... .

Proficiat febrero, op naar de CS nu!

Comment

Meer dan 2,5 maand te koop noem ik nu niet meteen 'snel'... .

Proficiat febrero, op naar de CS nu!
                      Ja, u moet ook weten dat ik niet gehaast ben/was. Voor mij is dat snel. De prijs had ik aanvankelijk te hoog gezet. Hoe zou je zelf zijn trouwens. Iedereen heeft dat recht. Voor wie het dat waard is, waarom niet?
                      Van zodra ik de wagen, naar eigen mening onder zijn waarde heb geprijsd was het direct raak. Winterset heb ik er opzettelijk uitgetild omdat velen daar geen nut van inzien. Die zal ik nu ook nog afzonderlijk verkopen.
                      Ik ben een tevreden verkoper en de koper is dat nog meer. De man wist niet wat hij zag, een wagen van 4 jaar oud die er beter uitziet dan een nieuwe...
                      Ik heb ook een probleem met krtiekasters die maar spuwen en rond zich heen lullen, zonder iets aan de zaak bij te brengen of ervan afweten. Dit heb je hier veel meer dan op de zogezegde« bevriende » BMW forums. Daar zitten de neuzen meer in dezelfde richting en kan men een ander ook zijn ding waarderen.
                      Last edited by febrero; 02/02/2020, 12:06.
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                        Ik begrijp niet goed waarom je de wagen nu te koop zet terwijl die maar binnen 4 maand kan vertrekken?
                        Criticasters hebben dikwijls ongelijk. Het was een opmerking en/of bekommernis”, ik zoek een ander woord, maar vind het niet, die niet nodig was. Mijn M2 is verkocht en ik blijf er bovendien mee rijden tot de CS er aankomt. Een zeer gelukkige koper die, na het zien en testen van de wagen, het een meer dan faire prijs heeft gevonden. Geen gezever dus... Er zijn nog deftige en serieuze mensen op de aardbol die zaken naar waarde kunnen schatten.
                        Last edited by febrero; 02/02/2020, 12:09.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

Proficiat met de verkoop en nog meer proficiat met de aankoop! Mooie karren.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                            Da was snel. En, de gevraagde prijs gekregen?
                            inderdaad, prijs zonder discussie gekregen. Een faire deal voor beide partijen en dat is het belangrijkste.
                            BMW M2 Coupé
                            Audi S5
                            Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Ik heb ook een probleem met krtiekasters die maar spuwen en rond zich heen lullen, zonder iets aan de zaak bij te brengen of ervan afweten. Dit heb je hier veel meer dan op de zogezegde« bevriende » BMW forums. Daar zitten de neuzen meer in dezelfde richting en kan men een ander ook zijn ding waarderen.
                              Dat heb je natuurlijk meer op een niet-specifiek BMW forum. Hier zit zowat alles.

Comment

Dat heb je natuurlijk meer op een niet-specifiek BMW forum. Hier zit zowat alles.
                                Heb ik zeer goed ervaren. Werkt ook afstotend voor de echte merk-fanaat. Zich van trollen best niet teveel van aantrekken en is een gekend gegeven.
                                BMW M2 Coupé
                                Audi S5
                                Nobody is Perfect!

Comment

Proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Proficiat!
                                    Merci Tommie.
                                    BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

Working...
                                    X