Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2016 VW Golf GTI DSG performance - 2.0 - 85000km

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    @TS: al wat geïnteresseerden?
    Geen.

Comment

Nog anderhalve week en dan gaat hij naar de garage. De OZ alleggerita velgen komen dan wel apart te koop.

Comment

Jammer. Mooie wagen, allround, snel en compact. Onbegrijpelijk dat er geen geïnteresseerden zijn.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Denk eigenlijk dat iemand die echt graag met de auto rijdt en af en toe op circuit beter een Clio3Rs koopt in perfecte staat voor 15k.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
            Denk eigenlijk dat iemand die echt graag met de auto rijdt en af en toe op circuit beter een Clio3Rs koopt in perfecte staat voor 15k.
            Ela! Mijn verkoopstopic niet verzieken he!

Comment

eigenlijk wil je niet echt verkopen anders zou je hem wel op andere sites aanbieden. No pain no gain :-)
              Misschien laat je wel de kans liggen van een pak centen makkelijk te verdienen.
              Stel dat iemand zo'n wagen zoekt....
              Last edited by On_Slow; 12/12/2019, 19:16.

Comment

Die auto staat al lang op autoscout! Al heel veel biedingen gehad van 12000 euro.

Comment

Wat krijg je van de garage?
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

zal niet goed gelezen hebben dacht dat hij enkel hier te koop stond

Comment

Was ook de bedoeling. Maar na een paar reacties hier heb ik hem.op autoscout gezet voor 20000. De prijs die ik hier gezet hen is de prijs die ik van de garage krijg + oz velgen. Die worden niet overgenomen door garage en verkoop ik eventueel later.

Comment

Gewoon overlaten aan de garage dan toch! Al dat gezever met particulier verkoop en sukkels die lowballen kan je dan gewoon skippen. Ga gewoon voor je gemoedsrust, het is blijkbaar een goede prijs.

Comment

Ach, ik ben een naïeve kloot die liever een auto verkoopt aan een liefhebber dan aan een garage

Binnen een paar jaar kan ik het nog eens proberen met een Mégane RS

Comment

Mijn broer verkoopt particulier een Megane RS, net zoals bij u amper reactie. Perfecte staat, altijd rustig warm gereden, sneller dan voorgeschreven oliewissel/onderhoud, handwas, slaapt binnen,etc. etc. bovendien flink goedkoper dan handelaarsaanbod.
                            Paar jaar geleden waren die Megane RS'en bijna niet aan te slepen, iedereen wou die. En nu precies niemand. Als er dan ene biedt, is het een belachelijk bedrag. Ik versta sommige mensen toch echt niet...

Comment

Denk dat veel mensen beginnen afhaken door trajectcontrole op gewone banen en natuurlijk autosnelweg , hier en daar zijn er wel nog liefhebbers dat misschien ook is een trackday doen , maar het is naar de klote aan het gaan op de baan lol

Comment

denk dat de meesten ook schrik hebben van binnenkort stevig in de beugel te moeten tasten of nu iets te kopen wat ze wel graag zouden hebben, maar binnen 1 of 2 jaar onverkoopbaar wordt door taksen etc....En waar kan je nog eens goed doorblazen ? Vroeger hier in de buurt ja, sedert meer dan 30 jaar. Tot deze zomer .... hier en daar controles, op wegen waar je het totaal niet verwacht. Denk dat ik mij een modelvliegtuig ga aanschaffen of een speedboot om daar onnozel mee te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
                                  Denk dat veel mensen beginnen afhaken door trajectcontrole op gewone banen en natuurlijk autosnelweg , hier en daar zijn er wel nog liefhebbers dat misschien ook is een trackday doen , maar het is naar de klote aan het gaan op de baan lol
                                  Klopt, je kan je pk's nergens meer gebruiken.
                                  In Duitsland begint het nu ook te bewegen en binnenkort zal het 130 zijn, dat duurt geen 5 jaar meer. In NL wordt het binnenkort overal 100.
                                  Welk nut hebben pk's dan nog. De fractie die eens een trackday doet is echt héél klein.

Comment

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat de reden is.
                                    De meeste die zo een auto's kochten deden dat om mee te stoeffen en als eerste weg te zijn aan het verkeerslicht, het aantal dat echt weet hoe snel zijn auto nu wel gaat ligt dan ook lager dan je denkt.

Het zijn echter al die groene maatregelen die het duurder maken om zo een auto te hebben die de mensen steeds meer tegen houden om zo iets te kopen.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Als je het een beetje goed bekijkt kan je nog knallen hoor. Gisteren met de M3 gereden, Gent-Erondegem-Mariakerke-Gent. Heb serieus plezier gehad kan ik vertellen. Maar ik rij zelden in de spits met de auto, heb coyote, kan mijn baan zeer goed in OVL. Jammer dat jullie het anders ervaren.

Comment

Je kan zeker nog vlammen , maar gewoon meer pakkans .

Ik rijd graag s'nachts in de zomer zowel met de auto als met de gixxer en zon en feestdagen zijn ook een topper lol

Veel succes met de verkoop , mooie auto !

Comment

Jammer zoiets. Vroeger vlogen ze er als vliegen op en nu niets meer.

Comment

Working...
                                          X