Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[TK] 2016 VW Golf GTI DSG performance - 2.0 - 85000km
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Een Belg is een saaie, rationele koper, dat is geweten. Nu doen ze het allemaal in hun broek van de onzekerheid die de regering biedt.
Zelfs de 3 oudste zonen van de rijke bakker in ons dorp, kregen allemaal een occasie golf 2 . En dan was er een enkeling die dan eens een XR3 of een GTI had, maar die kloegen steen en been over het verbruik.
Maar als ik dan hedendaags kijk, zie ik jongeren van vooraan in de 20 met een zeer recente A4 en zelfs soms een A6. Ze zijn niet meer tevreden met een klein occasieke.
Deze Golf GTI was ideaal voor mijn vrouw geweest moest ze gene salariswagen meer willen, maar dan is het weer de onzekerheid met al die nieuwe normen die ons wel heel hard doet nadenken.
Maar goed dat de TS nog een goed bod van de garage. heeft.
Comment
-
Dat is waar. Probleem is dat veel jonge gasten direct een salariswagen willen/krijgen. In mijn tijd kregen wij niets. De eerste auto moesten we voor werken. Mijn vrienden die sneller werkten, omdat ze niet verder studeerden, kocht wel als 2de auto een snelle. Dan spreek,ik over Renault 5 Turbo, GTI, Matra Murena, enz... toen reed ik nog met een Aprilia RX50 LC, wegens nog studeren, legerdienst en geen geld hiervoor“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De mijne vorig jaar verkocht aan een liefhebber die nog eens zoiets wou voordat het niet meer betaalbaar wordt.
Hij gaf mij wel een prijs die ik niet kon weigeren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Waarom zou dat niet meer betaalbaar worden? t is toch geen 5 liter V8 hé. Met euro6 benzine zit je nog zeker 10 jaar safe voor alle LEZ'en. Velen laten zich toch onterecht bang maken imho. Voor een 2 liter 230pk ga je je echt niet blauw betalen hoor...
Comment
-
Omdat niet iedereen elk jaar 600 of 800€ wil betalen zeker.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment