Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2016 VW Golf GTI DSG performance - 2.0 - 85000km

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2016 VW Golf GTI DSG performance - 2.0 - 85000km

De GTI gaat de deur uit wegens aankoop megane RS.

VW Golf 2.0 GTI performance 230pk DSG 6 versnellingen. Altijd dealer onderhouden, alle fakturen aanwezig.
    Nooit problemen mee gehad, altijd mooi warm gereden. Paar keer mee op circuit gereden.

Kleine imperfecties die je kan verwachten van een wagen van 4 jaar oud die gebruikt is.

Eerste inschrijving 01/2016
    km: 85000
    Kleur: Carbon Steel Grey Metallic
    Binnenbekleding: Alcantara topsport
    Prijs: 18500€

Opties:
    6XQ - Buitenspiegels met geheugenfunctie, elektrisch inklapbaar, apart verwarmbaar
    W4B - 5 deurs
    4KF - zijruiten achteraan en achterruit verdonkerd (65%)
    1D4 - zwenkbare trekhaak
    PDD - Dynamic chassis Control (DCC)
    7Y8 - Blind spot
    WDA - Park Pilot
    KA1 - Achteruitrijcamera
    ZNC - Navigatiesysteem Discovery Pro
    77G - navigatiegegevens Europa intern geheugen

Velgen: O.Z. alleggerita 18"
    Banden: Falken Azenis

Foto's:

Last edited by lobotommy; 16/11/2019, 17:51.

Al wat interesse gehad?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Niet echt. Ik heb hem alleen maar hier en op autominded te koop staan. Ik krijg een deftige overname dus als er geen interesse is, dan laat ik hem aan de garage. It's all good ;-)

Comment

Ik doe het ook zo.
        Heb geen zin meer in al dat volk dat wil komen kijken en de ganse tijd vragen stelt terwijl je toch meteen voelt dat ze niet gaan kopen.
        den borre

Int3x0r

Comment

Zeer herkenbaar idd. Net daarom alleen hier te koop, als iemand echt interesse heeft in de wagen dan kunnen ze een koopje doen (dealerprijs, dus er moet nog marge opzitten). Maar nooit geen auto meer op autoscout, wat daar allemaal op afkomt...

Comment

Goh, je kan toch al serieus wat filteren vind ik op het vlak van reacties dat je krijgt. Je zal echter altijd wel dromers over de vloer krijgen. Persoonlijk zou ik de auto wel op autoscout zetten. De kans is groot dat je hem zo verkocht krijgt.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Inderdaad. Mails, sms'en en appjes met 'laagste prijs' kunt ge al schrappen
              Mailtjes dat ze een buitenladse klant hebben en gij de commissie opstrijkt, ook wissen.

Klakskes met wat grote praat, gewoon kort houden en niet teveel tijd in steken

Namen zoals Mohammad, Achmed,... kunnen een potentiële klant zijn, maar die vinden alle fouten aan de wagen en willen er dan ter plaatse nog €5000 vanaf. Dus ook de deur wijzen

Comment

Heb er hier genoeg gehad die Peter of Ben noemden in hun account maar die tenslotte Mo of Murat noemden.
                Niks mis mee maar daar kunt ge al niet meer op schiften.

Weinig tijd of veel tijd insteken ........ elke minuut is te veel voor die dromers.
                den borre

Int3x0r

Comment

Ik heb ooit een auto verkocht aan zo'n opkoper.
                  Ze zijn gewoon om anders en met veel meer aandrang te onderhandelen.
                  Waar een normaal onderhandelende belg stopt als die 2 keer "Nee" hoort willen die mannen dat 5 keer horen.

Ik had een deal voor een auto aan 1000€. En ter plaatse wou die er nog 50€ af doen voor het transport. (hij stond al daar met zijn depanneur). Dus 4 keer nee gezegd, en getoond dat ik er nog 3 hadden die ook 1000€ wouden betalen.

En dan de truk met het geld. Tellen tot 950€ en dan de handen uitsteken voor de sleutels.
                  Hij heeft toch dat laatste briefje uit zijn achterzak moeten halen.

Maar een auto van 20k ... geen zin in dat gedoe. Die laat ik dan wel over aan de garage.

Comment

Ik heb mijn Golf VII 3 weken geleden binnen 1 dag verkocht gekregen via 2dehands.be, aan een Turk. Bizar verhaal een beetje. Hij was vanuit het antwerpse naar gent gekomen om een paar auto's te bekijken in de buurt die te koop stonden, zag plots dan de mijne staan, en wou absoluut die dag nog de knoop kunnen doorhakken want hij had geen tijd om nadien nog andere wagens te bezichtigen. Wou wel veel van de prijs afkrijgen wegens 2 krassen en een klein blutske. Heb mijn been stijf gehouden, en tot mijn verbazing ging hij dan toch akkoord met hetgeen wat voor mij het minimum was. Ik moet wel zeggen dat mijn vraagprijs zeker niet te hoog was, ik wou er niet nog maanden mee zitten.

Comment

Ligt misschien aan mij maar ik vind dat niet veel geld voor zo'n GTI. Als je ziet wat C-segmenters en zelfs B-segmenters tegenwoordig nieuw kosten...Akkoord dit is geen nieuwe maar het is ook geen standaard Golf hé.

Op Autoscout en 2dehands zet ik nooit een tel. nummer bij. Moeten eerst via mail reageren. Minstens de helft van de onnozelaars zal dan al afhaken. Daarna enkel nog de mails met 'Laagste prijs' en 'Morgen ophalen voor (mijn prijs min 5000 euro)' weg selecteren en je houdt de echte over.

Heeft altijd al gewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                        Ligt misschien aan mij maar ik vind dat niet veel geld voor zo'n GTI.
                        Het is dan ook de prijs die ik in de garage krijg. Dat wil dus zeggen dat die mannen nog marge zien ;-) Daarom zet ik hem alleen hier te koop. Als een echte liefhebber een GTI zoekt dan doet die hier een goeie deal denk ik. Als er geen liefhebber op afkomt...dan laat ik hem gewoon aan de garage over. Simpel ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Ik heb ooit een auto verkocht aan zo'n opkoper.
                          Ze zijn gewoon om anders en met veel meer aandrang te onderhandelen.
                          Waar een normaal onderhandelende belg stopt als die 2 keer "Nee" hoort willen die mannen dat 5 keer horen.

Ik had een deal voor een auto aan 1000€. En ter plaatse wou die er nog 50€ af doen voor het transport. (hij stond al daar met zijn depanneur). Dus 4 keer nee gezegd, en getoond dat ik er nog 3 hadden die ook 1000€ wouden betalen.

En dan de truk met het geld. Tellen tot 950€ en dan de handen uitsteken voor de sleutels.
                          Hij heeft toch dat laatste briefje uit zijn achterzak moeten halen.

Maar een auto van 20k ... geen zin in dat gedoe. Die laat ik dan wel over aan de garage.
                          Diene techniek komt hier ook vaak voor. Wij verkopen jaarlijks een 2-tal camionetten en 9/10 is dat aan vreemdelingen. Ofwel hebben ze net €50 te weinig bij en proberen ze het op die manier in de hoop dat ge zegt 'alez, tis goed', ofwel tellen ze zeer snel hun briefkes van €50 en komen ze uit op het bedrag in de hoop dat ge het niet natelt. En meestal zit er dan een briefke te weinig tussen. Maar ze tellen dat hier wel altijd na.

1 keer met een oude Berlingo wilde die gasten nog €10 eraf en uiteindelijk hadden ze het geld niet. Maar ze gingen hem de dag erna komen halen en die €10 nog betalen. Alle documenten waren opgemaakt en ze gingen dag erna komen. Maar bij ons op de parking staan de werkvoertuigen altijd met de sleutel erop, maar is de poort dicht. Nu moest dat toevallig lukken dat die poort open stond. Die mannen komen gewoon aan, stapt er ene in de auto en rijdt weg. Een collega zag het en rent er achteraan en springt voor de auto voor die €10. Nu, dat is geen geld, maar het ging om het principe.

Nog een andere keer kwamen ze met ik weet niet hoeveel en kochten een camionet. Daar ook al het trucje van die €50 minder terwijl ze tellen, maar op betrapt. Ze rijden er direct mee weg met nummerplaten die ze bij hadden en een half uur later kwaad aan de telefoon dat ze geld terug moesten hebben, want de turbo was kapot. Nu, er scheelde niets aan, maar dat is de truc die ze toepassen. Dus heel veel zitten bellen en bedreigen waardoor degene die bij ons dat regelt zelfs aangifte heeft gedaan bij de politie voor moesten die mannen terug komen. Na een dag of 2 heeft hare vriend opgenomen en die mannen eens afgedreigd en nooit meer iets van gehoord.

Vuiligheid is het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lobotommy Bekijk Berichten
                            Dat wil dus zeggen dat die mannen nog marge zien ;-)
                            Ik vind ook wel dat ge een correcte prijs hebt. Daar niet van, maar denk ook niet dat de garage veel marge ziet. Eigen merken nemen ze op om in het occasie netwerk te steken. Als ze u een nieuwe wagen kunnen verkopen door uwe auto over te nemen aan de prijs wat ze er zelf maar voor kunnen krijgen, zullen ze dat ook doen.

Comment

prijs is idd correct, had ik dit een maand vroeger geweten, dan had ik het vriendje van mijn dochter deze laten zien, hij heeft er nu eentje van 2015 met 70.000km & 1 jaar garantie voor 20.500€, dus de jouwe had nog iets beter geweest
                              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                prijs is idd correct, had ik dit een maand vroeger geweten, dan had ik het vriendje van mijn dochter deze laten zien, hij heeft er nu eentje van 2015 met 70.000km & 1 jaar garantie voor 20.500€, dus de jouwe had nog iets beter geweest
                                Uw dochter met iemand met een gevaarlijke GTI de baan op laten. Foei

Die GTI's blijft toch iets speciaals hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Uw dochter met iemand met een gevaarlijke GTI de baan op laten. Foei

Die GTI's blijft toch iets speciaals hé.
                                  dochter rijdt als ze uit gaan...
                                  dan rijden ze nog snel maar ik heb haar leren rijden, dus ergens toch gerust....
                                  mijn autootjes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

dochter rijdt als ze uit gaan...
                                    dan rijden ze nog snel maar ik heb haar leren rijden, dus ergens toch gerust....
                                    Leren rijden of niet, het blijft een vrouw achter het stuur hé

@TS: al wat geïnteresseerden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Leren rijden of niet, het blijft een vrouw achter het stuur hé

@TS: al wat geïnteresseerden?
                                      ze kan haar mannetje staan, ze rijdt soms ook met Kermitt op circuit
                                      mijn autootjes:

Comment

Mooie GTI, zal normaal rap weg zijn
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                        X